BLACK FRIDAY 2018 la eMAG, F64, Vivre, evoMAG, Ideall.ro, FashionUP, Fashion Days, Bonami, Autovit.ro, Sensodays, Answear.ro, UniCredit Bank, A2t.ro, CEL.ro, Lensa, PiatraOnline

 

→ Iulian Stanciu, CEO eMAG: Creştem cu 20% la 4,8 mld. lei şi ne apropiem de break-even

Grupul eMAG, prezent pe piaţa din România, dar şi Ungaria, Bulgaria şi Polonia, estimează pentru anul financiar 2018 o cifră de afaceri de 4,8 miliarde lei, faţă de circa 4,06 miliarde lei anul trecut, retailerul apro­piindu-se de break-even după investiţii de 200 milioane euro derulate în re­giune în ultimii ani. „România este pro­fitabilă de anul tre­cut şi va fi şi anul acesta. Încă mai in­ves­tim în celelalte com­panii. În Bulgaria ne apropiem de break-even. Investim încă în Ungaria, Polo­nia, în Sameday, în Fashion Days. Ne apropiem de zero la nivel de grup. Am investit 200 mil. euro şi s-a văzut în creşterea regională . Am construit cea mai puternică tehnologie din regiune, cu programatori români“, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG, la emisiunea ZF Live.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/zf-live-iulian-stanciu-ceo-emag-crestem-cu-20-la-4-8-mld-lei-si-ne-apropiem-de-break-even-17651455


→ F64 anunță peste 1.500 de produse de Black Friday, cu reduceri de până la 80%

F64, cel mai mare retailer de echipamente și accesorii foto și video din România,anunță o ofertă consistentă de produse pentru campania Black Friday 2018,punând la bătaie peste 1.500 de produse, cu reduceri de până la 80%. „Pentru anul acesta nu ne-am propus o creștere a încasărilor sau a rulajului în campania de Black Friday, ci ne-am concentrat pe livrarea serviciilor de calitate. Vom avea peste 1.500 de produse reduse. Categoriile de echipamente incluse în campania specială de Black Friday de anul acesta sunt: aparatele foto-video DSLR și mirrorless, diverse camere video, obiectivele DSLR și mirrorless, dronele și camerele de acțiune, echipamentele de studio, precum și mare parte din gama de accesorii, de la memorii la imprimante, blițuri, gripuri, genți foto-video, trepiede șamd”, anunță Marian Alecsiu, CEO și cofondator F64.

Sursa – https://ecomnews.ro/2018/11/15/f64-anunta-peste-1-500-de-produse-de-black-friday-cu-reduceri-de-pana-la-80/


→ Retailerul FashionUP promite reduceri cu până la 80% la peste 100.000 de produse de Black Friday

Retailerul online FashionUP, unul dintre cei mai mari retaileri online de haine și accesorii din România, anunță o perioadă prelungită de Black Friday – 16-25 noiembrie, cu peste 100.000 de produse, care vor fi reduse cu până la 80% și vor avea prețuri de la 29 lei. Retailer-ul estimează înregistrarea de comenzi în valoare de 10 milioane de lei pentru aceste zile.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/retailerul-fashionup-promite-reduceri-cu-pana-la-80-la-peste-100-000-de-produse-de-black-friday-preturi-de-la-29-lei-18658059


→ Ideall.ro urmărește vânzări de cinci milioane de euro de Black Friday

Ideall.ro, unul dintre principalii retaileri de electronice și electrocasnice din România, anunță oferta pentru Black Friday 2018 și așteaptă venituri de cinci milioane de euro pentru această campanie. Estimarea se bazează pe vânzări anticipate cu 40% mai mari decât anul trecut, rezultate din suplimentarea stocului de produse din ofertă cu 20% comparativ cu 2017. Oferta Ideall.ro de anul acesta se concentrează cu predilecție pe segmentul aparatelor electrocasnice incorporabile (frigorifice, mașini de spălat rufe, cuptoare, plite și hote), precum și pe zona de televizoare. Produsele aflate în campanie vor beneficia de reduceri de până la 60% și de garanție extinsă asigurată de către producător.

