Mark Zuckerberg este chemat în fața a 3 noi parlamente naționale, Bitcoin scade din nou, JD și Xiaomi publică încasările pe T3, acordul dintre Apple și Amazon duce resellerii de iPhone și iPad către eBay

 

BuzzFeed ia în calcul fuziunea cu alte companii de digital media.

CEO-ul BuzzFeed a declarat că ar fi interesat să fuzioneze compania sa cu Vox Media, Refinery 29 și Group Nine. Scopul unei astfel de fuziuni ar fi crearea unei entități digital media care ar putea să negocieze termeni mai buni în cadrul contractelor cu companii media tradiționale și cu entități online precum Facebook, Google și Amazon, unde majoritatea bugetelor de publicitate online sunt cheltuite. (sursă)

 

Mark Zuckerberg este solicitat să apară în fața parlamentelor naționale din Brazilia, Letonia și Singapore

CEO-ul Facebook a apărut în fața Congresului SUA și a Parlamentului European pentru a da explicații în urma scandalului Cambridge Analytica. Zuckerberg a refuzat solicitări de înfățișări și în fașa parlamentului din Marea Britanie și respectiv Canada. Solicitări similare au fost făcute recent de Brazilia, Letonia și Singapore. Astfel, numărul parlamentelor naționale care au solicitat explicații de la șeful Facebook se ridică la 8. (sursă)

 

 

Xiaomi raportează un trimestrul 3 profitabil.

Xiaomi a raportat un profit net de 360 de milioane USD pe trimestrul 3, după ce a înregistrat o pierdere de 1,69 miliarde USD în aceeași perioadă a anului trecut. Aprecierea se datorează creșterii vânzărilor de smartphone-uri și a produselor din segmentul IoT. Veniturile companiei au crescut cu 49%, la 7,8 miliarde USD. Vânzările de smartphone au adus 75% din cifra de afaceri a Xiaomi pe T3. (sursă)

 

Tencent semnează un acord cu Garena, divizia de digital entertainment a Sea Limited.

Prin acest acord, Tencent va oferi Garena dreptul de a refuza publicarea jocurilor pe mobile și PC ale Tencent în mai multe țări din Asia de Sud-Est. Acest aranjament va consolida parteneriatul strategic dintre cele două entiăți. Tencent și Garena vor colabora pentru a identifica oportunități strategice de distribuție și promovare a titlurilor de top din zona de gaming. (sursă)

 

JD publică raportul de încasări pe trimestrul 3.

Deși veniturile JD au crescut cu 25%, cuantumul acestora s-a plasat sub estimările analiștilor. Costurile JD cu tehnologia și conținutul s-au ridicat la 523 de milioane USD, practic dublu față de anul trecut, costuri care au încetinit creșterea vânzărilor. Veniturile brute au totalizat 15 miliarde USD. Cea mai mare creștere a fost înregistrată de divizia de servicii tehnologice a JD. (sursă)

 

Bitcoin scade sub valoarea de 5000 USD per unitate.

Valoarea Bitcoin a scăzut din nou. Astfel, capitalizarea sa de piață scade sub 87 de miliarde USD. Scăderea este pusă pe seama despărțirii de Bitcoin Cash pe 15 noiembrie. Bitcoin a fost despărțit în două criptomonede diferite, care în acest moment se află în competiție una cu alta. Pe anumite piețe, Bitcoin a scăzut sub valoarea de 4800 USD per unitate. (sursă)

 

Acordul dintre Apple și Amazon conduce resellerii de produse Apple către EBay.

Amazon a devenit de curând seller de produse Apple, astfel că sellerii de astfel de produse prezenți pe marketplace-ul celui mai mare retailer al lumii vor avea produsele blocate începând cu 4 ianuarie 2019. Această situație a forțat migrarea mai multor comercianți independenți de articole Apple pe platforma eBay, care plănuiește promoții speciale pentru aceștia. (sursă)

 

Acțiunile Square au scăzut cu 10% în ziua de luni.

Scăderea acțiunilor Square se datorează deprecierii acțiunilor companiilor tech. De asemenea, un efect se poate să fi avut anunțul plecării CFO-ului companiei. CEO-ul Square a vândut recent 130.000 de acțiuni în valoare de 7,4 milioane USD. Deși scăderea provoacă îngrijorare în rândul investitorilor, acțiunile Square au o valoare cu 80% mai mare față de cea din ianuarie. (sursă)

 

Retailerul de vin Wine.com obține 32,5 milioane USD finanțare.

Compania intenționează să folosească fondurile pentru a îmbunătăți experiența clienților săi, pentru a-și crește vizibilitatea brandului și a-și scala infrastructura. Wine.com oferă o selecție largă de vinuri, posibilitatea de live chat cu experți oenologi și multiple centre de distribuție. Timpul de livrare este de 1-2 zile. Wine.com poate livra către 11.000 de locații FedEx, Walgreens și entități afiliate. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.