Grab încheie un parteneriat cu Mastercard, Microsoft și Tesla publică rapoartele de încasări, 15% din consumatorii britanici cumpără săptămânal cross-border

 

Grab încheie un parteneriat cu Mastercard.

Prin această mișcare, Grab pătrunde mai agresiv pe piața de servicii financiare, urmărind să concurezer mai îndeaproape cu giganții tech din China. Grab a declarat că va oferi carduri prepaid Mastercard clienților din Singapore și Filipine fără conturi bancare, începând de anul viitor. Obiectivul este de a populariza aceste carduri în rândul tuturor celor 110 milioane de clienți din Asia de Sud-Est. (sursă)

 

Snap angajează un fost executiv de la Amazon.

Fostul Strategy Executive al Snap, Imran Khan, a părăsit recent compania. În locul său a venit Jeremi Gorman, executiv timp de 6 ani în cadrul departamentului de publicitate al Amazon. Gorman va deveni Chief Business Officer în cadrul Snap. Obiectivul său va fi să păstreze sus cifrele de utilizare a Snapchat. Snap l-a angajat și pe Jared Grusd, fost CEO al Huffington Post, ca nou șef al departamentului de strategie. (sursă)

 

Tim Cook, CEO Apple, critică vehement comerțul cu date personale.

Tim Cook s-a alăturat vocilor care afirmă că datele digitale sunt folosite ca arme împotriva societății iar comerțul cu aceste date s-a extins într-un “complex industrial de date”. CEO-ul Apple nu a spus numele giganților adtech și brokerilor de date asociați. Cook a adăugat că datele sunt folosite cu precizie militară, asamblate, sintetizate, comercializate și vândute, scopul final al acestui proces fiind un mai mare grad de supraveghere. (sursă)

 

Daimler și Geely vor crea un serviciu de ride-hailing în China.

Serviciul va fi unul premium și va utiliza automobile Mercedes-Benz și vehicule electrice produse de Geely. Parteneriatul dintre cele două companii a devenit firesc după ce, în febriarie, președintele Geely a achiziționat o participație de 9,7% în Daimler, devenind cel mai mare acționat. De asemenea, Geely deține și Volvo. Serviciul de ride-hailing va fi operat printr-un joint venture 50-50 și va demara cel mai probabil în 2019. (sursă)

 

Microsoft raportează o creștere a veniturilor pe trimesrul 3.

Microsoft a raportat un profit de 8,8 miliarde USD, după încasări de 29,1 miliarde USD. Cifrele sunt peste estimările analiștilor, care au indicat venituri brute de 27,9 miliarde USD. Încasările au crescut cu 19% față de trimestrul precedent, față de creșterea de 14% pentru anul fiscal 2018. Vânzările Windows au crescut cu 12%, cele ale Azure din zona cloud cu 47%. (sursă)

 

Tesla raportează un profit trimestrial de 312 milioane USD.

Mulți analiști și reporteri au luat în derâdere predicțiile de profit ale CEO-ului Tesla. Compania a raportat însă profit pe trimestrul 3, după încasări de 6,1 miliarde USD. Creșterea se datorează îmbunătățirilor din zona de producție a Tesla Model 3. Lichiditățile Tesla au crescut de la 2,2 miliarde USD la 3 miliarde USD, ceea ce pune compania în poziția de a-și putea plăti datoriile. Acțiunile Tesla au crescut și ele cu 14%. (sursă)

 

Studiu Marketplace Pulse: 40% din comercianții noi de pe Amazon sunt chinezi.

Amazon Marketplace crește rapid de la an la an, în decurs de 12 luni alăturându-se pste un milion de noi comercianți la nivel global. Mulți dintre acești noi comercianți sunt din China, procentajul acestor selleri în Europa fiind de 40%. Procentajele de comercianți noi pe Amazon au fost de 10% în Germania, 9,7% în Marea Britanie, 8,7% în Franța, 8,3% în Italia și 7,9% în Spania. Ca în fiecare an, comercianții chinezi reprezintă grosul acestor noi comercianți. (sursă)

 

Sondaj Whistl: 15% din consumatorii britanici cumpără cross-border săptămânal.

Momentan, peste o treime din cumpărătorii din Marea Britanie fac achiziții de pe magazine online străine în mod regulat. La sondaj au participat peste 2000 de consumatori britanici. Cel mai important factor care îi determină pe aceștia să cumpere cross-border este prețul (55%).  Printre factorii descurajanți ai achizițiilor cross-border se numără timpul de livrare (28%), lipsa de brand awareness (21%), costurile de import (20%) și plata în alte monede naționale (11%). (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.