ContentSpeed lansează Portal B2B, prima platformă ecommerce dedicată companiilor de distribuție, Smart Bill urmăreşte să ajungă la peste 100.000 de clienţi în următorii 5 ani, vânzările online ale TAROM au consemnat o creștere cu 34% în 2018 faţă de 2017, Uber şi Taxify reacţionează în faţa OUG care vrea să le interzică

 

→ ContentSpeed lansează Portal B2B – prima platformă ecommerce dedicată companiilor de distribuție

Portal B2B este prima platformă de ecommerce care ajută companiile de distribuție să-și comercializeze produsele engros către persoanele juridice, acestea fiind consumatori mari sau revânzători. Într-o piață a resurselor umane deficitară, portalul vine în ajutorul companiilor de distribuție pentru eficientizarea echipei de vânzări, prin eliminarea erorilor umane, reducerea timpului alocat activităților redundante de confirmare a stocului sau trimiterii de comenzi. „Cererea pentru astfel de soluții este într-o creștere accelerată datorită nevoii de eficientizare și reducere a costurilor operaționale, dar și a trendurilor tot mai pronunțate de digitalizare ale comerțului tradițional B2B. Din 2003, dezvoltăm magazine online, iar de peste un deceniu realizăm proiecte de eCommerce B2B pentru cei mai mari jucători din piața de distribuție precum ELBI Electric, Bere Băuturi București, Wuerth Romania, Amigo & Intercost, Blade Motors sau Teraplast. Cu know-how-ul acumulat, am reușit în ultimii doi ani să finalizăm un produs standardizat care să se muleze pe fluxurile de business a peste 95% din companii. Portal B2B este un produs matur, disponibil «la cheie», implementat de o echipă de peste 30 de specialiști în ecommerce”, a declarat Radu Vîlceanu, CEO & Founder ContentSpeed.

Sursa – https://ecomnews.ro/2019/03/05/contentspeed-lanseaza-portal-b2b-prima-platforma-ecommerce-dedicata-companiilor-de-distributie/


→ Mircea Căpăţână, Smart Bill: Urmărim să ajungem la peste 100.000 de clienţi în următorii cinci ani

Mircea Căpăţână, co-fondator şi business development manager în cadrul furnizorului de servicii de facturare intelligent IT Smart Bill, estimează afaceri de peste 3 milioane de euro în 2019 pentru companie şi atingerea pragului de 100.000 de clienţi în cloud, în următorii cinci ani. „Am crescut cu peste 50% de la un an la altul şi ne propunem şi pentru 2019 să facem la fel. Dacă în 2017 am încheiat cu 1,5 mil. euro, în 2018 am depăşit 2,1 mil. euro, iar anul acesta încercăm să trecem de 3 milioane de euro“, a spus Mircea Căpăţână în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/zf-live-mircea-capatana-smart-bill-urmarim-sa-ajungem-la-peste-100-000-de-clienti-in-urmatorii-cinci-ani-17900156


→ TAROM, creștere cu 25% a afacerilor în ianuarie 2019

“TAROM continuă, în ianuarie 2019, trendul ascendent pe care s-a plasat pe parcursul anului anterior. Compania raportează o creștere de 25% a cifrei de afaceri pentru luna ianuarie 2019 față de aceeași lună a anului 2018. Numărul de pasageri transportați de TAROM a crescut cu 17% în aceeași perioadă analizată”, se arată într-un comunicat al TAROM. În plus, vânzările online au consemnat o creștere cu 34% în 2018 vs 2017, la 10,34 milioane USD.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/tarom-crestere-cu-25-a-afacerilor-in-ianuarie-2019-numarul-de-pasageri-transportati-plus-17-18930123


→ Reacţia Uber şi Taxify, în faţa OUG care vrea să le interzică: Solicităm Guvernului să amâne o potenţială OUG în numele celor peste 2 milioane de utilizatori. Până acum industria a contribuit cu zeci de milioane de euro la economie

„ Apreciem deschiderea Guvernului la dialog şi îi asigurăm de cooperarea noastră deplină pentru modernizarea legislaţiei de transport, în linie cu recomandările Comisiei Europene, conform căreia aceste servicii noi trebuie reglementate şi nu interzise. Până când vom avea şi în România un cadru de reglementare pentru noile servicii de transport alternativ, cadru similar altor ţări membre UE, solicităm membrilor Guvernului să amâne o potenţială Ordonanţa de Urgenţă, în numele celor peste 2 milioane de utilizatori şi a zecilor de mii de şoferi care folosesc platformele noastre pentru a-şi câştiga existenţa. Împărtăşim părerea industriei de taxi că este nevoie de o actualizare a cadrului legislativ, însă credem că aceste schimbări trebuie să favorizeze dezvoltarea industriei de mobilitate”, se arată în mesajul integral transmis de reprezentanţii celor două companii.