Sursa – https://ecomnews.ro/2018/11/15/ideall-ro-urmareste-vanzari-de-cinci-milioane-de-euro-de-black-friday/


→ Fashion Days anunță când lansează Black Friday: Estimăm că vom vinde cât într-o lună

Campania Black Friday la Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, va fi lansată joi, 15 noiembrie, în jurul orei 19.00. Retailerul dispune de un stoc de produse cu 50% mai mare decât cel de anul trecut, respectiv peste 1,5 milioane articole vestimentare, încălțăminte, accesorii, cosmetice sau home&deco, cu discounturi ce vor ajunge până la 90%.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/fashion-days-anunta-cand-lanseaza-black-friday-estimam-ca-vom-vinde-cat-intr-o-luna-peste-1-5-milioane-de-produse-sunt-la-reducere-18657599


→ Poşta Română se apropie şi mai tare de era digitală: lansează un serviciu prin care se pot returna produsele comandate de pe eMag şi Fashion Days

Poşta Română lansează, de luni, PostCollect Retur 30, un serviciu prin care clienţii pot returna produsele comandate de pe site-urile eMag şi FashionDays, în termen de 30 de zile de la achiziţie, în peste 500 de oficii PostCollect din toată ţara. Poşta Română preia mărfurile pe care clienţii doresc să le returneze în termen de 30 de zile de la achiziţie, le transportă şi le livrează la adresele indicate de către beneficiar.

Sursa – https://www.zf.ro/business-international/posta-romana-se-apropie-si-mai-tare-de-era-digitala-lanseaza-un-serviciu-prin-care-se-pot-returna-produsele-comandate-de-pe-emag-si-fashion-days-17635360


→ evoMag lansează runda a treia de reduceri de Black Friday: Televizoare LED de 101 cm și mașini de spălat la 600 de lei

Retailerul evoMag a anunțat, joi, că demarează vineri a treia rundă de reduceri de Black Friday, cu reduceri de până la 80% la aproape toate categoriile de produse. Cumpărătorii vor putea alege televizoare LED de 101 cm sau mașini de spălat la prețuri de 600 de lei, potrivit companiei.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/evomag-lanseaza-runda-a-treia-de-reduceri-de-black-friday-televizoare-led-de-101-cm-si-masini-de-spalat-la-600-de-lei-18662798


→ Retailerul ceh de mobilă și decorațiuni Bonami anunță două weekend-uri cu promoții de Black Friday și promite reduceri de până la 90%

Retailerul online ceh Bonami lansează pe 16 noiembrie o ofertă de Black Friday, care va dura tot weekendul, și promite reduceri de până la 90%. O a doua rundă de oferte promoționale va fi organizată la finele săptămânii viitoare, între 23- 25 noiembrie.

Sursa – https://www.profit.ro/insider/companii/retailerul-ceh-de-mobila-si-decoratiuni-bonami-anunta-doua-weekend-uri-cu-promotii-de-black-friday-si-promite-reduceri-de-pana-la-90-18661412


→ Discounturi de până la 50% de Black Friday, la peste 300 de autoturisme, pe Autovit.ro

Platforma online Autovit.ro a anunțat că organizează cea de-a cincea ediție de Black Friday începând din 16 noiembrie, iar cumpărătorii vor putea alege dintr-o gamă de peste 300 de autoturisme cu reduceri de până la 50%. Partenerii Autovit.ro au pregătit autoturisme de la cele mai căutate branduri de către români: Volkswagen, Opel, Audi, Dacia, Ford, Skoda, Mercedes și BMW.

Sursa – https://www.profit.ro/insider/auto-transporturi/discounturi-de-pana-la-50-de-black-friday-la-peste-300-de-autoturisme-pe-autovit-ro-18660293


→ De Black Friday, pe Sensodays ai produse de 5* la preț de 3*

SensoDays este magazinul de Home & Deco care oferă o combinație unică de branduri de top pentru o casă ideală după toate standardele. Calitatea ireprosabilă este principalul criteriu de alegere a produselor.  Oferta de Black Friday din acest an este și mai generoasă, fiind reprezentată de categorii noi de produse precum gresia, faianța și excepționalele canapele italiene lucrate manual.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/de-black-friday-pe-sensodays-ai-produse-de-5-la-pret-de-3-18659185


→ Reduceri de Black Friday la retailerul online de home&deco Vivre

Retailerul online de home&deco Vivre anunță un weekend de reduceri cu ocazia Black Friday, începând cu seara zilei de joi, 15 noiembrie, și până în 18 noiembrie. Aproximativ 40.000 de modele vor fi disponibile pe site și în aplicație la prețuri promoționale, aduse de la producători din toate colțurile lumii pentru a se potrivi stilului fiecărei case.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/reduceri-de-black-friday-la-retailerul-online-de-home-deco-vivre-18658750


