Alibaba lansează iniţiativa A100, farmacia online suedeză Meds primeşte 5,4 mil USD finanţare, retailerii chinezi scad preţurile cu care vând iPhone, Odnoklassniki are un marketplace online în Kazakhstan

 

WeWork intră în industria alimentară

WeWork a decis să investească în compania de aşa-numite super-alimente a starului din surfing, Laird Hamilton. Fondurile vor ajuta Laird Superfood să dezvolte noi produse, să facă achiziţii şi să angajeze mai mulţi oameni. Produsele Laird vor fi disponibile în curând angajaţilor WeWork din anumite locaţii. Printre produsele vândute de Laird Superfood: cafea ultra-cofeinizată şi apă infuzată cu turmeric. (sursă)

 

Alibaba lansează iniţiativa A100

A100 este un nou program de parteneriate strategice care va accelera transformarea gigantului e-commerce chinez într-un provider de tehnologie integrată pentru companii la nivel global. Programul va oferi soluţii prin care companiile îţi pot accelera transformarea digitală. Prin A100, vor avea loc procese precum implementarea de tehnologii şi practici noi de business. (sursă)

 

Meds, farmacie suedeză online, obţine 5,4 milioane USD finanţare

Farmacia online din Stockholm vinde produse de beauty şi health, precum şi medicamente cu reţetă şi fără, cu permisiunea Agenţiei de Produse Medicale Suedeză. 40% din vânzările Meds au loc în zona urbană Stockholm. Compania poate livra în 2 ore. Meds plănuieşte să extindă livrările şi către Malmo şi Goteborg. Finanţarea va fi folosită pentru a extinde spaţiul de depozitare al farmaciei. (sursă)

 

Raport Salesforce: Facebook şi Instagram au fost principalele surse de trafic pentru magazinele online în perioada sărbătorilor de iarnă

Traficul social a crescut cu 34% pe parcursul întregului sezon de sărbători de iarnă. Facebook şi Instagram au oferit 93% din acest trafic. Proporţia de trafic din canalele sociale a crescut cu 6,2% în 2018, o creştere cu 22% faţă de anul trecut. Raportul a arătat că social media este principalul motor de răspândire a informaţiilor despre branduri şi produse. 66% din traficul de sărbători a venit de pe mobile. (sursă)

 

Odnoklassniki lansează un markeplace online în Kazakhstan

Odnoklassniki a încheiat un parteneriat cu operatorul naţional poştal din Kazakhstan, KazPost. Reţeaua socială operată de Mail.ru a lansat prima sa platformă e-commerce din Rusia în primăvara lui 2018. Kazakhstan este prima ţară din afara Rusiei care primeşte acces la marketplace-ul Odnoklassniki. Consumatorii din această ţară vor putea cumpăra online dintr-un catalog de peste 30 de milioane de produse. Plăţile vor fi efectuate în moneda locală. Penetrarea e-commerce în Kazakhstan este estimată la mai puţin de 3%. (sursă)

 

Verdict al unei curţi de judecată din Germania: butoanele Dash ale Amazon sunt ilegale

Verdictul a fost motivat de curte prin uşurinţa extremă cu care pot fi cumpărate produsele Amazon utilizând butonul Dash. Un grup de consumatori germani a depus în instanţă o plângere conform căreia termenii şi condiţiile Amazon permit schimbarea unui produs cu altul. Grupul a indicat că butonul Dash încalcă legea germană de protecţie a consumatorilor, lege care spune că un consumator nu poate cumpăra un produs despre care nu a fost informat complet în prealabil. (sursă)

 

Apple lansează HomePod în China

Smart speakerul a fost lansat în China, urmând a fi lansat şi în Hong Kong pe 18 ianuarie. Device-ul nu a suferit schimbări majore pentru lansarea pe pieţele chineze, însă acesta va avea suport integrat pentru AirPlay şi alte servicii locale. Speakerul se va vinde cu 414 USD per unitate în China continentală şi cu 357 USD per unitate în Hong Kong. HomePod va concura cu speakerele brandurilor chineze, precum Alibaba, Baidu şi Xiaomi, oferta Amazon şi Google pe acest segment fiind practic inexistentă pe piaţa din China. (sursă)

 

Samsung plănuieşte să lanseze o serie de smartphone-uri dedicate special pieţei din India

Noua serie de telefoane a Samsung va avea preţuri mai mici pentru a putea concura cu device-urile companiilor chineze prezente pe această piaţă. Xiaomi este liderul de piaţă în India, livrările Samsung situându-se sub cele ale producătorului chinez. Seria de telefoane M a Samsung va fi vândută doar online, pe propriul site şi pe Amazon India şi se adresează generaţiei de millennials. (sursă)

 

Retailerii din China scad preţul cu care vând iPhone

Mau mulţi retaileri chinezi de electronice, printre care Suning şi JD au scăzut preţurile device-urilor Apple. Discounturile au ajuns până la 118 USD pentru noul iPhone XR de 64 GB. Conform analiştilor, scăderea vânzărilor Apple se extinde şi în primul trimestrul din 2019. Datele guvernului chinez arată că livrările de smartphone-uri au scăzut cu 15,5% în 2018. Brandurile chineze de smartphone au câştigat treptat piaţa locală cu serii extinse de modele şi preţuri competitive. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.