Sursa – https://www.zf.ro/eveniment/reactia-uber-taxify-fata-oug-vrea-le-interzica-solicitam-guvernului-amane-potentiala-oug-numele-celor-peste-2-milioane-utilizatori-pana-acum-industria-contribuit-zeci-milioane-euro-economie-17902545


→ O echipă de români a creat primul card pentru criptomonede. Investiţia de până acum în start-up-ul Zoidcoin Network se ridică la peste un milion de dolari

Start-up-ul Zoidcoin Network, înfiinţat de Eduard Oneci împreună cu Vasile Burcin şi Loucas Markides, a primit deja investiţii de peste un milion USD. Compania a livrat carduri în peste 10 ţări din întreaga lume. Start-up-ul este administrat de ZCN ZOID Ltd, înfiinţată anul trecut în Cipru şi care urmează să deschidă o reprezentanţă în România. Compania a strâns fonduri prin intermediul unui ICO.

Sursa – https://www.zfcorporate.ro/business-hi-tech/o-echipa-de-romani-a-creat-primul-card-pentru-criptomonede-investitia-de-pana-acum-in-start-up-ul-zoidcoin-network-se-ridica-la-peste-un-milion-de-dolari-17898917


→ Taxify se numește acum Bolt

Taxify, cea mai mare platformă europeană de transport la cerere, are o nouă identitate vizuală, în linie cu promisiunea brandului de a face transportul urban mai ușor, rapid și convenabil – caracteristici susținute și de noul nume al aplicației: Bolt. Platforma are ca scop dezvoltarea conceptului de mobilitate și vine în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor săi cu acces la o varietate de mijloace de transport – de la mașini și motociclete, la scutere. Noul brand va fi lansat treptat în piețele globale în următoarele săptămâni. Utilizatorii nu trebuie să facă nimic având în vedere că aplicația se va actualiza automat, nefiind necesari pași suplimentari.

Sursa – https://www.iqads.ro/articol/45669/taxify-se-numeste-acum-bolt


→ Go Travel, crestere de 10 milioane de euro in trei ani

In ultimii ani, Go Travel a investit in tehnologie, de la solutii ERP, unelte tip Self-Booking pentru rezervarea de servicii turistice complete, pana la cresterea capacitatii de retail si a prezentei online. Scopul si strategia companiei a fost transformarea Go Travel dintr-o agentie de turism conventionala intr-o companie de tehnologie de ultima ora.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Turism/239214/go-travel-crestere-de-10-milioane-de-euro-in-trei-ani-previziuni-pentru-2019.html


→ Vanzarile de masini in online au inceput sa creasca din 2014. In prezent, circa 85% din comenzi vin din aceasta zona

“Pentru rulate, 85% din vanzari sunt facute online, esenta vanzarii s-a schimbat. Reprezentatele isi vor pierde din importanta, online-ul fiind in crestere. Noi am inceput businessul de autoturisme rulate in 2014, la cererea clientilor si pentru facilitarea de buy back. In aceeasi perioada au crescut vanzarile online”, a spus Ioana Regep, manager vanzari al Primexprod Autorulate.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/antreprenori-autovit/238990/dealer-auto-vanzarile-de-masini-in-online-au-inceput-sa-creasca-din-2014.html


→ Telekom atacă şi piaţa caselor de marcat electronice
Telekom România, cel mai mare grup de telecomunicaţii de pe plan local, intră pe un nou segment de piaţă B2B (business to business), incluzând în portofoliul său de soluţii digitale pentru companii şi case de marcat cu jurnal electronic. Intrarea pe acest segment de piaţă vine în condiţiile în care noile reglementări fiscale impun operatorilor economici înlocuirea caselor de marcat cu rolă în favoarea caselor de marcat cu jurnal electronic.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/telekom-ataca-si-piata-caselor-de-marcat-electronice-17903379


→ Airbnb auto: un start-up local le propune românilor să facă bani închiriindu-şi maşina