→ Black Friday 2018 la Answear.ro: reduceri de pana la 70% la peste 30.000 de produse

answear.ro a pregatit o selectie de produse si reduceri intre 50% si 70% pentru a veni in intampinarea clientilor cu ocazia Black Friday 2018. Magazinul online al grupului polonez cu acelasi nume, specializat in comercializarea de articole de moda online vine cu o noutate in acest an si anume reduceri de pana la 20% la colectiile noi toamna-iarna ale brandurilor de top.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/black-friday/236507/black-friday-2018-la-answear-ro-reduceri-de-pana-la-70-la-peste-30-000-de-produse.html


→ O banca din Romania ofera costuri zero PE VIATA la anumite servicii

UniCredit Bank deruleaza o campanie exclusiv online cu ocazia evenimentului Black Friday prin care le ofera primelor 1.000 de persoane fizice, care se inscriu pe site-ul bancii pentru a deveni clienti, oferte tranzactionale fara costuri, pe viata.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/black-friday/236503/black-friday-la-servicii-financiare-o-banca-din-romania-ofera-costuri-zero-pe-viata-pentru-clientii-noi-la-anumite-servicii.html


→ Produsele de securitate, din ce in ce mai cautate de Black Friday

Una dintre nisele care inregistreaza o crestere consistenta in ultimii ani este cea a sistemelor de securitate – fie ca vorbim de alarme, camere de supraveghere sau videointerfoane, romanii cauta din ce in ce mai multa siguranta. A2t.ro este unul dintre cei mai mari retaileri locali pe acest segment, companie cu afaceri de 25,8 milioane de lei in 2017.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/236467/produsele-de-securitate-din-ce-in-ce-mai-cautate-de-black-friday.html


→ Black Friday 2018 pe 16 noiembrie la CEL.ro: primele reduceri

Magazinul online CEL.ro anunta ca va organiza o noua runda de reduceri in campania de Black Friday pe data de 16 noiembrie. Vor fi adaugate alte sute de discounturi si produse noi care vor completa oferta. Retailerul declara ca obiectivul pe care si-l propune pentru Black Friday 2018 este de 200.000 de produse vandute si vanzari in valoare de 50 de milioane lei.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/236466/black-friday-2018-pe-16-noiembrie-la-cel-ro-primele-reduceri.html


→ Black Friday 2018: Reduceri la Lensa de pana la 70% la ochelari

Lensa.ro, magazin online de optica, pune in vanzare de Black Friday 2018 ochelari de soare, rame de vedere si lentile de contact colorate cu discounturi de pana la 70% si se asteapta la vanzari de peste 100.000 de euro, aproximativ 3.000 de produse in perioada campaniei, in crestere cu 50% fata de o perioada normala din an.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/236437/black-friday-2018-lensa-ro-se-asteapta-la-vanzari-de-peste-100-000-euro-de-black-friday.html


→ PiatraOnline de Black Friday 2018: ce promite retailerul in finisaje de piatra naturala

PiatraOnline.ro a pregatit peste 250.000 mp de piatra naturala. “Clientii au la dispozitie 24 de ore de comanda online – anul acesta facem full online. Vineri, 16 noiembrie, de Black Friday, ai zeci de produse din categoriile principale de placi (marmura, travertin, ardezie flexibila, mozaicuri de piatra naturala) 12.000 de mp de piatra naturala pe stoc, reduceri de pana la 80%”, anunta compania.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/236373/piatraonline-de-black-friday-2018-ce-promite-retailerul-in-finisaje-de-piatra-naturala.html


→ Studiu: 1 din 2 români intenţionează să cumpere de Black Friday. Televizoarele şi electrocasnicele, cele mai căutate produse

Nouă din zece români au auzit de Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping al anului, iar numărul celor care doresc să cumpere cel puţin un produs la reduceri este în creştere, potrivit unui studiu realizat de Kantar Millward Brown România. Astfel, 51% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani doresc să cumpere cel puţin un produs de Black Friday, datele studiului indicând un interes în creştere pentru televizoare, frigidere, aragazuri, electrocasnice incorporabile şi articole din gama home&deco.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/studiu-1-din-2-romani-intentioneaza-sa-cumpere-de-black-friday-televizoarele-si-electrocasnicele-cele-mai-cautate-produse-17655124


→ Romania, in Cartea Recordurilor, pentru „cea mai mare lectie de educatie financiara din lume”

Tara noastra a castigat titlul Guinness World Records/Cartea Rcordurilor pentru „cea mai mare lectie de educatie financiara din lume”: pe 31 octombrie, de Ziua Internationala au Economisirii, 13.230 de persoane (din 25 de orase) au participat la lectia amintita, transmite zf.ro. Recordul a fost posibil gratie initiativei BCR, in cadrul programului de educatie financiara „Scoala de Bani”. Recordul anterior era de 5.624 de persoane, inregistrat in 2013, in SUA. „Recordul apartine romanilor si Romaniei, reusita este a noastra, a tuturor celor care au incredere ca drumul spre prosperitate trece prin educatie, drumul spre independenta financiara trece prin educatie. Recordul apartine oamenilor care au intrat in salile de curs si celor care nu au reusit, dar si-au dorit. Responsabilitatea noastra este sa punem la dispozitie resursele, inclusiv si mai ales educationale, pentru a contribui la crearea de prosperitate in Romania”, a transmis Sergiu Manea (CEO BCR).

