FashionUP! a investit peste 60.000 € în aplicaţia mobilă, CEZ intră pe piață cu o platformă proprie, comerţul online generează 40% din cifra de afaceri a FAN Courier, Cătălin Botezatu va vinde parfumuri, pantofi şi vinuri online

 

→ FashionUP! a investit peste 60.000 € in aplicatia mobila

Site-ul FashionUP.ro anunta – intr-un comunicat de presa – lansarea propriei aplicatii mobile de shopping. FashionUP! este disponibila gratuit pe Android si pe iOS, este rezultatul unei investitii de peste 60.000 € si a 6 luni de dezvoltare constanta, iar ideea s-a nascut natural, in contextul in care peste 60% dintre comenzile plasate pe fashionup.ro vin de pe mobil. Compania estimeaza peste 50.000 de descarcari ale aplicatiei pana la final de 2018; primele 10.000 de descarcari au primit un discount de 10% pentru prima comanda. App-ul va usura experienta consumatorului in ceea ce priveste navigarea, descoperirea noutatilor, selectia produselor favorite sau plata rapida prin card/in rate. Utilizatorii acesteia vor beneficia constant de campanii dedicate si vor fi primii care vor avea acces la cele mai importante actiuni de vanzari.

Sursa – https://ecompedia.ro/fashionup-investit-peste-60-000-e-aplicatia-mobila/


→ CEZ intră pe piață cu o platformă proprie, prima din energie

Retailerii online de electrice și electrocasnice au, începând din această lună, un nou concurent, CEZ Vânzare lansând primul magazin online de pe piața de energie din România, destinat în special clienților actuali, cărora le vinde electrocasnice la preturi preferențiale, pe baza codului de client  În prezent, clienții CEZ Vânzare beneficiază de un discount de 5% la orice produs din CEZ Shop, și au posibilitatea plății în rate fixe.

Sursa – https://www.profit.ro/must-read/retailerii-online-de-electrice-si-electrocasnice-au-un-nou-concurent-cez-intra-pe-piata-cu-o-platforma-proprie-prima-din-energie-18676881


→ Comertul online genereaza 40% din cifra de afaceri a FAN Courier

FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, a finalizat primele nouă luni din acest an cu afaceri mai mari cu circa 15% faţă de perioada similară a anului anterior, pe fondul unui volum mai mare de expediţii. „Comerţul online rămâne motorul de creştere în curierat. Magazinele online şi-au crescut contribuţia la 35%-40% din cifra noastră de afaceri. Se comandă tot mai multe electro­casnice, de la televizoare la frigidere. În această perioadă am avut tiruri întregi încărcate cu cauciucuri de iarnă, semn că tot mai multe persoane le achiziţionează de pe internet“, a spus Adrian Mihai, unul dintre acţionarii şi fondatorii companiei. Fan Courier are contracte cu cei mai mari retaileri online de pe piaţa locală. Black Friday a adus un volum mult mai mare de colete de expediat, plus 50% faţă de o perioadă normală, potrivit lui.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/comertul-online-genereaza-40-din-cifra-de-afaceri-a-fan-courier/


→ Catalin Botezatu, despre afacerile din fashion

Catalin Botezatu vinde 2 ani articole de imbracaminte in reteaua Kaufland, in cadrul unui parteneriat. Articolele se adreaza publicului larg spre deosebire de lenjeria intima premium, comercializata online, care ajunge la 80 de lei. Pe langa magazinul online, Catalin Botezatu detine si brandul Viggo, dezvoltat in parteneriat cu un alt antreprenor. Botezatu va lansa, la anul, parfumuri, pantofi si vinuri care vor purta semnatura designerului.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/236892/catalin-botezatu-despe-cum-faci-afaceri-de-succes-in-mai-multe-nise-din-industria-de-fashion.html


→ Vitacom Electronics – afaceri de 38,5 milioane lei în primele nouă luni din 2018

”Pentru Vitacom, primele nouă luni ale acestui an au fost caracterizate de o creștere continuă în ceea ce privește valoarea vânzărilor efectuate. Obiectivul stabilit la începutul anului 2018 a fost depășit cu 13,5% faţă de anul trecut. În ceea ce privește profitul, dacă ne referim la aceeași perioadă, vorbim de o creștere de 3%”, declară Aviva Vita, PR & Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.

