Netflix este cea mai profitabilă aplicaţie iOS, device-ul Amazon Echo Auto va fi lansat în 2019, Porsche contractează un împrumut de la BBVA prin blockchain, Asos raportează cea mai mică creştere a sa din ultimii ani

 

Instacart sistează livrările către Whole Foods

Instacart a stabilit prima sa relaţie comercială majoră cu Whole Foods în 2014. Compania a declarat că nu va mai permite clienţilor săi să comande de la lanţul grocery deţinut de Amazon. Cei 1415 angajaţi ai Instacart care procesează comenzi în interiorul magazinelor Whole Foods vor primi opţiunea de a se transfera pe alt post sau de a îşi da demisia şi a primi pachete salariale compensatorii. (sursă)

 

Netflix este cea mai profitabilă aplicaţie iOS

Compania de app analytics Sensor Tower a alcătuit o listă a celor mai profitabile aplicaţii pentru iPhone şi iPad de anul acesta la nivel global. Aplicaţiile pe bază de abonament domină topul. Cea mai profitabilă aplicaţie este cea a Netflix, care a adus venituri de 790 de milioane USD pentru Apple. Pe următoarele poziţii se situează aplicaţiile Tencent Video (490 de milioane USD) şi Tinder (462 de milioane USD). (sursă)

 

Google lansează serviciul Shopping în India

Google a lansat homepage-ul serviciului Shopping, realizat după un model de tip marketplace. Pagina permite filtrarea ofertelor, compararea preţurilor pentru produse de la mai mulţi retaileri şi descoperirea de produse. Ulterior, utilizatorii sunt direcţionaţi către platformele e-commerce ale comercianţilor. Momentan, categoriile de produse disponibile în India sunt cele de electronice, fashion, cărţi, ceasuri, make-up şi îngrijire personală. (sursă)

 

Dispozitivul Amazon Echo Auto este aşteptat în 2019

Amazon a anunţat demararea livrărilor de device-uri auto conectate cu Alexa încă din septembrie. Lansarea device-ului Echo Auto, care face legătura între asistentul virtual şi sistemul stereo al maşinii, va întârzia până în 2019. A fost anunţat iniţial că produsul va fi disponibil pentru pre-comandă. Voci din industrie afirmă că produsul este în prezent modificat pentru integrarea cu Google Maps şi Waze. (sursă)

 

Porsche contractează un împrumut de 150 de milioane USD de la BBVA prin blockchain

Împrumutul a fost negociat şi acordat prin intermediul tehnologiei blockchain. Este o nouă operaţiune încheiată de banca spaniolă prin folosirea de tehnologie proprie şi blockchain, dupa reînnoirea unei linii de credit de 325 de milioane USD pentru Repsol şi semnarea acordului pentru un împrumut corporativ bilateral cu ACS. BBVA consideră viteza execuţiei drept elementul esenţial al succesului unei tranzacţii financiare. (sursă)

 

Niantic, dezvoltatorul Pokemon Go, urmăreşte o evaluare de 3,9 miliarde USD

Niantic ţinteşte obţinerea unei evaluări de aproximativ 4 miliarde USD în vederea unei runde de finanţare de 200 de milioane USD. Este de aşteptat ca printre investitori să se numere Samsung şi Axiomatic Gaming. Noua platformă de realitate augmentată a Niantic, dezvoltată în colaborare cu Samsung,  s-a deschis recent developerilor third-party. Niantic plănuieşte lansarea jocurilor sale în China şi dezvoltarea unui joc pe baza francizei Harry Potter. (sursă)

 

Apple urmăreşte lansarea unei actualizări prin care să evite interdicţia de a fi prezent pe piaţa din China

China a interzis device-urile Apple în urma unei aparente încălcări a patentelor Qualcomm. Apple a declarat că va actualiza software-ul său pentru iPhone pentru a se asigura că device-urile sale nu vor încălca legislaţia privind două patente: cel legat de reformatarea fotografiilor şi cel legat de gestiunea aplicaţiilor prin touch screen. Apple nu a oprit vânzarea device-urilor care încalcă momentan legislaţia chineză. (sursă)

 

Bpost testează un serviciu de livrare in-home în Belgia

Bpost şi Zalando au experimentat cu gestionarea serviciului de livrare şi pick-up in-home pe piaţa din Belgia. Cele două companii au testat disponibilitatea consumatorilor de a le permite curierilor accesul în locuinţă în timp ce nu sunt acasă. Testul a fost de succes, însă Bpost şi Zalando mai au de gestionat anumite aspecte. Serviciul va fi lansat cu ajutorul Futurelab, departamentul de inovare al Bpost. (sursă)

 

Asos raportează cea mai slabă creştere a sa din ultimii ani

Retailerul britanic a emis o avertizare privind scăderea profitului în urma raportării unei scăderi masive a ritmului de creştere a vânzărilor. În urma anunţului, acţiunile Asos au scăzut cu 40%. Compania afirmă că scăderea se datorează discount-urilor masive şi campaniilor de promovare agresive ale concurenţilor. Asos a avut propriile sale promoţii, ceea ce a afectat marjele de profit ale companiei. Deşi retailerul a raportat o creştere a vânzărilor de 14%, ritmul său de creştere a fost foarte scăzut. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.