KFC va lansa o aplicaţie mobile în 2019, Grupul Floria a dezvoltat o platformă online de comenzi şi distribuţie a florilor şi plantelor pentru IMM-uri, peste 4.000 de aplicanţi s-au înscris în programul Start-Up Nation

 

→ KFC și-a fixat planul pentru următorul an în România: noi restaurante, o aplicație mobilă, sisteme automate de preluare a comenzilor, meniuri digitale

KFC România va deschide anul viitor 7 restaurante în țară și va investi în tehnologie, introducând sisteme automate de preluare a comenzilor în 30% din restaurante și meniuri digitale în 70% din restaurante. Compania va lansa şi o aplicație mobilă pentru clienții care vor să-și comande mâncarea, spune Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/exclusiv-kfc-si-a-fixat-planul-pentru-urmatorul-an-in-romania-noi-restaurante-o-aplicatie-mobila-sisteme-automate-de-preluare-a-comenzilor-meniuri-digitale-18753042


→ Software in 2019: Sunt necesare solutii smart. Adoptia de 17-20%, insuficienta

Companiile romanesti au nevoie imediata de investitii in solutii pentru cresterea afacerilor, pornind de la simple website-uri de prezentare, pana la solutii integrate ERP, CRM sau WMS care sa permita gestionarea eficienta nu doar a operatiunilor curente, dar si a planurilor de afaceri viitoare, considera Cristi Cozic, country manager la Entersoft.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/237146/software-in-2019-sunt-necesare-solutii-smart-adoptia-de-17-20-insuficienta.html


→ Used Products a deschis primul magazin din România şi vrea să ajungă la 10 în cinci ani

Retailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi folosite, a deschis primul magazin din România la Cluj-Napoca şi vrea ca în cinci ani să acopere marile oraşe ale ţării. Achiziţiile şi vânzările se pot face online sau offline în magazinele reţelei, unde clienţii chiar pot opta pentru schimburi de produse.

Sursa – https://www.zf.ro/zf-24/used-products-a-deschis-primul-magazin-din-romania-si-vrea-sa-ajunga-la-10-in-cinci-ani-17701601


După ce a reînviat unul dintre cele mai populare branduri de biciclete, Pegas pariază pe francize

Pegas a dispărut de pe piaţă după 1989, dar a fost relansat în 2012 de antreprenorul Andrei Botescu. Compania a lansat recent sistemul de franciză. În prezent, pe plan local sunt nouă magazine Pegas, din care unu în franciză. Investiţia iniţială într-o franciză Pegas variază între 10.000 şi 25.000 de euro, în funcţie de dotările dorite în magazin, de la mobilier şi până la componenta de entertainment. Echipa de suport Pegas va ajuta francizatul cu gestionarea comenzilor, inventariere, achiziţii, vânzări, marketing, apeluri de suport la call center, instruire şi asistenţă pe teren.

Sursa – https://www.zf.ro/suplimente/dupa-ce-a-reinviat-unul-dintre-cele-mai-populare-branduri-de-biciclete-pegas-pariaza-pe-francize-17701420


→ Grupul Floria a dezvoltat o platformă online de comenzi şi distribuţie a florilor şi plantelor, adresată cu precădere IMM-urilor

Prin webshopul Floria, revânzătorii din domeniu, ateliere de creaţie floristică, florării şi designeri florişti, organizatori de evenimente sau săli pentru evenimente, pot comanda flori proaspete rapid în regim en gros, acestea urmând să le fie livrate direct la florărie sau atelier.  Astfel, floriştii din toată ţara au acces la un sistem de comandă a florilor şi plantelor care le economiseşte timpul. Aceştia pot comanda florile en gros în doar câteva minute, verificând stocurile sau inspirându-se din platformă pentru a alege diverse soiuri de flori sau plante.

Sursa – https://www.businessmagazin.ro/actualitate/cum-poti-sa-iti-faci-mai-usor-o-afacere-cu-flori-17767797


→ Peste 4.000 de aplicanţi s-au înscris în programul Start-Up Nation

Peste 4.000 de antreprenori s-au înscris cu utilizator şi parolă pe aplicaţia programului Start-Up Nation 2018, până la ora 12:45, dintre care 1.401 de solicitanţi au completat şi planul de afaceri online şi au trimis datele la Registrul Unic Electronic, potrivit lui Ştefan-Radu Oprea, ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat. Aplicaţia a fost lansată astăzi, 27 decembrie, la ora 10:00.

Sursa – https://www.zf.ro/eveniment/peste-4-000-de-aplicanti-s-au-inscris-in-programul-start-up-nation-17797754


→ Thestartups.eu: De ce unele magazine câștigă de Black Friday și altele nu

În ultimii ani, Black Friday s-a transformat dintr-un concept de “lichidare de stoc” într-un fenomen global. În zilele noastre, Black Friday reprezintă un eveniment de mare amploare, pe care cei mai mulţi cumpărători îl aşteaptă cu aceeaşi nerăbdare ca pe marile sărbători de peste an, explică Vlad Diaconu, consultant eCommerce. Ce ar trebui să ştie magazinele online pentru pentru viitoarele campanii de reduceri. Vlad Diaconu, Senior eCommerce Consultant, şi Andreea Mares, eCommerce Consultant, theStartups.eu au explicat pentru StartupCafe de ce unii câștigă în Black Friday și alții nu.

Sursa – https://www.startupcafe.ro/marketing/cumparaturi-online-reduceri-promotie-magazin-marketing-campanie-cum-se-face.htm

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.