Sursa – https://ecompedia.ro/romania-cartea-recordurilor-pentru-cea-mai-mare-lectie-de-educatie-financiara-din-lume/


→ Consiliul Concurenţei: Zona comerţului a primit un impuls de la comerţul online

Dezvoltarea comerţului online a ridicat nivelul competiţiei în comerţ, iar industria telecom este una care se prezintă bine pe partea de concurenţă, consumatorii români beneficiind de preţuri bune şi standarde de calitate ridicate. Mai este de lucrat în zona serviciilor financiare, pe care Consiliul Concurenţei (CC) s-a concentrat în ultima vreme, a spus ieri Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei, în cadrul unui eveniment realizat în parteneriat cu Camera de Comerţ şi Industrie a României.

Sursa – https://www.zf.ro/eveniment/consiliul-concurentei-zona-comertului-a-primit-un-impuls-de-la-comertul-online-industria-telecom-este-una-foarte-competitiva-in-timp-ce-sistemul-bancar-romanesc-ramane-in-urma-celui-din-zona-euro-17656731


→ Obligatiunile Elefant Online vin pe bursa anul acesta

Obligatiunile retailerului Elefant Online vor fi listate pe bursa cel mai probabil pana la sfarsitul anului, casa de brokeraj Tradeville demarand procedurile in acest sens. Bursa de Valori Bucuresti ajunge astfel la 20 de emisiuni de obligatiuni corporative, intr-o piata care ar trebui, teoretic, sa le ofere investitorilor un refugiu in perioadele negative pentru actiuni, dar care inca sufera la capitolul lichiditate.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Piete-de-capital/236269/obligatiunile-elefant-online-vin-pe-bursa-anul-acesta-ce-dobanzi-ofera-obligatiunile-listate-si-cum-arata-tabloul-complet.html


→ Naspers a mai adus 28 mil. lei la capitalul eMAG

„Acţionarii aprobă majorarea capitalului social cu suma de 8.560 RON, prin emiterea unui număr total de 8.560 acţiuni noi cu o valoare nominală de 1 RON pe acţiune şi o valoare nominală totală de 8.560 RON. Noile acţiuni sunt subscrise şi vărsate integral de către MIH B2C Holdings B.V. prin aport în numerar în valoare de 8.560 RON. Majorarea de capital prin aport în numerar se face cu primă de emisiune în valoare totală de 28.217.490 RON”, conform sursei citate. La operaţiune a participat doar grupul Naspers, conform unui document publicat în Monitorul Oficial.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/naspers-a-mai-adus-28-mil-lei-la-capitalul-emag-17634310


→ Iulian Stanciu, eMAG: „Iată de ce reducerile de Black Friday funcționează o singură zi”

Iulian Stanciu, directorul general al Grupului eMAG, consideră că evenimentul de shopping Black Friday 2018 ar trebui să aibă loc doar într-o singură zi, pentru ca prețurile să poată fi cele mai reduse, comparativ cu cele ale firmelor concurente. „Cred că fenomenul acesta de Black Friday se bazează pe de o parte pe reduceri, un stimul rațional, și pe partea cealaltă pe un stimul emoțional, care înseamnă spectacol. Nu poți să faci spectacol o săptămână întreagă, ci poți să faci spectacol o zi”, a declarat Stanciu în cadrul emisiunii „În fața ta” găzduită de Florin Negruțiu și Claudiu Pândaru la Digi24.

Sursa – https://republica.ro/black-friday-2018-iulian-stanciu-emag-zin-fata-ta-ziata-de-ce-reducerile-de-black-friday-functioneaza


→ Cum arată noul depozit al eMAG, cu o suprafață cât 20 de terenuri de fotbal, inaugurat înainte de Black Friday 2018

eMAG, cel mai mare retailer online, a inaugurat cu o săptămână înainte de Black Friday 2018 un nou depozit, cu o suprafață echivalentă cu cea a 20 de terenuri de fotbal.  Depozitul a fost construit lângă comuna Joița din județul Giurgiu, iar investiția totală se ridică la 65 de milioane de euro, care include realizarea a încă unui spațiu de depozitare în următorii ani. Lucrările au fost finalizate în mai puțin de 11 luni. Reprezentanții companiei spun că este cel mai mare depozit din această zonă a Europei, având o capacitate de 2 milioane de produse. Aici lucrează 850 de angajați.

