Walmart publică raportul de încasări pe T3, Apple încheie un parteneriat cu studiourile A24, Tesla achiziționează mai multe firme de trucking, e-commerce-ul din Rusia atinge 14,2 mld EUR în 2017

 

Instagram adaugă funcția de cumpărare direct din clipuri video.

Prin introducerea noii funcții, utilizatorii vor vedea tag-uri de shopping în josul clipurilor video promoționale ale brandurilor. La un tap pe acele etichete, se va afișa lista de produse prezente în cael clip. Pe lângă această funcție, Instagram a introdus ți Shopping collection, care permite utilizatorilor să alcătuiască liste de cumpărături sau cadouri în cadrul platformei. (sursă)

 

Grab permite efectuarea de remitențe cross-border.

Noua funcție a fost introdusă în cadrul diviziei de servicii financiare ale companiei. Este un nou pas în strategia Grab de a promova un portofel electronic unic pentru zona ASEAN, ceea ce va permite o mai mare incluziune financiară în regiune. Produsul de remitențe va permite atât celor care dețin conturi bancare cât și celor care nu dețin să trimită bani instant prin intermediul GrabPay. (sursă)

 

Walmart raportează un trimestru pozitiv din punct de vedere al cifrelor financiare.

Vânzările totale ale Walmart în cadrul magazinelor sale din SUA au crescut cu 3,4% în trimestrul 3. Vânzările e-commerce au crescut cu 34$. Venitul trimestrial total a atins 124,9 miliarde USD, în creștere cu 1,4%. În ciuda cifrelor pozitive de vânzări, marjele de profit ale Walmart au scăzut. Momentan, operațiunile online ale companiei sunt încă pe pierdere. (sursă)

 

Apple încheie un parteneriat cu studiourile A24 în vederea producției de filme.

Parteneriatul dintre Apple și studioul premiat pentru producții precum Moonlight se va întinde pe mai mulți ani. Prin această mișcare, Apple urmărește concurența pe zona de producție de film cu Amazon și Netflix. Încă nu s-au dat publicității amănunte referitoare la distribuția producțiilor în cinematografe sau privind exclusivitatea asupra conținutului produs. (sursă)

 

Walmart și Target lansează noi sisteme de mobile checkout în magazinele lor.

Walmart a declarat că extinde serviciul Check Out With Me către fiecare Supercenter al său de Black Friday. Target a lansat recent serviciul de mobile checkout Skip the Line, pe care l-a popularizat la nivel național și pentru care a fost angajat personal adițional în vederea sezonului de Sărbători. Walmart a anunțat extinderea sortimentelor de branduri, introducerea de hărți digitale în cadrul aplicației sale mobile și o actualizare a Walmart.com. (sursă)

 

L’Oréal lansează un tracker care măsoară expunerea la raze ultraviolete.

Accesoriul wearable My Skin Track UV strânge date referitoare la expunerea la raze ultraviolete și le partajează către telefoane Android și iPhone fără necesitatea unei conexiuni cu Bluetooth sau alimentarea cu baterie. Senzonul din tracker poate stoca trei luni de date. My Skin Track UV este disponibil în Apple Store pentru 60 USD. (sursă)

 

Tesla achiziționează mai multe firme de trucking.

Prin această mișcare, Tesla urmărește să accelereze livrările de Tesla Model 3 înainte de implementarea unei noi taxe la nivel federal în SUA începând cu 31 decembrie. CEO-ul Tesla a declarat că dorește să achiziționeze capacitate adițională de transport pentru a evita blocajele de transport. Noua taxă va acorda consumatorilor credite de 7500 USD pentru achiziționarea unui vehicul electric. (sursă)

 

Comerțul online din Rusia a atins valoarea de 14,2 miliarde EUR în 2017.

Conform Ecommerce Foundation, e-commerce-ul rusesc a înregistrat o creștere de 13% față de anul precedent. Estimarea pentru anul în curs este de 15,9 miliarde EUR. Cifrele prezente în cadrul Report Russia 2018 corespund celor prezentate de Russian Post și de Association of Internet Trade Companies în septembrie 2017. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.