Sursa – https://ecomnews.ro/2018/11/23/vitacom-electronics-afaceri-de-385-milioane-lei-in-primele-noua-luni-din-2018/


→ Revolut ajunge la 100.000 de utilizatori în România

Startup-ul fintech Revolut ajunge la 100.000 de utilizatori în România, volumul tranzacțiilor efectuate de aceștia depășind 400 de milioane de euro în luna noiembrie. România ocupă astfel locul 4 în topul piețelor Revolut cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie, Franța și Polonia. Românii folosesc Revolut în principal pentru plăți cu cardul, online și la comercianți, dar și pentru transferuri de bani.

Sursa – https://www.profit.ro/profitul-tau/revolut-ajunge-la-100-000-de-utilizatori-in-romania-compania-obtine-licentele-necesare-pentru-singapore-si-japonia-18681139


→ Komoder: Românii cheltuie, în medie, 8.000 de lei pe fotoliile de masaj

Komoder, primul jucător pe piața de fotolii de masaj din România, observă un interes foarte ridicat în această toamnă pentru astfel de echipamente. Tendința se datorează notorietății tot mai mari asupra beneficiilor masajului în rândul clienților B2B și B2C, precum și campaniilor specifice de reduceri din sezonul de toamnă. Potrivit Adrian Rus, General Manager Komoder, Black Friday a atras atât clienți corporate, cât și persoane fizice, aflați în goana după reduceri semnificative.

Sursa – https://ecomnews.ro/2018/11/29/komoder-romanii-cheltuie-in-medie-8-000-de-lei-pe-fotoliilede-masaj/


→ Retailerul online de mobilă şi decoraţiuni Vivre merge spre afaceri de 50 mil. euro în acest an, plus 40%

„Această evoluţie se datorează în egală măsură investiţiilor în ţările în care activăm deja – marketing, extinderea gamei de produse, eficientizarea procesului de livrare şi plată, îmbunătăţirea constantă a serviciului de suport clienţi -, dar şi extinderii portofoliului de produse“, a spus Monica Cadogan, CEO al Vivre, retailer prezent pe nouă pieţe din regiune.

Sursa – https://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/retailerul-online-de-mobila-si-decoratiuni-vivre-merge-spre-afaceri-de-50-mil-euro-in-acest-an-plus-40-17721470


→ Jurgen, Auto Schunn: SUV-urile se vand foarte bine in online

Jurgen Schunn, proprietarul companiei romano-germana Auto Schunn, dealer Mercedes-Benz in Romania, prezent si pe piata de masini rulate, spune ca pe plan local se vand foarte bine modelele SUV, atat din showroom, cat si in online. Compania este prezenta pe Autovit.ro cu aproximativ 280 de anunturi, dintre care peste 120 sunt cu masini rulate si peste 130 de oferte sunt cu modele Mercedes-Benz.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/antreprenori-autovit/236727/jurgen-auto-schunn-suv-urile-se-vand-foarte-bine-in-online.html


→ Magazinul online cel.ro mizează pe afaceri de 70 mil. € în 2018, plus 25%

Compania Corsar Online, care administrează cel.ro, al doilea magazin online IT&C de pe piaţa locală, estimează că va încheia anul acesta cu afaceri de 70 de milioane de euro, în creştere cu circa 25% faţă de anul trecut, şi cu peste un milion de comenzi procesate.

Anul trecut, retailerul online a obţinut o cifră de afaceri netă de 255,2 milioane lei (55,8 milioane euro), mai mare cu 13,5% faţă de 2016, conform datelor înregistrate pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/magazinul-online-cel-ro-mizeaza-pe-afaceri-de-70-mil-in-2018-plus-25-17721460


→ Romania, peste Marea Britanie la achizitia online de imbracaminte

Achizitiile online cresc puternic in Uniunea Europeana, pe masura ce clientii ajung sa aiba incredere in mediu si ajung sa aprecieze avantajele multiple ale cumpararii de produse pe Internet. Romania, conform unui studiu recent al Eurostat, este in top in ceea ce priveste achizitiile online.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/236805/romania-peste-marea-britanie-la-achizitia-online-de-imbracaminte.html


→ Studiu: 2 din 10 români s-ar muta la altă bancă pentru a beneficia de tehnologii și inovații

11% dintre români ar trece la altă bancă pentru a beneficia de serviciul de plăți instantanee, arată un nou studiu iSense Solutions, dedicat percepției românilor asupra băncilor moderne și serviciilor oferite de acestea, realizat în luna noiembrie a acestui an, online, în mediul urban, la care au participat 604 persoane cu vârsta de peste 18 ani.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/studiu-2-din-10-romani-s-ar-muta-la-alta-banca-pentru-a-beneficia-de-tehnologii-si-inovatii-18681043


