Companiile de livrare de mâncare provoacă scăderea business-ului de restaurante, Amazon lansează Prime Wardrobe în Marea Britanie, vânzările Fitbit cresc, retailerii online elvețieni fac promoții de Singles Day

 

Studiu Cowen & Co.: Vânzările companiilor de livrare de mâncare vor crește cu 12% pe an în următorii 4 ani

Conform studiului, companiile de food delivery vor atinge vânzări de 76 de miliarde USD până în 2022. Numărul de descărcări de aplicații de food delivery a crescut cu 280% față de acum 3 ani, conform App Annie. Un grup de consultanță pentru restaurante a dezvăluit faptul că mulți proprietari de restaurante renunță la mese și își închiriază bucătăriile pentru gătit pentru companiile de livrări. (sursă)

 

CVS testează un program de membership.

Lanțul de farmacii a lansat abonamentul CarePass în Boston. Costul abonamentului este de 48 USD anual sau 5 USD lunar, jumătate din prețul unui abonament Amazon Prime. CVS oferă în cadrul abonamentului livrare gratuită pentru majoritatea rețetelor medicale și achizițiilor online, acces la asistență din partea farmaciștilor, 20% discount la toate produsele aflate sub brandul propriu și un cupon de 10 USD lunar. Prin această mișcare, CVS urmărește contracararea Amazon. (sursă)

 

Tencent se va concentra în viitor pe zona industrială.

CEO-ul Tencent a declarat în cadrul unei scrisori deschise că retailerul se va concentra nu numai pe consumatori, ci mai ales pe industrie în viitor. Scopul reorientării este de a susține transformarea digitală a economiei Chinei. Tencent are drept obiectiv creșterea conectivității din industria chinezească prin utilizarea capacității și expertizei sale de a realiza platforme și a optimiza produse și servicii. (sursă)

 

Tokopedia și OVO încheie un parteneriat în zona de plăți.

Gigantul e-commerce din Indonezia Tokopedia anunță un parteneriat cu serviciul de plăți cashless OVO ca partea a strategiei sale în 3 pași de a introduce plățile mobile pentru majoritatea clienților indonezieni. OVO va putea ajuta la realizarea acestui obiectiv datorită parteneriatelor sale cu retaileri offline și servicii online-to-offline. (sursă)

 

Amazon lansează serviciul Prime Wardrobe în Marea Britanie.

Prin această mișcare, Amazon intră în spațiul fashion cu un serviciu de tipul “”try before you buy”. Prin Prime Wardrobe se vor livra colete care vor conține între 3 și 8 articole de îmbrăcăminte fără plată în avans și prin livrare gratuită către membrii Amazon Prime. Cumpărătorii vor primi discount-uri în funcție de valoarea hainelor achiziționate. Amazon are o cotă de 4,6% din piața de fashion britanică. (sursă)

 

Alibaba lansează Electronic World Trade Platform (eWTP) în colaborare cu guvernul din Rwanda.

Astfel, Rwanda devine prima țară africană care lansează această platformă. Inițiativa eWTP a fost propusă de CEO-ul Alibaba, Jack Ma, în 2016. eWTP a fost gândită ca o platformă care să promoveze dialogul public-privat în vederea stabilirii unor politici și unui mediu de business mai eficiente. Un alt scop al eWTP este de a permite IMM-urilor să participe la comerțul online cross-border. (sursă)

 

Vânzările Fitbit cresc în trimestrul 3.

Fitbit a publicat raportul trimestrial de încasări. Compania a raportat o creștere a veniturilor, atingând 393,6 milioane USD în T3. Pierderile sale au scăzut considerabil, la 2,1 milioane USD, de la 113,4 milioane USD de anul trecut. Creșterea vânzărilor se datorează focusului companiei pe zona de smartwatch, care a adus jumătate din cifra de afaceri. Modelul Ionic este produsul-vedetă al Fitbit. (sursă)

 

Mai mulți comercianți online din Elveția vor oferi discount-uri de Singles Day.

Singles Day, celebrată pe 11 noiembrie, este o sărbătoare comercială populară în China. În ultimii ani, retailerii elvețieni au oferit discount-uri de Black Friday, Cyber Monday și sărbătorile de iarnă. Anul acesta, mai mulți comercianți online au anunțat că vor oferi reduceri și promoții de 11 noiembrie, sărbătoarea Singles Day devenind populară și în Europa în ultima perioadă. (sursă)

 

Enterprise Ireland creează un fond e-commerce pentru comercianții irlandezi.

Enterprise Ireland este o organizație guvernamentală care are drept obiectiv facilitarea creșterii companiilor irlandeze. Pentru început, fondul creat este de 1,25 milioane EUR. Organizația va acorda granturi între 10.000 și 25.000 EUR cu scopul de a mări capabilitatea firmelor de a vinde online, de a crește competitivitatea acestora și de a le ajuta pe acestea să își scaleze operațiunile pe piețele internaționale. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.