JD deschide serviciul său de livrare către companii terțe, vânzările Asos cresc, Baidu se alătură unui grup de etică AI din SUA, mai multe companii de livrare deschid un magazin în Hamburg, 7,6 mld EUR în 2018 va atinge e-commerce-ul în Turcia în 2018

 

JD își deschide rețeaua de livrare cărte companii terțe.

Prin această mișcare. consumatorii și business-urile vor putea livra colete în Beijing, Shanghai și Guangzhou folosind aplicația companiei sau WeChat. Practic, rețeaua logistică JD se va transforma într-un serviciu de livrare de sine stătător. JD afirmă că are o acoperire de 99% în China, 90% din comenzile online putând fi livrate în decurs de o zi sau mai puțin. (sursă)

 

SoftBank investește în e-commerce-ul din Brazilia.

Vision Fund a investit 100 de milioane USD în start-up-ul brazilian de livrare Loggi. Loggi transmite cererile de livrare către curierii din apropiere. Aplicația companiei calculează ruta de livrare și costul acesteia. Platforma Loggi permite atât transportul de bunuri cât și de mâncare. Curierii pot modifica opțiunile de livrare. SoftBank pariază pe creșterea rapidă a comerțului online din Brazilia. (sursă)

 

Vânzările Asos cresc cu 26%

Asos a înregistrat o creștere a vânzărilor sale până la 2,53 miliarde GBP pe anul financiar încheiat la 31 august. Profitul brut a atins 102 milioane GBP, în creștere față de cele 80 de milioane GBP de anul precedent. Cifrele Asos au depășit estimările analiștilor. Compania estimează acum creșterea vânzărilor cu 20-25% pe anul fiscal 2018 – 2019. (sursă)

 

Un grup de șapte bănci internaționale creează o rețea digitală de operațiuni financiare comerciale.

HSBC, Banco Santander, ANZ, BNP Paribas, Citibank, Standard Chartered și Deutsche Bank au semnat un acord prin care vor crea o rețea digitală de trade finance destinată corporațiilor, care astfel pot avea acces la finanțare mai facilă și mai convenabilă. Platforma va deveni operațională în trimestrul 3 și va reuni corporațiile, furnizorii și băncile în cadrul primei operațiuni care va seta standarde internaționale de acces convenabil la finanțări. (sursă)

 

Apple permite utilizatorilor să descarce datele stocate de companie referitor la aceștia.

Utilizatorii americani vor putea descărca date precum agenda de contacte, programările efectuate pe calendar, preferințele de music streaming și detalii despre reparațiile precedente ale produselor Apple. Până acum, clienții putea obține aceste date contactând Apple direct. În mai, Apple a lansat primul portal online de privacy, portal care permite userilor să își modifice datele partajate sau să își șteargă conturile. (sursă)

 

Samsung achiziționează Zhilabs, rețea AI spaniolă de analytics de rețea.

Zhilabs folosește AI pentru a monitoriza performanțele rețelelor carrierilor precum și traficul de date de-a lungul mai multor servicii. Compania a fost fondată în 2008 în Barcelona și oferă produsul CustomAir care permite furnizorilor să monitorizeze performanțele rețelelor lor inclusiv la nivelul utilizatorilor separați. Zhilabs oferă date referitoare la utilizarea SMS-urilor, datelor și roaming-ului. (sursă)

 

BBC Studios anunță un parteneriat cu Tencent.

BBC a lansat împreună cu Tencent BBC Earth Tribe, o nouă comunitate de fani BBC Earth. De asemenea, a fost anunțat un parteneriat pentru co-producția Dynasties, serie despre istorie naturală și știință. BBC Earth Tribe este live în cadrul Tencent Video. Dynasties este a treia co-producție a BBC Studios și Tencent, după Blue Planet I și II din 2016 și 2017, producții care au câștigat numeroase premii. (sursă)

 

Baidu devine prima companie chineză care se alătură unui grup de etică AI din SUA.

Partnership on AI (PAI) este o entitate care are companii tech americane precum Google, Apple și Facebook drept membri. PAI dezvoltă ghiduri de etică pentru cercetare AI, astfel încât să nu fie încălcate convențiile privind drepturile omului. Anul trecut, ministerul industriilor din China a numit Baidu drept una din cele 4 companii campioane în zona de dezvoltare de sisteme AI. (sursă)

 

Raport Morgan Stanley: E-commerce-ul din Rusia va crește cu 170% în următorii 5 ani.

Conform raportului băncii, comerțul online din Rusia arată o creștere consistentă. Anul trecut, acesta a atins valoarea de 13,7 miliarde EUR iar estimarea pentru anul acesta este de peste 17 miliarde EUR. Specialiștii estimează că industria e-commerce rusească va crește la 46 de miliarde EUR până în 2023. Morgan Stanley a estimat că o companie e-commerce gigant va domina până în 2020 piața rusească, urmând a avea o cotă de piață de 8,5 miliarde EUR. (sursă)

 

Mai multe companii de livrare deschid un magazin multi-label în Hamburg.

Companiile de curierat DPD, Hermes, GLS și UPS au deschis un magazin în care clienții pot ridica sau lăsa pachete de la oricare din acești furnizori. Centrul poate fi vizitat în cadrul unei galerii comerciale din Hamburg. Publicația Der Spiegel afirmă că acest magazin a fost deschis în urma unui pilot desfășurat timp de un an, în cadrul căruia a fost abordată și subsidiara DHL a Deutsche Post. (sursă)

 

Deloitte: Comerțul online din Turcia va atinge 7,59 miliarde EUR în 2018.

E-commerce-ul turcesc crește rapid, după cum arată un raport Deloitte. Anul trecut, comerțul online din Turcia a atins 6,4 miliarde EUR și 4,68 miliarde EUR în 2016. Publicația Daily Sabah afirmă că peste 6 milioane (11%) din cei 54 de milioane de utilizatori de internet din Turcia au cumpărat anul trecut online. Conform președintelui E-commerce Business Association, cifra nu este mare, însă gradul de utilizare a internetului crește rapid în Turcia, în special pe dispozitive mobile. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.