Walmart încheie un parteneriat cu Rakuten, Apple Pay se lansează în Germania, Morgan Stanley va subscrie IPO-ul Uber, Olanda este locul 1 în indexul e-commerce al ONU

 

Deliveroo deschide o locaţie fizică

Deliveroo Food Market este primul restaurant fizic din Hong Kong al Deliveroo şi va servi atât ca bucătărie pentru livrarea de comenzi online cât şi ca restaurant de prezentare. Clienţii pot alege din 15 feluri de mâncare. Locaţia face parte din programul Editions al Deliveroo. Bucătăriile din cadrul acestui program sunt situate în cartiere strategice şi permit operarea ca bucătării virtuale. (sursă)

 

Walmart încheie un parteneriat cu Rakuten

Walmart continuă implementarea strategiei sale de a-şi revitaliza business-ul din Asia. Retailerul a deschis primul său magazin online din Japonia, unde se află în parteneriat cu gigantul e-commerce local Rakuten. Cele două companii au anunţat colaborarea în ianuarie şi lansarea unor magazine care vor vinde produse grocery, e-readere, cărţi audio şi e-books. Piaţa e-commerce japoneză valorează 148 de miliarde USD. (sursă)

 

IPO-ul Tencent Music aduce 1,1 miliarde USD

Preţul acţiunilor Tencent Music s-a situat la capătul inferior al intervalului ţintit de companie. Acţiunile Tencent Music au atins 13 USD per unitate. În urma IPO-ului, divizia muzicală a Tencent este evaluată la 21,3 miliarde USD. Tencent Music este cea mai mare platformă muzicală online din China, cu 800 de milioane de utilizatori activi lunar şi a raportat o creştere de 244% a profitului din primele 9 luni ale anului. (sursă)

 

Verizon scade cu 4,6 miliarde USD evaluarea achiziţiilor sale

Verizon, prin această mişcare, recunoaşte practic faptul că a eşuat în încercarea sa de a revitaliza business-urile sale online prezente pe piaţă din era dot.com. Prin sub-evaluarea Oath, divizie care conţine AOL şi Yahoo precum şi alte business-uri precum Huffington Post, această unitate îşi pierde jumătate din valoare. Scăderea se datorează competiţiei acerbe pe piaţa de digital advertising. (sursă)

 

Apple lansează serviciul său de plăţi în Germania

Apple Pay este disponibil utilizatorilor din Germania care au conturi la Deutsche Bank, Commerzbank, Hanseatic Bank şi carduri emise de MasterCard, Visa şi AmEx. Comercianţii care vor accepta plăţi prin Apple Pay vor fi, printre alţii, Aldi, Lidl, Kaufland, DM, H&M, C&A şi Zara. Apple a lansat serviciile sale de plăţi în peste 20 de ţări, însă în Germania, lansarea a întârziat din cauza negocierilor privind comisioanele. (sursă)

 

Uber alege Morgan Stanley pentru subscrierea IPO-ului său.

Banca de investiţii va obţine cea mai mare parte a comisioanelor asociate cu subscrierea listării publice a companiei. Uber ar putea fi evaluată la 120 de miliarde USD în urma IPO-ului. Morgan Stanley înregistrează un nou success în ce priveşte listarea publică a companiilor din Silicon Valley. IPO-ul Uber ar putea fi una din cele mai mari 5 listări publice din SUA şi cea mai mare de anul viitor. (sursă)

 

Mobike este investigată de autorităţile germane în privinţa unei potenţiale încălcări a GDPR

Autorităţile de reglementare din Germania s-au arătat îngrijorate privind colectarea datelor utilizatorilor de către aplicaţia mobilă Mobike, chiar şi atunci când clienţii companiei nu folosesc bicicletele sau maşinile acesteia. Şeful diviziei de dezvoltare din cadrul Mobike Europe a declarat că datele utilizatorilor sunt luate în serios şi că firma respectă standardele din industrie. (sursă)

 

Olanda ocupă primul loc în indicele e-commerce anual al ONU

În cadrul conferinţei UNCTAD, a fost publicat indicele e-commerce B2C al Naţiunilor Unite. Olanda s-a clasat pe locul 1, fiind urmată de Singapore şi Elveţia. Indicele e-commerce al ONU măsoară cât de pregătită este o economie să opereze în comerţul online. Anul acesta, indicele a inclus 151 de ţări, cu 7 mai multe faţă de anul trecut. Olanda s-a clasat pe locul 4 anul trecut, când Luxemburgul a ajuns pe poziţia fruntaşă. În top 10 e-commerce s-au situat 8 ţări europene. (sursă)

 

Google va introduce propriul său marketplace în Franţa începând cu 2019.

Noua platformă Google Shopping va concura direct cu Amazon. Programul Google Shopping Actions a fost lansat în versiune beta în urmă cu câteva zile. Lansarea sa oficială va avea loc la începutul lui 2019 în Franţa. Google testează în prezent platforma cu retaileri third-party, precum Auchan, Boulanger, Carrefour şi Fnac Darty. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.