Walmart adaugă mai multe opţiuni de livrare, Netflix publică cifrele pe T4, Google cumpără tehnologia smartwatch a Fossil, IBM şi Vodafone – joint venture de 550 mil USD pe zonele de AI, cloud şi 5G

 

Alipay obţine o licenţă e-money în Luxemburg

Prin obţinerea acestei licenţe, Alipay, deja prezent pe piaţa din Londra, poate servi piaţa europeană continentală. Anunţul a fost făcut de Pierre Gramegna, ministrul de finanţe din Luxemburg, în cadrul unei întâlniri la Hong Kong. Odată cu obţinerea licenţei PSD2 Alipay poate conecta utilizatorii din China cu retailerii online şi offline din ţările UE, întărind legăturile economice dintre cele două entităţi. (sursă)

 

Walmart adaugă mai multe companii de livrare pe platforma sa

Noile companii de livrare grocery integrate de Walmart sunt Point Pickup, Skipcart, AxleHire şi Roadie. Aceste companii vor livra în 4 state, urmând a extinde livrările ulterior. Walmart lucrează deja cu DoorDash, Postmates şi Deliv. Retailerul se află în grafic cu integrarea serviciilor de livrare a comenzilor online grocery în peste 800 de magazine până la finalul anului fiscal. (sursă)

 

Square lansează un card de debit pentru business

Square lansează cardul de debit care oferă sellerilor săi acces în timp real la fonduri. Square Card oferă IMM-urilor mai multă flexibilitate în ce priveşte accesarea şi gestionarea fondurilor prin eliminarea timpului dintre efectuarea unei vânzări şi obţinerea lichidităţilor. Square Card poate fi folosit oriunde sunt acceptate cardurile de debit Mastercard. (sursă)

 

Ola introduce serviciul Money Postpaid pe piaţa din India

Ola Money Postpaid este un serviciu care oferă posibilitatea unei creditări fără comisioane pentru achitarea curselor de ride-sharing. Practic, serviciul post-paid permite pasagerilor să acumuleze curse pe Ola şi să le achite lunar, similar cu plata facturilor la utilităţi. Ola a declarat că a testat serviciul cu 10% din cei 150 de milioane de utilizatori ai săi şi a observat o rată de revenire a clienţilor de 90%. (sursă)

 

Tim Cook, trimite Congresului SUA o scrisoare deschisă prin care cere legiferarea online privacy

În scrisoarea trimisă Congresului american, Cook identifică Google şi Facebook drept cele mai mari ameninţări la adresa intimităţii online. CEO-ul Apple afirmă că clienţii acestor companii nu ar mai trebui să tolereze încă un an cu scandaluri legate de securitatea datelor şi continuarea colectării datelor personale ale userilor şi ulterior vânzarea acestora către companii terţe. Scrisoarea mai afirmă ca FTC ar trebui să creeze o agenţie care să implementeze înregistrarea tuturor brokerilor de date. (sursă)

 

Amazon adaugă mai multe funcţii de licitare în interfaţa sa publicitară

Noile funcţionalităţi de bidding au fost implementate în cadrul Sponsored Products. Noile tool-uri de licitare includ o opţiune manuală de setare a bid-urilor şi o opţiune de licitare dinamică. Amazon continuă să crească viteza de dezvoltare a sistemului său de advertising, recurgând inclusiv la copierea funcţionalităţilor unor platforme publicitare online consacrate precum cea a Google. (sursă)

 

Netflix publică cifrele de pe trimestrul 4: serviciul a câştigat 9 milioane de utilizatori la nivel global

Netflix a adăugat 1,53 de milioane de abonaţi în SUA şi 7,31 de milioane la nivel internaţional. Veniturile sale s-au ridicat la 4,19 miliarde USD, uşor sub estimarea de 4,21 de miliarde USD. Deşi veniturile au crescut cu 28% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, investiţiile Netflix şi-au pus amprenta asupra marjei sale de profit. Compania a raportat un cash flow negativ de 1,3 miliarde USD. (sursă)

 

Google achiziţionează tehnologia pentru smartwatch de la Fossil

Fossil este unul dintre principalele branduri care dezvoltă smartwatch-uri care utilizează sistemul de operare Wear OS al Google. Fossil a declarat că smartwatch-urile reprezintă categoria cu cea mai mare creştere pentru companie. Adopţia tehnologiei Fossil de către Google demnostrează dedicarea gigantului tech faţă de industria de device-uri wearable. (sursă)

 

IBM şi Vodafone creează un joint venture de 550 de milioane USD pe zonele de AI, cloud şi 5G

IBM va furniza servicii de cloud şi hosting către unitatea B2B a Vodafone, Vodafone Business. Cele două companii vor colabora în vederea livrării de soluţii AI, cloud, 5G, IoT şi networking către clienţi enterprise. Angajaţi ai ambelor companii se vor muta într-un birou separat în viitorul apropiat. Prin acest acord, Vodafone va plăti 550 de milioane USD către IBM în următorii 8 ani. (sursă)

 

Magazinul online de grocery e-Fresh a crescut cu 93% în 2018

Supermarketul online grec a anunţat o creştere semnificativă a vânzărilor pe anul 2018. 88% din clienţii companiei au cumpărat de mai multe ori. Numărul de clienţi e-Fresh a crescut per total cu 94%. Magazinul a reuşit integrarea unei suite de tehnologii de machine learning şi a crescut numărul angajaţilor la peste 150. Datorită timpului de fulfillment de 4 minute şi robotizării din centrele sale logistice, e-Fresh poate livra o comandă în 3 ore de la plasarea acesteia. (sursă)

 

Studiu Opinium: “britanicii vor cheltui 28 de miliarde EUR anul acesta prin intermediul smartphone-urilor”

Consumatorii britanici vor cheltui cu 66% mai mult prin smartphone faţă de 2018. La studiul Opinium au participat peste 2000 de adulţi britanici. Conform studiului, 48% din cumpărători vor folosi un smartphone sau o tabletă pentru a face cumpărături în 2019. Suma medie cheltuită de un cumpărător online va fi de 940 EUR. Mai mulţi consumatori vor cumpăra printr-un dispozitiv mobile (58%) decât în magazine fizice (56%). (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.