YouTube influenţează alegerea jucăriilor, Amazon ia măsuri împotriva angajaţilor care oferă informaţii din interior comercianţilor, AirBnb plănuieşte un IPO direct, Rakuten îşi lansează programul de fidelizare în Franţa

 

Stephen Chau, executive senior al Uber, confirmă intenţiile companiei de a avea şi o divizie publicitară

Uber a creat sistemul Uber Eats Pool, sistem prin care compania va oferi un marketplace de promovare restaurantelor cu care colaborează. Firma testează pe anumite pieţe şi o metodă prin care să direcţioneze către un singur restaurant comenzi de la clienţi aflaţi în apropiere. Astfel, se vor eficientiza şi livrările. Uber urmăreşte să monetizeze obiceiurile de comandă de mâncare ale utilizatorilor Eats. (sursă)

 

YouTube influenţează ce jucării vor dori copiii.

Conform unei analize a datelor Google Shopping, cel puţin 4 din cele mai căutate jucării s-au aflat în clipuri de tip unboxing din trendurile YouTube. Studiul arată că era reclamelor TV la jucării se află pe final, producătorii de jucării folosind YouTube pentru a-şi prezenta produsele copiilor. Jucăriile prezentate în clipuri pe YouTube au tendinţa să devină best-sellere, conform Google Shopping. (sursă)

 

Sony Music şi Rhapsody semnează un parteneriat pe piaţa din Japonia.

Cele două companii vor lansa un serviciu de music streaming on-demand şi de înaltă rezoluţie pe piaţa niponă. Noul serviciu se va intitula Moras Qualitas şi va fi lansat în ianuarie 2019. Preţul serviciului va fi de 17,5 USD pe lună. Piaţa japoneză de muzică a rezistat conceptului de streaming, 72% din veniturile din domeniu venind în 2017 din vânzarea de formate fizice. Moras Qualitas va concura cu Spotify. (sursă)

 

Rakuten Franţa lansează un program de loializare.

Rakuten a lansat Club R Everywhere în Franţa, aceasta fiind o versiune extinsă a programului de loializare Rakuten Club. Abonaţii Club R Everywhere primesc 5% discount la cumpărături de la branduri partenere ale Rakuten, precum Nike, Expedia sau Monoprix. Franţa este a doua piaţă pe care este lansat Club R Everywhere, în special pentru că este a doua cea mai mare piaţă a Rakuten, după Japonia. (sursă)

 

Alibaba îşi măreşte participaţia în cadrul Alibaba Pictures la 50,9%

Astfel, retailerul va prelua controlul diviziei sale de producţie de film, unitate care se află pe pierdere. Conform acordului, Alibaba Pictures va emite 1 miliard de noi acţiuni pentru Alibaba Group, în valoare totală de 160 de milioane USD. Alibaba Group a declarat că va exista mai multă integrare între Alibaba Pictures şi alte servicii ale sale, precum Youku. (sursă)

 

Amazon întreprinde acţiuni împotriva angajaţilor suspectaţi că oferă informaţii interne comercianţilor.

Amazon a concediat deja mai mulţi angajaţi pe care compania îi suspecta că oferă informaţii interne comercianţilor de pe platformă pentru a-şi mări vânzările. Peste jumătate din produsele vândute pe Amazon anul trecut au venit de la comercianţi terţi şi nu de la retailer însuşi. Comercianţii se plâng de practicile neloiale ale concurenţilor de pe platforma Amazon. (sursă)

 

AirBnb ia în calcul listarea directă pe bursă.

CEO-ul AirBnb a avut mai multe discuţii cu cel al Spotify privind listarea pe bursă fără emiterea de noi acţiuni. Spotify s-a listat direct încă de anul trecut. Printre beneficiile unei listări directe se numără posibilitatea acţionarilor de a-şi vinde participaţiile imediat şi de a se evita diluarea acestor acţiuni. AirBnb ia în calcul şi o altă metodă de listare publică, una prin care este crescută puterea de vot a investitorilor pe măsură ce timpul de deţinere a acţiunilor creşte, metodă promovată de Peter Thiel. (sursă)

 

Retailerii din Austria depun la autoritatea naţională de reglementare a competiţiei o plângere împotriva Amazon

Retailerii austrieci se plâng în privinţa rolului dual pe piaţă al Amazon, atât ca retailer cât şi ca marketplace. Asociaţia retailerilor austrieci a declarat că Amazon poate vedea preţurile retailerilor listaţi pe platforma sa şi poate concura astfel pe zona de pricing. De asemenea, reprezentanţii asociaţiei au adăugat că 93% din cumpărătorii online din Austria au făcut cel puţin o achiziţie pe Amazon. (sursă)

 

Walmart testează primul robot autonom de bucătărie integrat cu AI.

Robotul produs de Miso Robotics se numeşte Flippy şi a fost folosit într-un restaurant al Compass Group pentru operaţiuni caracteristice localurilor fast-food. La finala World Series de la stadionul Dodgers din Los Angeles Flippy a pregătit aproximativ 9 tone de mâncare. Walmart testează robotul în vederea înlocuirii acţiunilor repetitive din zona sa de preparare de mâncare. (sursă)

 

Studiu Elavon: Jumătate din cumpărătorii britanici preferă aplicaţiile mobile ale brandurilor în detrimentul site-urilor acestora

În Marea Britanie, 53% din consumatori preferă aplicaţiile mobile în detrimentul website-urilor. Principalul motiv este constituit de procesul complex de creare a conturilor de utilizator pe site. Totuşi, 40% din consumatori declară că devin frustraţi la cumpărarea şi plata prin aplicaţiile mobile. Două treimi din respondenţi declară că vor abandona din principiu coşul dacă procesul de comandă se dovedeşte a fi prea dificil. Studiul a fost efectuat pe un eşantion de 2000 de adulţi. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.