Sursa – https://republica.ro/cum-arata-noul-depozit-al-emag-cu-o-suprafata-cat-20-de-terenuri-de-fotbal-inaugurat-inainte-de-black


→ Plateste-ti taxi-ul in Capitala cu mobilul, via mobilPay Wallet

Din 5 noiembrie 2018, clientii Speed Taxi pot plati cursa direct cu telefonul mobil, in numai 3 click-uri, prin aplicatia mobilPay Wallet, anunta cea din urma companie, intr-un comunicat de presa. MobilPay Wallet este singurul portofel digital din Romania cu care se pot face plati in toate mediile – in magazinele online, la casele de marcat si direct in aplicatie. Plata prin mobilPay Wallet se face simplu, la finalul cursei: clientii intra in aplicatie, scaneza codul QR din masina, aleg cardul cu care vor sa plateasca, apoi confirma plata.

Sursa – https://ecompedia.ro/plateste-ti-taxi-ul-in-capitala-cu-mobilul-via-mobilpay-wallet/


→ Luigi Matrone, co-fondator eBusiness Institute: Retailerii trebuie sa investeasca minim 30% din bugetul de promovare in marketingul digital pentru a avea rezultate

“As putea spune ca cel mai important trend care ar trebui implementat de catre un retailer ce vrea sa vanda online este personalizarea. Acesta trebuie sa ii ofere cumparatorului produse si servicii personalizate, sa duca personalizarea si in comunicarea pe care o intreprinde cu consumatorul”, precizeaza Luigi Matrone.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/236457/luigi-matrone-co-fondator-ebusiness-institute-retailerii-online-se-incapataneaza-sa-copieze-amazon.html


→ Alexandru Rusu, CEO Doraly, la Antreprenor de România, Profit TV: Vânzările multichannel sunt viitorul în online

Expo Market Doraly, unul dintre cele mai mari parcuri comerciale specializate în produse alimentare și articole pentru casă din România, a lansat în această primăvară, propria platformă de e-commerce un marketplace cu vânzare en-gros și en-detail.

Sursa – https://www.profit.ro/antreprenor-de-romania/video-alexandru-rusu-ceo-doraly-la-antreprenor-de-romania-profit-tv-vanzarile-multichannel-sunt-viitorul-in-online-18659171


→ Lukas Tursa, vicepreşedinte senior TBI Bank: Digitalizarea şi faptul că nu avem o reţea mare de sucursale ne permit să oferim dobânzi mai mari la depozite şi servicii la preţuri mai mici decât concurenţa. Colaborăm şi cu platforme de shopping online

„Spre deosebire de băncile care au o reţea mare de sucursale, noi ne bazăm pe digitalizare şi putem oferi servicii la preţuri mai mici. Mai mult, în prezent este dificil să concurezi doar cu preţul, trebuie să ai ceva în plus în zona de servicii, în zona de relaţii cu clienţii, iar noi colaborăm cu platforme de shopping online pentru a oferi clienţilor mai multe avantaje“, a declarat Lukas Tursa în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Sursa – https://www.zf.ro/banci-si-asigurari/zf-live-lukas-tursa-vicepresedinte-senior-tbi-bank-digitalizarea-faptul-avem-retea-mare-sucursale-ne-permit-oferim-dobanzi-mari-depozite-servicii-preturi-mici-concurenta-colaboram-platforme-shopping-17633961


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu JucariaVesela.ro

Jucariavesela.ro a aparut in 2014 si vinde online jocuri si jucarii (din lemn, Montessori si Waldorf, pentru bebelusi, etc.), adresandu-se „parintilor responsabili, care inteleg ca educatia copiilor se face prin joaca impreuna cu ei si nu cu telefonul sau tableta”, spune Camelia Georgescu (foto, director general jucariavesela.ro). Aceasta ne-a povestit cum a preluat site-ul de la niste prieteni acum 2 ani, cum a invatat ce inseamna antreprenoriatul stand acasa si fiind mamica, cum a pornit la drum cu putin peste 15.000 € si ca 68% din trafic le vine de pe mobil.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-jucariavesela-ro/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.