Amazon lansează un accelerator de branduri, SoftBank și Toyota încheie un parteneriat în zona self-drive, Walmart achiziționează site-ul fashion Eloquii, Grab și Fave încheie un acord strategic

 

Traveloka urmărește o finanțare de 400 de milioane USD.

Traveloka este cel mai mare start-up online de travel din Asia și urmărește să obțină finanțare în vederea extinderii de la investitori noi și existenți. Fondurile vor fi folosite pentru extinderea operațiunilor la rezervări la activități precum concerte și parcuri de distracție. Expedia a investit 350 de milioane USD în Traveloka anul trecut, ceea ce a adus start-up-ului o evaluare de 2 miliarde USD. (sursă)

 

Grab și Fave încheie un parteneriat strategic.

Fave este o platformă de servicii on-demand rebranduită din fostul Groupon Singapore și a anunțat un parteneriat strategic cu Grab în vederea accelerării ambelor platforme în regiunea Asia de Sud-Est. Fave își va mobiliza echipa de vânzări pentru a aduce noi comercianți pe GrabFood și GrabPay iar comercianții Fave vor putea plăti mai ușor prin GrabPay. (sursă)

 

Square permite comercianților să ofere plata în rate.

Clienții finali vor putea plăti în 3, 6 sau 12 rate în cazul în care vor aplica și vor fi acceptați pentru un plan de plăți eșalonate. Square va da un răspuns în timp real aplicanților. Comercianții au declarat în cadrul unui sondaj că nu oferă sisteme de plăți în rate din cauza procesului complicat de implementare în cazul colaborărilor cu băncile. (sursă)

 

Walmart achiziționează site-ul de fashion Eloquii.

Eloquii este un start-up fashion care vinde haine de mărimi mari pentru femei. Walmart a plătit 100 de milioane USD pentru achiziția Eloquii. Această mișcare face parte din strategia Walmart de a se diferenția de Amazon: incubarea și achiziționarea brandurilor exclusiv digitale care se adresează tinerelor generații de consumatori online. (sursă)

 

Amazon lansează un accelerator de branduri.

Această mișcare face parte din strategia retailerului de a aduce mai multe branduri exclusive pe platforma sa. Amazon urmărește să ofere produse de la branduri care nu mai vând și pe alte platforme. Amazon Accelerator creează noi oportunități pentru producători de a lansa branduri și produse direct către clienții gigantului e-commerce. Amazon găzduiește în prezent 120 de branduri exclusive, zonă de business care va genera 25 de miliarde USD până în 2022. (sursă)

 

Toyota și SoftBank încheie un parteneriat în vederea dezvoltării de mașini autonome.

Parteneriatul dintre cel mai mare producător auto japonez și cel mai influent colos tech din această țară arată că până și cele mai mari companii se tem să piardă cursa dezvoltării de vehicule autonome și conectate. Reprezentanții celor două companii afirmă că nici una din entități nu poate avea progres de una singură în acest domeniu. (sursă)

 

Amazon lucrează la un proiect pilot în zona de logistică din Brazilia.

Amazon a încheiat un parteneriat cu start-up-ul brazilian CargoX, companie de transport de marfă susținută de Goldman Sachs. Cele două companii vor dezvolta camioane blindate care vor livra bunuri de mare valoare. Prin această mișcare, Amazon își extinde operațiunile pe piața din America Latină, la 6 ani după intrarea pe această piață e-commerce. (sursă)

 

Kakao urmărește extinderea operațiunilor sale e-commerce.

Kakao pune la dispoziția investitorilor divizia sa e-commerce cu active în valoarea de 460 de milioane USD. Serviciile sale din această zonă, Kakao Gifts, Shopping, Kakao Style și Kakao Farmer generează venituri de 6,2 miliarde USD, o șeptime din veniturile concurentului sud-coreean Naver. Kakao urmărește extinderea prin achiziția de companii e-commerce cu prezență globală. (sursă)

 

Snap țintește profitabilitatea.

Prețul acțiunilor Snap a scăzut dramatic în ziua de joi, sub pragul de 8 USD per unitate. CEO-ul Snap a trimis săptămâna trecută o circulară tuturor angajaților în care afirma că scopul companiei pe 2019 este atingerea pragului de profitabilitate. Snap a pierdut însă 739 milioane USD în prima jumătate a acestui an iar pierderea estimată pe tot anul 2018 se ridică la 1,4 miliarde USD. Conform analiștilor, principalele probleme sunt legate de recentul redesign al aplicației Snapchat. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.