Hyundai investește 250 mil USD în Grab, Amazon lansează primul său catalog fizic de jucării, Tencent recrutează în SUA o echipă pentru dezvoltarea unei mașini autonome, Etsy și Zalando publică rapoartele de încasări

 

UberEats declară că își va tripla numărul de colaboratori în Europa, Africa și Orientul Mijlociu.

Prin această mișcare, UberEats caută să crească pe aceste piețe. Divizia Eats aduce mai mult de 10% din cursele Uber la nivel global. Practic, numărul de colaboratori în zona EMEA va crește de la 300 la 900 anul viitor. UberEats se extinde si către noi metode de plată, după achiziția firmei olandeze de plăți e-commerce iDEAL în august. Anul acesta, compania a permis introducerea plăților cash pe unele piețe. (sursă)

 

Hyundai investește 250 de milioane USD în Grab.

Actuala rundă de finanțare în cadrul Grab a ajuns la 2,7 miliarde USD. Hyundai a investit, alături de compania afiliată Kia, în vederea stimulării adopției de vehicule electrice în Asia de Sud-Est. Printre investitorii în Grab se mai numără Toyota, Microsoft, Booking, Goldman Sachs și Citi Ventures. Grab va lansa alături de Hyundai și Kia mai multe proiecte legate de vehicule electrice în Asia de Sud-Est în 2019. (sursă)

 

Tencent recrutează în SUA o echipă în vederea dezvoltării unui vehicul autonom.

Echipa Auto-drive a Tencent va recruta ingineri în Palo Alto, California, conform unui anunț pe LinkedIn al companiei. Tencent oferă nouă posturi de ingineri în zonele de motion planning, fuziuni de senzori, vehicle intelligence și machine learning. Competitorul Baidu, prezent în Silicon Valley din 2011, a obținut recent permisul de testare a unui vehicul autonom în California. (sursă)

 

Amazon lansează primul său catalog fizic de jucării.

Amazon a demarat expedierea prin poștă a milioane de copii a catalogului său de jucării A Holiday of Play. Catalogul este inspirat de materialele tradiționale ale retailerilor de jucării. Diferența față de acestea este că materialul Amazon nu include prețurile jucăriilor. Cititorii pot scana cu telefonul produsele cu ajutorul aplicației Amazon. (sursă)

 

Etsy publică venituri în creștere în trimestrul 3.

Veniturile Etsy au crescut la 150 de milioane USD, față de 106 milioane USD în aceeași perioadă a anului precedent. Per total, profitul a scăzut cu 23%, la 19,9 milioane USD, în special din cauza creșterii cheltuielilor operaționale și impozitelor crescute. Cheltuielile operaționale au crescut cu 35%. Acțiunile Etsy au crescut cu 13% în ultima perioadă și s-au dublat în valoare în ultimele 12 luni. (sursă)

 

Deutsche Bank achiziționează o participație de 15% în cadrul platformei de investiții Neo.

Neo Technologies este o platformă de investiții digitale, fondată în Dubai. Neo operează pe un model de tipul platform-as-a-service și permite instituțiilor financiare să introducă rapid servicii de management de active digitale pentru clienții finali. Soluția Neo este construită pentru zona MENA, fiind adaptată lingvistic zonei, precum și cerințelor autorităților de reglementare.  (sursă)

 

Google își adaptează designul pentru a stimula rezervările de camere de hotel pe platforma sa.

Google a introdus un redesign cu același scop pe platforma mobile anul acesta. Google a experimentat opțiunea de rezervare de camere de hotel în numele operatorilor de servicii de cazare. În cadrul recentului redesign, funcția de rezervare Google este mult mai proeminentă, ceea ce ar putea afecta veniturile din publicitate din zona HoReCa. (sursă)

 

Zalando publică raportul de încasări pe trimestrul 3.

Veniturile pe T3 ale Zalando s-au situat sub estimările analiștilor, în special din cauza anomaliilor meteorologice și prelungirii verii, ceea ce a provocat o scădere a articolelor tranziționale. Venitul Zalando a crescut cu 11,7%, la 1,2 miliarde USD. Valoarea coșului mediu de cumpărături a scăzut cu 7,2%, la 57,5 EUR. Venitul per client a crescut cu 5,1%, la 247,18 EUR. (sursă)

 

Banca digitală olandeză Bunq încheie un parteneriat cu TransferWise.

Bunq a fost integrată cu API-ul TransferWise, ceea ce permite clienților să trimită bani în 15 monede naționale din cadrul aplicației băncii. Practic, costurile operațiunilor Bunq sunt de 8 ori mai mici față de cele ale principalilor competitori. CEO-ul băncii olandeze a declarat că misiunea Bunq este de a înlătura barierele prezente în banking-ul tradițional. (sursă)

 

Alibaba livrează în 24 de ore medicamentele pe rețetă ale clienților din mai multe orașe din China.

De asemenea, clienții online din Beijing, Guangzhou și Shenzhen pot primi comenzile de medicamente fără rețetă în jumătate de oră, indiferent de ora la care au plasat comanda. Acest serviciu este posibil în baza colaborării dintre Alibaba Health și EleMe. De asemenea, livrarea de medicamente în decurs de o oră este disponibilă în alte 20 de orașe din China. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.