Microsoft şi Kroger vor construi magazine conectate, Amazon este cea mai valoroasă companie publică, Google primeşte licenţa de plăţi în Irlanda, producţiile Netflix câştigă 5 Globuri de Aur

 

Microsoft şi Kroger plănuiesc dezvoltarea de magazine conectate

Ca parte a proiectului pilot de a construi magazine grocery conectate, cele două companii au transformat două magazine deja existente folosind senzori conectaţi şi platforma cloud Microsoft Azure. Primul produs al colaborării este un sistem digital de aranjare şi de pricing al produselor pe rafturi. Noul sistem va include şi reclame personalizate, creând o experienţă ghidată de shopping. (sursă)

 

SoftBank renunţă la o investiţie de 16 miliarde USD în cadrul WeWork

SoftBank a optat pentru un acord mai mic, cifrat la 2 miliarde USD, în special din cauza volatilităţii pieţei şi opoziţiei din partea investitorilor parteneri. Odată cu noua investiţie, WeWork este evaluată la 36 de miliarde USD. SoftBank a investit 8 miliarde USD în WeWork până în prezent. Compania de office sharing îşi dublează veniturile de la an la an în perioada recentă. (sursă)

 

Samsung declară că veniturile sale vor scădea drastic în trimestrul 4

Motivele oferite de companie sunt scăderea cererii de chipuri de memorie şi creşterea competiţiei pe piaţa de smartphone. Samsung a prezis un profit operaţional de 9,67 de miliarde USD pe trimestrul 4, în scădere cu 28,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cifra este cu 18% mai mică faţă de estimările analiştilor. (sursă)

 

Amazon devine compania publică cu cea mai mare capitalizare de piaţă

Acţiunile Amazon au crescut cu 3,4% în ziua de luni, la 1629,51 USD per unitate, aducând companiei o capitalizare de piaţă de 796,78 miliarde USD. Amazon a detronat Microsoft, care a terminat ziua la 783,57 miliarde USD capitalizare. Alphabet şi Apple s-au clasat pe următoarele locuri, cu 745,6 miliarde USD şi respectiv 701,9 miliarde USD capitalizare de piaţă. (sursă)

 

Amazon anunţă un parteneriat cu Telenav, provider de servicii de localizare pentru maşini conectate

Ca parte a colaborării dintre cele două companii, asistentul vocal Alexa va fi integrat în cadrul sistemelor de navigaţie in-car ale Telenav. Parteneriatul va aduce multiple beneficii, inclusiv obţinerea de informaţii relevante pentru şoferi. În urma acestei colaborări, Alexa ar putea fi integrată în mai multe vehicule de la mai mulţi producători auto. (sursă)

 

DuerOS, asistentul vocal al Baidu, a fost inclus în peste 200 de milioane de dispozitive

Conform unei declaraţii recente a Amazon, Alexa a fost pre-instalat în peste 100 de milioane de device-uri. Google a anunţat că se aşteaptă ca Google Assistant să fie integrat în peste 1 miliard de dispozitive la evaluarea de la finalul acestei luni. DuerOS şi-a dublat numărul de instalări înregistrat la finalul lui iunie. Amazon a raportat peste 56.000 de funcţionalităţi ale Alexa, Baidu doar 800 ale DuerOS. (sursă)

 

Google primeşte licenţa de procesare de plăţi în Irlanda

Banca Centrală din Irlanda a oferit Google Payment Ireland autorizaţia de a demara oferirea de servicii financiare consumatorilor individuali şi persoanelor juridice. Compania va putea astfel efectua plăţi în UE. Această mişcare vine la doi ani după ce Facebook a obţinut licenţa de plăţi electronice în Irlanda şi la mai puţin de o lună după ce Bank of Lithuania a oferit Google o licenţă e-money similară. (sursă)

 

Netflix obţine 5 Globuri de Aur la ceremoniile de anul acesta

Netflix a câştigat mai multe premii în cadrul evenimentului de duminică seara decât orice altă reţea sau serviciu de streaming. Netflix a obţinut 3 premii pentru show-uri TV (din care două pentru The Kominsky Method) şi două pentru filmul Roma, considerat candidat la premiile Oscar. Amazon Prime Video a câştigat două globuri de aur, iar HBO, performer tradiţional, a obţinut o singură distincţie. (sursă)

 

Amazon şi Walmart fac lobby pe lângă guvernul indian pentru a relaxa reglementările de pe piaţa e-commerce

Amazon şi Walmart se află de această dată de aceeaşi parte a baricadei. Cei doi giganţi e-commerce cer o extindere a termenului pentru implementarea măsurilor cerute de guvernul indian. Guvernul din India interzice practic companiilor străine să îşi promoveze propriile produse pe platformele lor. Cele două companii au investit deja miliarde de dolari pe piaţa indiană, urmând să investească cel puţin alte 10 miliarde USD pentru a concura pe piaţa e-commerce din această ţară. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.