MODE obţine o finanţare de 23 mil USD, Google extinde parteneriatul cu Founder Gym, Google și IBM încă încearcă să se mute pe piața cloud, Facebook și Google au în continuare cea mai bună ofertă de publicitate mobile, Ubisoft și echipa Mozilla vor crea Clever-Commit.

MODE, finanţare de 23 milioane de dolari

MODE, o platformă de analiză colaborativă de cinci ani, cu sediul în San Francisco, a strâns 23 milioane dolari în finanțarea Seriei C condusă de Valor Equity Partners.Fundația Capital și partenerii REV Venture, care au condus rundele de finanțare Seria A și B ale Mode, au aderat, de asemenea, la runda, care aduce finanțarea totală a companiei la 50 de milioane de dolari. (sursa)


Google extinde parteneriatul cu Founder Gym

Google for Startups a extins un parteneriat cu programul de pregatire si inițiere Founder Gym pentru a servi mai bine pe fondatorii subreprezentați printr-un nou program de burse.Programul plătește în mod obișnuit 396 de dolari pentru participare, dar datorită acestui parteneriat cu Google pentru Startup, Google va acoperi costurile pentru destinatarii bursieri selectați pentru a participa la programul de șase săptămâni. Acest parteneriat este o extensie a unui program pilot care a început în luna martie. (sursa)


Google și IBM încă încearcă să se mute pe piața cloud

Când vine vorba de piața Cloud, există puțini cunoscuți. De exemplu, știm că AWS este lider de piață, cu circa 32% din cota de piață. Știm că Microsoft este pe locul al doilea cu aproximativ 14%, singura altă companie în cifre duble. De asemenea, știm că IBM și Google se îndreaptă în al treilea sau al patrulea loc, în funcție de numerele pe care le priviți, blocate în cifre unice. Piața continuă să se extindă, însă aceste două companii majore nu par a obține o bucată mult mai mare de piaţă. (sursa)


Facebook și Google au în continuare cea mai bună oferta pentru agenții de publicitate mobilă

Printre rețelele de anunțuri mobile, Facebook și Google rămân cel mai bun “pariu” pentru agenții de publicitate, potrivit celui mai recent index al ROI de la lansarea marketingului Singular. Pentru a relua acest indice de anul acesta, Singular declară că a prelevat 1,5 miliarde de dolari în cheltuielile publicitare (din cheltuielile de 10 miliarde de dolari pe care compania le optimizează anual) și a măsurat care rețele oferă cea mai bună rentabilitate a investițiilor. (sursa)


Ubisoft și echipa Mozilla colaborare pentru crearea Clever-Commit.

Dezvoltatorul de jocuri Ubisoft a anunțat astăzi că a colaborat cu Mozilla pentru a-și dezvolta asistentul de codare Clever-Commit, care învață să analizeze și să semnaleze potențiale bug-uri noi, Ubisoft utilizează deja acest instrument intern, iar Mozilla spune că îl va implementa pentru a detecta erori în codul său Firefox. (sursa)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.