Doi antreprenori români au investit în dezvoltarea unui serviciu de car sharing de la persoană la persoană numit Perpetoo, care va fi disponibil începând cu luna mai a acestui an. Serviciul se adresează persoanelor cu carnet auto care au nevoie de o maşină în diferite situaţii punctuale cum ar fi atunci când maşina lor se află în reparaţii, când se deplasează în interes de serviciu într-o altă localitate sau atunci când vor să plece în concediu. Potrivit reprezentanţilor Perpetoo, preţurile vor fi mai accesibile  în comparaţie cu companiile tradiţionale de rent-a-car. Începând cu luna mai, proprietarii auto îşi vor putea lista maşina pe site-ul pe www.perpetoo.com, iar ulterior serviciul va devini disponibil şi pentru cei care vor să închirieze maşini.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/airbnb-auto-un-start-up-local-le-propune-romanilor-sa-faca-bani-inchiriindu-si-masina-17903424


→ UniCredit Bank vrea să atragă mai mulţi deponenţi cu o dobândă de 2,7% pe an pentru depozitele noi în lei constituite online cu o maturitate de şase luni

UniCredit Bank lansează o campanie prin care remunerează cu o dobândă de 2,7% pe an depozitele în lei constituite pe o perioadă de şase luni, exclusiv prin canale digitale, în perioada martie-august 2019. Concret, clienţii persoane fizice pot beneficia de dobânda de 2,7% pe an pentru orice depozit nou constituit la UniCredit Bank în perioada 1 martie 2019 – 30 august 2019, fără o sumă minimă necesară exclusiv prin intermediul aplicaţiilor online banking sau mobile banking. Această dobândă se acordă pentru depozitele constituite prima dată în perioada campaniei, în limita unei valori cumulate de 1.000.000 lei per client, iar după prelungirea la scadenţă dobânda aplicată va fi cea în vigoare la data prelungirii, potrivit informaţiilor transmise de bancă.

Sursa – https://www.zf.ro/banci-si-asigurari/unicredit-bank-vrea-sa-atraga-mai-multi-deponenti-cu-o-dobanda-de-2-7-pe-an-pentru-depozitele-noi-in-lei-constituite-online-cu-o-maturitate-de-sase-luni-17901485


→ După agregatorul de conturi ContAll, BRD lansează Instant Top Up pentru portarea banilor

Clienţii BRD vor transfera instant bani de la alte bănci în contul BRD. Suma maximă: 30.000 de lei/lună. BRD-SocGen, a treia cea mai mare bancă de pe piaţa locală după active, lan­sează o nouă funcţionalitate a aplicaţiei de mobile banking – Instant Top Up – care permite clienţilor să trans­fere banii în timp real în contul BRD din conturile deschise la alte bănci, suma maximă fiind de 30.000 de lei. Transferul se realizează în acelaşi mod ca o plată e-commerce, prin inter­me­diul unui card bancar de debit, în lei, emis de o bancă din România, potrivit informaţiilor transmise de BRD.

Sursa – https://www.zf.ro/banci-si-asigurari/dupa-agregatorul-de-conturi-contall-brd-lanseaza-instant-top-up-pentru-portarea-banilor-17901481


→ Antreprenoarea cu magazinul online Legume de ţară a deschis şi o băcănie. Vrea dublarea afacerilor

Valentina Ioniţă (36 de ani) a fondat magazinul online Legume de ţară, prin care comercializa producţia de legume din ferma familiei, la sfârşitul lui 2013, printr-o investiţie de 20.000 de euro, iar anul trecut veniturile au atins valoarea investiţiei iniţiale. Anul acesta, compania Greenspire, care deţine Legume de ţară, a investit 5.000 de euro în deschi­derea unei băcănii în Voluntari, care ar trebui să dubleze cifra de afaceri de anul trecut. „Am deschis în ianuarie băcănia din Voluntari, pentru a atrage clienţi noi, care nu ne cunosc din mediul online. Investiţia a fost de aproximativ 5.000 de euro, iar pe lângă produsele noastre mai avem produse de la opt producători şi până la sfârşitul anului vrem să mai colaborăm cu încă 4-5  producători. (…) Anul acesta ne aşeptăm să se dubleze şi cifra de afaceri, ajungând la 40.000 de euro“, spune Valentina Ioniţă, fondatoarea brandului Băcănia cu Poveşti.

