SoftBank investește 500 mil USD în Grab, ShopRunner urmărește achiziționarea magazinului online Runner, Uber va lansa un serviciu de bike-sharing în Europa, Apple devine cel mai valoros brand global

 

SoftBank investește 500 de milioane USD în Grab.

Suma face parte dintr-o investiție de 1 miliard USD pe care firma de ride-hailing din Asia de Sud-Est o urmărește în cadrul celei mai recente runde. Până în prezent, Grab a obținut peste 6 miliarde USD finanțare, în principal de la Toyota, SoftBank și Didi. Recenta infuzie de fonduri arată încrederea SoftBank în Grab, companie care urmărește să devină lider pe multiple piețe, de la ride-hailing la livrări, transferuri de bani și plăți mobile. (sursă)

 

WhatsApp va găzdui reclame în cadrul aplicației începând cu 2019.

Reclamele vor apărea în cadrul zonei Status. Compania a anunțat recent că serviciul WhatsApp Messenger va taxa advertiserii pentru trimiterea de mesaje de marketing și customer service. Această mișcare face parte din strategia rețelei sociale de a-și crește veniturile și statisticile de utilizare. Mesajele vor fi taxate la o cotă fixă între 5 și 9 cenți per mesaj pentru livrări confirmate, în funcție de piață. (sursă)

 

ShopRunner, serviciu de livrare în două zile, plănuiește achiziționarea start-up-ului e-commerce Spring.

Spring este un magazin online fondat în New York care vinde articole fashion și accesorii de la peste 1500 de branduri de top. Jumătate din vânzările sale vin prin aplicația sa mobile. Recent, Spring a obținut 100 de milioane USD finanțare de la LVMH. Membrii ShopRunner cheltuiesc peste 2 miliarde USD pe an pe site-urile partenere, compania percepând un comision din valoarea fiecărei comenzi. (sursă)

 

Facebook Markeplace adaugă oferte online de la comercianți.

Peste 33% din membrii Facebook utilizează platforma de anunțuri a rețelei în fiecare lună. Compania a decis să faciliteze cumpărarea și vânzarea atât între utilizatori, cât și între comercianți și consumatori. Cumpărătorii și vânzătorii își pot acorda calificative iar Facebook va introduce funcții AI pentru sugestii de intervale de prețuri și auto-categorisire. (sursă)

 

Santander lansează un asistent robotizat pentru consumatorii mass-market.

Serviciul se adresează tuturor clienților care economisesc cel puțin 25 USD lunar. Funcția Digital Investment Adviser a băncii adresează utilizatorilor întrebări referitoare la situația lor financiară, obiectivele de economisire urmărite și gradul de risc acceptat. Clienții pot astfel alege planuri personalizate de investiții pe termen lung. Consumatorii pot obține un raport personalizat pentru 20 GBP. (sursă)

 

 

Flipkart intră pe piața de asigurări.

După mai mult de 10 luni de speculații, unicornul e-commerce indian deținut de Walmart intră pe piața mobile de asigurări. Această piață valorează 27 de miliarde USD la nivel global. Flipkart va oferi asigurări via mobile prin programul Complete Mobile Protection începând cu 10 octombrie. Polițele oferite vor fi în parteneriat cu asiguratorul indian Bajaj Allianz General Insurance. (sursă)

 

Uber se pregătește de lansarea propriei operațiuni de bike-sharing în Europa.

Uber va lansa noul său serviciu în trimestrul 4. Recent, compania de ride-hailing a achiziționat serviciul de închirieri de biciclete Jump și plănuiește să ofere bike-sharing în Berlin înainte de a se extinde și către alte orașe de pe bătrânul continent. Uber urmărește să se transforme într-o platformă care să se poată adresa fiecărui tip de serviciu de transport urban. (sursă)

 

Etsy lansează o funcție de integrare.

Magazinul onine a lansat Integrations Toolbox, disponibil în meniul Shop Manager al comercianților de pe platforma sa. De acum, sellerii pot conecta diverse aplicații third-party la conturile lor Etsy. În cadrul noii funcții sunt disponibile aplicații third-party de marketing, trenduri de cumpărare și gestionare de contabilitate. (sursă)

 

Apple devine cel mai valoros brand la nivel global.

Conform unui raport anual al Interbrand, Apple, Google și Amazon sunt cele mai valoroase trei branduri din lume. Brandul Apple valorează 214 miliarde USD. Facebook a căzut pe locul 9 în acest top, după ce a fost brandul cu cea mai mare creștere timp de 5 ani. Printre brandurile care au intrat în top 100 se numără Tesla, Reuters, Moët & Chandon, Smirnoff, Chanel și Nintendo. (sursă)

 

Serviciul scandinav de streaming NENT concurează cu Netflix.

Nordic Entertainment Group (NENT) urmărește să atragă investitori după lansarea mai multor producții locale. Compania cu sediul în Stockholm oferă servicii radio, TV și streaming gratuite și pe bază de abonament. Netflix deține 40% din piața de streaming din Țările Nordice, conform cifrelor din trimestrul 1 2018, în scădere cu 50% față de aceeași perioadă din anul precedent. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.