Amazon, Google, Twitter și Expedia publică rapoartele trimestriale de încasări, Volkswagen ia în calcul un acord cu Waymo, Parlamentul European va audita Facebook pe zona de date, Aldi oferă livrare în 2h în Londra

 

Marile companii tech au pierdut împreună 100 de miliarde USD din capitalizarea de piață.

Scăderea se datorează previziunilor de încetinire a ritmului de creștere a companiilor. Acțiunile Amazon au scăzut după ziua de joi cu 9% iar retailerul a emis o avertizare în privința unui trimestrul 4 mai slab ca cel precedent. Acțiunile Alphabet au scăzut cu 5% după ce divizia sa de publicitate a scăzut cu 21%. Scăderea se poate datora și previziunilor pesimiste privind evoluția economiei globale. (sursă)

 

GrubHub postează rezultate dezamăgitoare pe trimestrul 3.

Venitul net al companiei a crescut la 22,7 milioane USD, în creștere cu 13 milioane USD față de anul precedent. Încasările au crescut cu 51,6%, la 247 milioane USD, în creștere cu 67,3%, deasupra estimărilor. Profitul a provocat dezamăgirea analiștilor, care estimaseră 73 milioane USD. GrubHub va cheltui 30 de milioane USD în plus pe marketing și extindere în T4, mai mult decât estimările inițiale. (sursă)

 

Acțiunile Twitter au crescut cu 22%.

Twitter a publicat raportul trimestrial de încasări. Veniturile din zona de publicitate au crescut cu 29%, la 650 de milioane USD. Venitul total a crescut la 758 de milioane USD. Numărul de utilizatori activi lunar a scăzut la 326 de milioane în trimestrul 3. Creșterea companiei se datorează vânzărilor de advertising pe zona de video. (sursă)

 

Expedia publică raportul de încasări trimestrial.

Expedia a publicat cifre peste estimările analiștilor. Creșterea se datorează închirierilor de case pe termen scurt. Profitul companiei a crescut cu 41%, la 553 de milioane USD. Numărul total de rezervări a crescut cu 11%. Platforma HomeAway, achiziționată de Expedia pentru 3,9 miliarde USD în 2015, a adus 12% din veniturile companiei mamă de pe T3. (sursă)

 

Amazon își reduce pierderile la nivel național.

Amazon a declarat că divizia Amazon Business se află în grafic pentru generarea a 10 miliarde USD la nivel anual. Pierderile operaționale ale retailerului au fost reduse de la 936 milioane USD la venituri de 13,7 miliarde USD anul precedent la 385 milioane USD la venituri de 15,5 miliarde USD trimestrul acesta. Profiturile companiei au crescut la 2,9 miliarde USD, față de 2,5 miliarde USD în trimestrul 2. (sursă)

 

Rata de creștere a veniturilor Google scade.

Conform raportului trimestrial de încasări al companiei, business-ul de publicitate al Google continua să crească, în T3 fiind în ascensiune cu 20%, la 28,9 miliarde USD. Vânzările totale au crescut cu 21%, la 33,7 miliarde USD, profitul fiind de 9,2 miliarde USD. Deși diviziile Google Cloud, Play Store și Hardware au crescut în medie cu 29%, rata totală de creștere trimestrială a companiei este cea mai scăzută din ultimii 3 ani. (sursă)

 

Volkswagen plănuiește o investiție în Waymo de ordinul miliardelor de euro.

Prin această mișcare, producătorul auto ar urma să intre în zona de producție de celule pentru baterii. De asemenea, parteneriatul dintre cele două companii ar urma să aducă Waymo în zona de servicii de mobilitate din Europa. CEO-ul Volkswagen a planificat o investiție de 13,7 miliarde USD pentru o participație de 10% în cadrul Waymo, însă nu a primit deocamdată aprobarea boardului director al companiei. (sursă)

 

Parlamentul European plănuiește un audit al Facebook pe zona de data protection.

PE a decis să auditeze modul în care Facebook protejează datele utilizatorilor în urma scandalurilor legate de acest aspect în care a fost implicată rețeaua socială, mai ales Cambridge Analytica. Membrii PE au solicitat deja companiei să permită acestei instituții să presteze un audit și au trimis recomandări ca Facebook să aducă noi îmbunătățiri procedurilor sale de protecție a datelor pentru a contracara interferențele în cadrul alegerilor. (sursă)

 

Aldi oferă livrare în două ore în Londra.

Aldi a lansat serviciul de livrare în 2 ore pentru toate comenzile grocery pentru 20.000 de coduri poștale din Londra. Este pentru prima oară când retailerul german permite livrarea la domiciliu a comenzilor plasate online. Aldi nu va livra pe cont propriu comenzile, urmând să utilizeze serviciile de fulfillment ale start-up-ului HomeRun, companie care livrează deja pentru Tesco și Whole Foods. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.