Pinterest va avea IPO-ul în 2019, Volkswagen va dezvolta un marketplace online, Google Lens poate recunoaşte peste 1 miliard de produse, Alibaba încheie un parteneriat cu cea mai mare linie aeriană cargo din Rusia

 

AirBnb investeşte 75 de milioane USD în platforma de ospitalitate Lyric

Lyric este un start-up care transformă apartamentele noi în proprietăţi în stil hotelier pentru cei care călătoresc în scop de business. Compania închiriază etaje întregi din clădirile noi şi le listează pe AirBnb, HomeAway şi Booking.com. Prin această investiţie, AirBnb ar putea obţine dreptul de a închiria în exclusivitate proprietăţile gestionate de Lyric. (sursă)

 

Aeon, grupul japonez de retail, încheie un parteneriat cu Go-Jek

Cele doua entităţi vor colabora pe zonele de plăţi digitale şi livrare. Prin această mişcare, grupul japonez de retail îşi va accelera extinderea internaţională. Aeon va accepta plăţi prin sistemul Go-Pay al operatorului indonezian de servicii de ride-hailing. Go-Jek va obţine astfel un nou impuls în cursa sa de a deveni super-aplicaţia dominantă de pe piaţa din Asia de Sud-Est. (sursă)

 

Pinterest plănuieşte listarea pe bursă în trimestrul 2 al lui 2019

Pinterest se află în procesul de a selecta băncile care vor subscrie IPO-ul, mişcare plănuită pentru martie sau aprilie 2019. Compania se aşteaptă la venituri de 700 de milioane USD anul acesta, în creştere cu 40% faţă de cele 500 de milioane USD din 2017. IPO-ul Pinterest va fi primul al unei reţele sociale după cel al Snap din 2017. (sursă)

 

Flipkart lansează un serviciu de video streaming

Flipkart va încheia parteneriate cu jucători existenţi pe piaţa din India pentru producerea şi distribuirea de conţinut. Flipkart pare bine poziţionat pentru dezvoltarea unui astfel de serviciu, compania având deja un parteneriat cu Hotstar, platforma deţinută de Rupert Murdoch. În iulie, Flipkart a anunţat parteneriatul cu Hotstar prin care permite brandurilor să targeteze consumatorii cu reclame personalizate pe această platformă. (sursă)

 

Volkswagen plănuieşte lansarea unui mall virtual

Volkswagen urmăreşte să creeze un marketplace cloud-based de funcţii adiţionale pentru vehicule şi servicii online. Prin această mişcare, producătorul auto german estimează un venit adiţional de 1,1 miliarde USD până în 2025 şi venituri adiţionale din servicii pentru vehicule conectate până în 2020. Partenerul în lansarea noului său marketplace va fi Microsoft. (sursă)

 

Shop101, start-up social e-commerce, obţine o finanţare de 11 milioane USD

Shop101 permite comercianţilor să vândă online şi prin WhatsApp, Facebook şi Instagram cu zero investiţii adiţionale. Platforma ajută micii antreprenori prin a oferi servicii complete de procesare a comenzilor, gestiune de stoc, logistică, suport pentru plăţi şi legătura cu furnizori de pe piaţă. Compania indiană va folosi fondurile pentru a-şi extinde echipa şi reţeaua de furnizori şi dezvoltarea platformei. (sursă)

 

Google Lens recunoaşte peste 1 miliard de produse

Tool-ul AI de analiză vizuală al Google poate recunoaşte peste 1 miliard de produse din cadrul portalului Google Shopping. În octombrie 2017, Google Lens cunoştea 250 de milioane de produse. Tool-ul combină diferite sisteme AI care recunosc diferite caractere, limbi, fonturi şi modele de corecţie pentru a asocia produsele din Google Shopping cu coduri de bare, coduri QR şi numere ISBN. (sursă)

 

Alibaba încheie un parteneriat cu cea mai mare linie aeriană de transport de marfă din Rusia

Cainiao, divizia logistică a Alibaba, devine partener al AirBridgeCargo Airlines, cea mai mare linie aeriană Cargo rusească. Cele două entităţi vor dezolta o reţea logistică transfrontalieră pentru IMM-urile din China, Rusia şi Europa. Se urmăreşte optimizarea procesului de transport şi reducerea timpului de tranzit prin oferirea de resurse aeriene şi servicii pentru transportul terestru. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.