Tencent investește în banca braziliană Nubank, Microsoft investește în Grab, Amazon cultivă agenții dedicate, H&M investește 20 de milioane USD în Klarna

 

Tencent investește 200 de milioane USD în fintech-ul brazilian Nubank.

Nubank oferă cărți virtuale de credit. În urma investiției, start-up-ul a fost evaluat la 4 miliarde USD. Este prima investiție a Tencent în Brazilia, una care arată că giganții tech din China caută noi oportunități de dezvoltare pe piețe emergente, precum India, Asia de Sud-Est și America Latină. Nubank a avut peste 4 milioane de clienți în 2017. (sursă)

 

McDonald’s demarează serviciul de livrări în Shanghai.

Utilizatorii chinezi pot de acum comanda online la McCafe prin aplicațiile iMcCafe Delivery din cadrul WeChat, EleMe și Meituan. McDonald’s a proiectat un nou tip de capac pentru a evita vărsarea băuturilor. Livrările vor fi efectuate în 28 de minute de o echipă de livrare profesionistă, cu 2 minute mai puțin decât competitorii Alibaba-EleMe și Luckin Coffee. (sursă)

 

Microsoft investește în Grab.

În cadrul unui acord pe 5 ani, cele două companii vor colabora pe mai multe zone de tehnologie, precum big data, inteligență artificială și platforme auto conectate. Prin această mișcare, Microsoft urmărește să micșoreze ecartul față de Amazon în zona de servicii cloud. Grab țintește utilizarea capabilităților Microsoft de procesare a limbajului pentru pasagerii și șoferii serviciului său de ride-sharing. (sursă)

 

Amazon cultivă agenții dedicate.

Amazon creează echipe de account pentru agenții focusate exclusiv pe platforma sa. Anunțul a fost publicat de doi advertiseri care au avut întâlniri cu executivi ai unor astfel de echipe. Este vorba despre agenții mici și dedicate exclusiv zonei search și zonei sale de advertising. Amazon și-a exprimat de mai multe ori frustrarea legată de lipsa de cunoaștere a sistemului său publicitar a agențiilor. (sursă)

 

Walmart cere furnizorilor săi de produse smart home device-uri compatibile Google Home.

Prin această mișcare, Walmart și Google urmăresc concurarea mai îndeaproape cu Amazon, care domină și piața smart speakerelor. Nu este prima oară când Walmart și Google colaborează pentru a contracara Amazon. Anumite voci din industrie afirmă că Walmart și-a descurajat în trecut colaboratorii de la utilizarea Amazon Web Services. (sursă)

 

H&M investește 20 de milioane USD în platforma scandinavă de plăți Klarna.

În urma acordului dintre cele două companii, tehnologia de plăți a Klarna va fi disponibilă în 4700 de magazine fizice ale retailerului fashion, precum și în magazinele sale online. În zona de servicii, vor fi incluse plățile in-store, mobile și online, precum și livrări și retururi simplificate și serviciul Klarna “try before you buy”. Primele piețe pe care va demara colaborarea vor fi Marea Britanie și Suedia. (sursă)

 

Amazon plănuiește lansarea mai multor magazine fizice automatizate în Marea Britanie.

În prezent, retailerul urmărește să achiziționeze un număr semnificativ de locații în Marea Britanie. Cel mai probabil acestea vor fi folosite pentru implementarea conceptului Amazon Go în Albion. Retailerul urmărește spații între 1300 și 1500 de metri pătrați. Anumiți analiști estimează că vor fi deschise mai multe magazine Go în Marea Britanie începând chiar de anul acesta. (sursă)

 

Cehia, Irlanda, Finlanda și Suedia se opun taxei digitale propuse de UE.

Statele europene mai mici și-au afirmat dorința privind o reformă globală a taxării digitale. Miniștrii de finanțe europeni sunt de acord că regulamentele de taxare a serviciilor digitale trebuie schimbate pentru a fi proporționale cu câștigurile obținute. Propunerile țărilor nordice au fost recent susținute de Cehia. Propunerea UE: taxarea cu 3% a veniturilor digitale ale companiilor mari precum Google și Facebook. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.