Amazon va introduce reclame pe Alexa, Alibaba se va restructura, Microsoft devine cea mai valoroasă companie din lume, Shopify achiziţionează Tictail

 

Tencent şi Line Japonia oferă servicii de plată.

Cele două companii s-au aliat pentru a oferi business-urilor nipone sisteme de plată dedicate turiştilor chinezi care vizitează Japonia. Line va închiria terminale care vor putea fi utilizate cu WeChat Pay. Serviciul va demara la mijlocul lunii decembrie, anumite restaurante şi locaţii retail fiind primele care îl vor adopta. În urma acestei ştiri, acţiunile Line au crescut cu 17%. (sursă)

 

Amazon va permite brandurilor să îşi facă reclamă prin intermediul Alexa.

Gigantul e-commerce a abordat multiple companii de articole ambulate în vederea cumpărării de reclame pe Alexa, companii precum Tide sau Blue Bottle Coffee. Companiile vor trebui să seteze o frază cheie pentru a determina demararea procesului de cumpărare. Sumele cerute de Amazon se ridică la nivelul milioanelor de dolari. Amazon va ajuta brandurile să îmbunătăţească funcţionalităţile pentru Alexa. (sursă)

 

Deliveroo se află în discuţii privind obţinerea unei finanţări de câteva sute de milioane GBP.

Finanţarea ar urma să stabilească un plafon pentru evaluarea la care Uber va prelua Deliveroo. Compania de livrări de pe piaţa britanică urmăreşte să obţină o finanţare între 350 de milioane USD şi 500 de milioane USD, la o evaluare între 3 şi 4 miliarde USD. Discuţiile cu shareholderii privind noua rundă de finanţare ar putea dura câteva luni. (sursă)

 

PayPal se alătură rundei de investiţii de 3 miliarde USD în cadrul Grab.

Cuantumul investiţiei PayPal nu a fost dezvăluit publicităţii. Participarea PayPal a stârnit interesul altor investitori. Astfel, actuala rundă de finanţare în cadrul Grab s-ar putea ridica la 3,2 miliarde USD până la finalul anului. Grab a fost evaluat la 11 miliarde USD. Compania concurentă de pe piaţa din Asia de Sud-Est, Go-Jek, ar putea obţine o finanţare între 1,5 şi 2 miliarde USD de la Google, Tencent şi JD. (sursă)

 

Amazon va oferi gratuit cursuri de machine learning.

Amazon a anunţat că aceste cursuri vor fi adaptate pentru 4 categorii de cursanţi: developeri, ingineri de date, ingineri de platforme şi oameni de business. Retailerul va oferi atât cursuri la nivel de bază cât şi cursuri pentru avansaţi. Vor fi disponibile peste 45 de ore de curs sub formă de video, laboratoare practice şi documentaţii. Amazon va oferi de asemenea şi un certificat, pentru care se va da examen. Examenul de certificare va costa 300 USD. (sursă)

 

Alibaba intră într-un process de restructurare.

Noul CEO Alibaba, Daniel Zhang Yong, a anunţat restructurarea business-ului e-commerce Tmall şi Alibaba Cloud. Ca parte a reorganizării, Tmall va include şi platforma de supermarket, precum şi cele de import şi export. Alibaba Cloud va fi redenumită Cloud Intelligence. Restructurarea subliniază importanţa crescută a business-urilor e-commerce şi cloud şi a abordării New Retail. (sursă)

 

OLX lansează magazine fizice prin care va vinde maşini la mâna a doua.

În urma unui joint-venture cu start-up-ul german Frontier Car Group, OLX a lansat conceptul de magazine fizice Cash My Car în mai multe oraşe din India. Planurile companiei sunt de a extinde numărul locaţiilor de la cele 27 din prezent la peste 150 în 40 de oraşe până la finalul lui 2021. Procesul de cumpărare a unei maşini va avea loc în 45 de minute. OLX se aşteaptă la o creştere rapidă. (sursă)

 

Microsoft devine cea mai valoroasă companie din lume.

Microsoft a depăşit Apple în topul celor mai valoroase companii din lume. Capitalizarea de piaţă a Microsoft a atins 812,9 miliarde USD, faţă de 812,6 miliarde USD ale Apple. Este pentru prima oară din 2010 când Microsoft depăşeşte Apple. Deşi vânzările de PC-uri încă stagnează la nivel mondial, Microsoft continuă să crească datorită business-urilor sale de cloud, gaming şi Office 365. (sursă)

 

Shopify achiziţionează start-up-ul suedez Tictail.

Retailerii online care folosesc Tictail îşi pot muta magazinul pe Shopify până în aprilie 2019. După această dată, platforma Tictail nu va mai fi utilizată. Conform reprezentanţilor Tictail, Shopify a efectuat achiziţia companiei pentru a aduce în cadrul organizaţiei sale personal specializat şi tehnologie avansată  pentru a îmbunătăţi experienţa de vânzare şi cumpărare. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.