Amazon deschide un nou magazin cu produsele sale de top, Tripadvisor și Foursquare încheie un acord, Starbucks și Samsung publică rapoartele de încasări, Walmart testează un tool AR în magazinele sale

 

Uber lansează serviciul Eats for Business.

În 2014 Uber a lansat două noi servicii, Uber for Business și Uber Eats. Compania unește acum cele două servicii în cadrul unuia integrat, numit Uber Eats for Business. Cei care efectuează curse în interes de serviciu pot comanda mâncare și aceasta poate fi facturată pe firma care îi angajează. Avantajul pentru companii este că se pot gestiona mai ușor cheltuielile cu angajații, totul fiind automatizat. (sursă)

 

JD achiziționează o participație de 30% în cadrul Allianz China.

Astfel, JD devine al doilea cel mai mare acționar al Allianz China General Insurance. A fost primită aprobarea din partea autorităților de reglementare ca noul nume al companiei să devină Allianz JD General Insurance. Autoritățile au aprobat și planurile JD de a-și mări participația în cadrul companiei de asigurări. (sursă)

 

Netflix va lansa 3 producții originale în cinematografe pentru a putea concura la Oscar.

Producțiile “Roma,” “Bird Box” și “The Ballad of Buster Scruggs” vor debuta în cinematografe cu mai multe zile înaintea lansării acestora în cadrul serviciului de streaming. Este o deplasare de la politica companiei, care în general lansează un film atât în cinematograf cât și online. Strategia Netflix este acum reorientată. Majoritatea cinematografelor însă se opun proiectării filmelor produse de Netflix. (sursă)

 

Amazon deschide un nou magazin fizic în care va include produsele sale cu cele mai bune recenzii.

Al doilea magazin Amazon 4-star s-a deschis în Denver. Magazinul vinde numai produse care au primit pe platforma online review-uri de peste 4 stele, precum și articole noi și care se vând bine. Prima locație a fost deschisă luna trecută în cartierul SoHo din New York. Conceptul 4-star aduce laolaltă serviciile Amazon Books, Go, Fresh Pickup, Pop-Up și Whole Foods. (sursă)

 

Foursquare încheie un parteneriat cu TripAdvisor.

Foursquare, fosta rețea socială location-based transformată ulterior în platformă de date de localizare, a anunțat un parteneriat cu TripAdvisor. Aceasta din urmă va folosi Pilgrim SDK al Foursquare pentru a servi informații mai relevante contextual în funcție de localizarea utilizatorilor. TripAdvisor are peste 500 de milioane de utilizatori la nivel mondial. (sursă)

Starbucks raportează vânzări în creștere.

Compania a raportat o creștere e 4% a vânzărilor same-store pe piața americană, depășind estimările analiștilor 2-3% creștere. De asemenea, creșterea Starbucks se datorează și lansării aplicației mobile de comenzi, ceea ce a adus peste 4 milioane de noi consumatori înregistrați digital. În plus, compania a testat o variantă mai sănătoasă de Frappuccino, populară la orele după-amiezei. (sursă)

 

Baidu și Volvo vor produce mașini autonome în serie.

Baidu și Volvo au încheiat un parteneriat strategic pentru a dezvolta și produce în masă mașini autonome de nivel 4 pentru piața din China. Mașinile autonome de nivel 4 sunt primele vehicule driverless care pot transporta pasageri și pot fi produse în masă. Cele două companii vor produce serii mici până în 2019, urmând ca din 2020 să scaleze producția. (sursă)

Sursa – https://techcrunch.com/2018/11/01/baidu-volvo-ford-autonomous-driving/

 

Samsung raportează un profit record în trimestrul 3.

Compania a înregistrat un profit de 11 miliarde USD, record trimestrial, o creștere de 18% față de aceeași perioadă a anului precedent. Profitul operațional a crescut cu 21%,  în jurul a 15 miliarde USD. Samsung a declarat că vânzările de smartphone-uri au stagnat, creșterea venind din zona de vânzări de chipuri de memorie, display-uri și semiconductoare. (sursă)

Sursa – https://flipboard.com/@WSJ/samsung-chalks-up-another-record-profit%2C-but-phones-are-a-worry/f-60926a7fb9%2Fwsj.com

 

Walmart testează un tool de comparație AR în magazinele sale fizice.

Retailerul testează o funcție de realitate augmentată. Este vorba despre un tool de scanare integrat în cadrul aplicației sale pentru iPhone. Acest tool permite clienților să compare produse, scannerul permițând comparația a multiple produse de-a lungul unui întreg raft. Tehnologia a fost dezvoltată de o echipă internă a Walmart folosind tehnologia Apple ARKit. (sursă)

Sursa – https://techcrunch.com/2018/11/01/walmart-adds-an-ar-scanner-to-its-ios-app-for-product-comparisons/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.