Amazon vinde articole medicale, T-Mobile oferă servicii de mobile banking, IPO-ul diviziei telecom japoneze a SoftBank aduce 21 mld USD, navetiştii vor cumpăra de 5 mld EUR în Marea Britanie în 2022

 

Amazon vinde articole medicale în SUA.

Prin intermediul unei aplicaţii incluse în fişa medicală a unui pacient, acesta poate cumpăra medicamentele recomandate de un medic. De asemenea, şi spitalele pot utiliza aplicaţia, reţetele şi documentele scrise de mână putând fi digitalizate. Aplicaţia este dezvoltată de compania Xealth. Experţii în privacy afirmă că Amazon profită de digitalizarea datelor medicale şi uşurinţa de utilizare a aplicaţiilor online şi mobile. (sursa)

 

T-Mobile lansează un serviciu mobile banking.

Compania a lansat T-Mobile Money, un cont curent care oferă avantaje abonaţilor T-Mobile. Lansarea oficială a serviciului nu a fost încă anunţată, însă aplicaţia T-Mobile Money este disponibilă pentru iOS şi Android. T-Mobile nu îşi lansează propriul serviciu de banking, compania gestionează operaţiunile financiare ale băncii mobile-first Bank Mobile. (sursa)

 

IPO-ul diviziei telecom a SoftBank aduce 21 de miliarde USD.

Principalii subscriitori ai operaţiunii au obţinut rezervări care vor acoperi vânzările estimate de acţiuni. SoftBank va anunţa oferta de preţ pentru acţiuni la finalul săptămânii, în urma unei campanii de interes public. Cererea a fost stimulată de brandul puternic al SoftBank,de  dividendele consistente şi de planul companiei de a mari accesibilitatea la acţiuni. (sursa)

 

Lyft a finalizat achiziţia companiei de bike sharing Motivate.

Lyft a declarat că va investi 100 de milioane USD în plus pe cea mai mare piaţă a sa de bike-sharing, New York. Motivate operează şi în San Francisco, Chicago, Boston şi Washington DC, deţinând şi contracte de închiriere cu aceste municipalităţi. Lyft dezvoltă în prezent propria divizie de biciclete şi scutere, divizie care va absorbi în viitor operaţiunile Motivate. (sursa)

 

Oficiali din administraţia Donald Trump au chemat la discuţii mai mulţi executivi ai marilor companii tech.

Conform Wall Street Journal, la Casa Albă vor fi prezenţi inclusiv directorii executivi ai Microsoft, Google şi Oracle. Încă nu au fost incluţi pe lista de invitaţi reprezentanţi ai Facebook sau Amazon. Este de aşteptat ca discuţiile să se învârtă în jurul ideilor inovatoare care vor menţine SUA pe poziţia de lider economic global. (sursa)

 

Yandex lansează serviciile e-commerce Beru şi Bringly.

Yandex a lansat marketplace-ul online Bringly şi platforma dedicată dezvoltării comerţului online transfrontalier Bringly. Yandex a debutat ca motor de căutare, însă la fel ca şi Google, şi-a diversificat serviciile. Platforma de comparare de preţuri Yandex.Market a fost lansată în urmă cu mai mulţi ani, având disponibile spre comparare 160 de milioane de produse de la peste 21.000 de magazine online. (sursa)

 

Navetiştii britanici vor cumpăra online de 5,2 miliarde EUR până în 2022.

Călătorii cu trenul din Marea Britanie au comandat în 2017 de 2,9 miliarde EUR în timpul navetei. Analiştii estimează o creştere a comenzilor din timpul navetei de 75% până în 2022, până la cuantumul de 5,2 miliarde USD. Studiul efectuat de KNH şi Retail Economic a relevat că 1 euro din 25 este cheltuit online în timpul navetei, valoarea medie a unei tranzacţii în acest răstimp fiind de 31,68 EUR. (sursa)

 

Bundeskartellamt va investiga operaţiunile Amazon.de.

Autoritatea antitrust germană urmăreşte să afle dacă Amazon abuzează sau nu de poziţia sa puternică de pe piaţa online din ţară. Amazon este cel mai mare retailer din Germania, cu o cifră de afaceri de 8,8 miliarde EUR anual. Recent, compania a deschis marketplace-ul pentru comercianţii externi. Bundeskartellamt va investiga practicile de business ale Amazon în ce priveşte comercianţii externi de pe platforma sa. (sursa)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.