Sursa – https://www.zf.ro/companii/antreprenoarea-cu-magazinul-online-legume-de-tara-a-deschis-si-o-bacanie-vrea-dublarea-afacerilor-17896691


→ Orange Money lanseaza carduri de debit Visa, in premiera cu design vertical, si noi modalitati de plata contactless, cu smartphone si smartwatch

Orange Money anunță introducerea cardurilor de debit Visa contactless, fizice și virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC și plata cu ceasul inteligent Fitbit sau Garmin compatibil NFC prin înrolarea cardului în aplicațiile Orange Pay, Fitbit Pay sau Garmin Pay. Clienții Orange pot să deschidă contul Orange Money și să solicite cardul de debit direct din aplicația Orange Money sau dintr-unul din cele peste 630 de magazine Orange din țară. “Lansarea de astăzi marchează un pas important în dezvoltarea serviciilor financiare mobile inovatoare pentru clienții Orange. Prin îmbinarea noilor soluții high-tech cu produsele financiare, ne propunem să oferim servicii simple, sigure și ușor accesibile, pentru a fi alături de clienți și familiile acestora în orice moment.” a declarat Haris Hanif, CEO în cadrul Orange Money România.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/orange-money-lanseaza-carduri-de-debit-visa-in-premiera-cu-design-vertical-si-noi-modalitati-de-plata-contactless-cu-smartphone-si-smartwatch/


→ Symphopay primeste o noua finantare de 650.000 euro. Platforma este deja integrata cu trei banci

SymphoPay, platforma de integrare a plăților cu cardul la POS, anunță o nouă rundă de finanțare în valoare de 650.000 Euro condusă de fondul Early Game Ventures. La rundă au participat GECAD Ventures, Sparking Capital și business angels iar asistența juridică a fost asigurată de DLA Piper Dinu. „Comercianții caută în permanență soluții de creștere a vânzărilor și loializare a clienților. Prin integrarea componentei de plăți cu întregul proces de retail, se obține un avantaj competitiv uriaș având în vedere că în momentul plății avem oportunitatea unică de a lansa o nouă propunere clientului, repornind astfel ciclul unei noi vânzări”, declară Daniel Nicolescu, CEO SymphoPay.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/symphopay-primeste-o-noua-finantare-de-650-000-euro-platforma-este-deja-integrata-cu-trei-banci/


→ Aplicaţia RedCarpet: Facebook-ul fashionului

RedCarpet este aplicaţia mobilă axată pe fashion dezvoltată de românii Adrian Mazilu, Cosmin Ionica, Alexandru Emanuel Zainea, Andrei Cosmin Fifiita, Alexandru Farcaş şi Laurenţiu Murgu. Aceasta este practic o reţea de socializare dedicată pasionaţilor de modă, care în decurs de câteva luni – din noiembrie anul trecut şi până în prezent – a atras peste 10.000 de utilizatori, ţinta echipei fiind de a depăşi 250.000 de utilizatori la finalul lui 2019.

Sursa – https://www.businessmagazin.ro/actualitate/facebookul-fashionului-17893883


→ Trotinetele electrice Lime vin în București

Lime este un startup care oferă un serviciu de închiriere de trotinete electrice. Acestea sunt amplasate oriunde în oraș și le poți lua cu ajutorul unei aplicații. Flow va funcționa la fel. Confirmarea faptului că Lime pregătește intrarea în București vine de pe LinkedIn, unde compania a pus deja un anunț de angajare pentru postul de Operations Manager. De asemenea, start-up.ro a putut să vadă încă de acum două zile în aplicație de mobil Lime că Bucureștiul este mapat, adică există deja zona unde trotinetele electrice vor fi disponibile pe hartă (o zonă redusă, care nu include periferiile), dar și faptul că o trotinetă electrică apărea pe hartă.

Sursa – https://start-up.ro/exclusiv-trotinetele-electrice-lime-vin-in-bucuresti-cauta-manager/


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu AtelieruldeBoBo.ro

Laura Tofan, administrator AtelieruldeBoBo.ro, a raspuns la cateva dintre intrebarile interviului nostru, povestindu-ne cum a inceput afacerea cu dulciuri raw vegane (torturi, bomboane si gustari), cine o ajuta si cine se ocupa de promovarea pe Instagram si Facebook. Dupa 12 ani in care a lucrat in Research, Laura a devenit mama si dorinta de a manca sanatos in familie s-a transformat in pasiune pentru dulciuri din ingrediente naturale (seminte, nuci, fructe, unt de cocos/cacao, miere/sirop de agave, cacao/carob), fara zahar si ingrediente de origine animala, coacere, coloranti, conservanti sau arome artificiale. Le-a facut intai pentru ai ei,  apoi pentru prieteni si – dupa al doilea copil, cursuri, autorizatii si aprobari – a lansat Atelierul de BoBo.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-atelieruldebobo-ro/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.