→ Vlad Stanilescu, Head of Digital ING: Am ajuns la peste 700.000 de clienti in Home’Bank

“Utilizarea Home’Bank-ului de catre clienti a crescut exponential, dar si asteptarile acestora la fel. In ultimii trei ani, traficul a crescut de peste 4 ori pe de-a-ntregul, adica atat pe aplicatia internet banking cat si pe cea de mobile banking. Totusi, din ce in ce mai multe interactiuni vin de pe mobile, in acest moment reprezentand 80%”, precizeaza Vlad Stanilescu.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/236754/vlad-stanilescu-head-of-digital-ing-am-ajuns-la-peste-700-000-de-clienti-pe-platformele-digitale-in-jur-de-80-vin-din-mobile.html


→ BCR continuă să-şi dezvolte platforma digitală, iar în prima parte a lui 2019 va introduce plata cu mobilul

George, noua platformă de online banking a BCR, a avut în prima lună de funcţionare 100.000 de utilizatori. Majoritatea intră pentru a-şi verifica soldul, pentru a vedea pe ce au cheltuit banii. BCR, cea mai mare bancă locală după acti­vele deţinute, continuă să-şi îmbunătăţească platforma digitală denumită George, iar în prima parte a anului viitor aceasta va permite plata cu telefonul mobil, au declarat re­pre­zen­tanţii băncii, dar şi cei ai grupului austriac Erste, principalul acţionar al BCR.

Sursa – https://www.zf.ro/banci-si-asigurari/bcr-continua-sa-si-dezvolte-platforma-digitala-iar-in-prima-parte-a-lui-2019-va-introduce-plata-cu-mobilul-17721206


→ Codruţa Georgiu Lambrino, business unit manager la Cramele Recaş: Am mizat pe investiţii şi inovaţie pentru a creşte brandul

Cheia dezvoltării producătorului de vin Cramele Recaş, unul dintre cei mai mari jucători pe piaţa de profil, a fost investiţia constantă în partea de viticultură, iar jucătorii din domeniul vinului trebuie să caute consumatorul pe toate canalele de comunicare – online, ofline, social media, susţine Codruţa Georgiu Lambrino, business unit manager la Cramele Recaş.

Sursa – https://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/codruta-georgiu-lambrino-business-unit-manager-la-cramele-recas-am-mizat-pe-investitii-si-inovatie-pentru-a-creste-brandul-17721205


→ Magazinul online United Socks: Vrem să ajungem la vânzări lunare de 13.000 lei în primul an de funcţionare

Cristiana şi Costi Pelehra, doi absolvenţi de Finanţe-Bănci, activi în prezent în zona de consultanţă fiscală, respectiv de management, au pus bazele unui magazin online de şosete în urma unei investiţii iniţiale de circa 2.000 euro. Start-up-ul, numit United Socks, nu comercia­lizează însă online şosete obişnuite, ci şosete cu capse, create special pentru a nu mai rămâne desperecheate. „Până în prezent am investit circa 2.000 euro, iar cea mai mare sumă a fost alocată înregistrării ideii la OSIM. Pe lângă asta am investit în stocuri, precum şi în ustensilele cu care realizăm produsul final“, a precizat Cristiana Pelehra, cofondatoarea United Socks.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/magazinul-online-united-socks-vrem-sa-ajungem-la-vanzari-lunare-de-13-000-lei-in-primul-an-de-functionare-17708102


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu StarGift.ro

Lansat in martie 2016, stargift.ro vinde cadouri personalizate de tot felul: de la fotografii in format de Instagram, la linguri si tocatoare de lemn, covorase pentru intrare, ceasuri, huse de telefon, tricouri, decoratiuni si multe altele. Liviu Birleanu, fondator si CEO StarGift.ro, a povestit cum a ales numele, cum s-a ocupat singur de partea de programare, cum a pornit la drum cu 10 – 15.000 € si acum vrea sa descopere cum sa ajunga de la mii de produse personalizate pe zi la zeci de mii. In primele 10 luni din 2018, site-ul a depasit cifra de afaceri de 1 milion € (dublu fata de 2017) si estimarile sunt ca vor termina anul cu peste 1,3 milioane € vanzari.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-stargift-ro/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.