Apple cumpără un site de machine learning AR, Microsoft testează un nou serviciu cloud, IKEA țintește parteneriate cu firme din Rusia, Amazon provoacă declinul comparatoarelor de prețuri

 

Apple plănuiește lansarea unui serviciu video.

Noul serviciu digital de video al Apple va reuni conținutul original cu abonamentele de la companii media consacrate. Serviciul va include și conținut original Apple. Printre canalele disponibile pe bază de abonament se numără HBO și Starz. Noul serviciu al Apple va copia practic serviciul Amazin Prime Video Channel. (sursă)

 

Waze va lansa un serviciu de carpooling.

Prin aplicația dedicată Waze Carpool, compania va permite șoferilor să preia persoane care merg pe o rută similară. Programul a fost deja lansat în teste în zona Bay Area în 2016 și a fost extins în 5 state din SUA și în Israel. Aplicația va selecta șoferii și pasagerii după un algoritm pe bază de machine learning. Ca ofertă promoțională, Wave va oferi pasagerilor curse la prețul special de 2 USD pentru 21 de zile. (sursă)

 

Studiu: Amazon provoacă declinul comparatoarelor de prețuri.

Conform unui studiu recent, competiția dintre retailerii tradiționali și cei online cauzează o uniformizare a prețurilor. Autorul studiului a examinat mai multe seturi de date pentru a înțelege influența online-ului asupra strategiilor de pricing ale retailerilor. Studiul a arătat că prețurile au șanse mai mici să varieze la nivel georgrafic de la un comerciant la altul în cazul produselor care pot fi cumpărate și de pe Amazon. Excepție fac produsele din zona alimentară și de băuturi. (sursă)

 

AT&T lansează un serviciu de streaming.

Warner Media, deținut de conglomeratul american, va lansa un serviciu de streaming cu conținut original în trimestrul 4 al anului 2019. De asemenea, AT&T va oferi abonamente la HBO, Turner și Warner Bros. Serviciul de streaming se va concentra pe zona de entertainment și va veni ca o completare la oferta de cablu TV tradițional a companiei. (sursă)

 

Apple achiziționează un site de machine learning AR.

Spektral este un start-up danez specializat în tehnologie real time pentru green screen. Apple a plătit 30 de milioane USD pentru site-ul start-up-ului încă de anul trecut, pe măsură ce compania s-a concentrat din ce în ce mai mult pe zona de capabilități AR. Apple ar putea lansa noi funcționalități AR în 2020. Spektral poate procesa imagini și video de la cameră direct pe smartphone în timp real. (sursă)

 

IKEA urmărește să încheie parteneriate cu companii rusești.

Prin această mișcare, retailerul de mobilă urmărește consolidarea afacerii sale online locale. IKEA deține 14 locații în 11 orașe din Rusia. În ultimul an, compania s-a concentrat pe mărirea numărului de clienți online, zonă care în prezent aduce 8% din cifra de afaceri a IKEA pe piața din Rusia. Retailerul va deschide peste 100 de puncte de pick-up în parteneriat cu mai multe firme locale. (sursă)

 

Microsoft testează un nou serviciu cloud.

Microsoft a declarat că plănuiește să lanseze un nou serviciu Azure la începutul anului următor. Prin noul serviciu, clienții guvernamentali vor putea stoca date clasificate și strict secrete pe serverele Microsoft. Prin această mișcare, Microsoft ascute competiția cu AWS pe zona de servicii cloud, ambele companii urmărind un contract de 10 miliarde USD cu Ministerul Apărării din SUA. (sursă)

 

Amazon Web Services semnează contracte de 1 miliard USD cu SAP și Symantec.

Contractele însumate cu cele două companii în valoare de 1 miliard USD arată nivelul de creștere al AWS pe zona de stocare și computing power. Contractele valorează 500 de milioane USD fiecare și vor avea durata de 5 ani. Ambele tranzacții reprezintă extinderea unor parteneriate deja existente. Și Microsoft a concurat pentru contractul cu Symantec. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.