PayPal ofera transfer instant,Directorul departamentului AI paraseste Facebook pentru Alibaba,Mastercard achizitioneaza un sistem anti-frauda,Criptomoneda Facebook o oportunitate de 19 milioane de dolari,Uber adaugă cateva bănci pentru subscrierea IPO-ului.

PayPal ,un nou feature, transferu instant

PayPal lansează de transferul instantaneu în SUA, permițând consumatorilor și, în curând, afacerilor, să își mute imediat banii pe care îi primesc prin intermediul serviciului în conturile lor bancare.(Sursa)


Directorul departamentului AI paraseste Facebook pentru Alibaba

Yangqing Jia , director la Facebook implicat in dezvoltarea AI , a parasit compania pentru a prelua rolul de CP in inginerie la Alibaba Group. Dl. Jia a intrat în Facebook în 2016 și a condus echipe de cercetători și ingineri AI care lucrează la anunțuri, fluxuri de știri, căutări.(Sursa)


Mastercard achizitioneaza un sistem anti-frauda

Mastercard își continuă eforturile, fiind de acord să cumpere Ethoca, o firmă care ajută comercianții și emitenții de carduri să colaboreze în timp real pentru a identifica și rezolva frauda în comerțul digital.(Sursa)


Criptomoneda Facebook o oportunitate de 19 milioane de dolari

Analiștii de la Barclays spun că noua moneda digitala pe care Facebook o folosește ar putea face parte dintr-o oportunitate de venituri de miliarde de dolari. Ei au prognozat ca până în 2021 vor avea venituri suplimentare de 19 miliarde de dolari de la “Facebook Coin”.(Sursa)


Uber adaugă cateva bănci pentru subscrierea IPO-ului.

Uber Technologies Inc. a adăugat câteva bănci pe lista de subscrieri care vor ajuta la administrarea ofertei publice inițiale.Oferta publică Uber ar putea fi una dintre cele mai mari din toate timpurile din S.U.A. și este de așteptat să aiba cea mai mare cotă din acest an, compensând milioane de dolari în taxe pentru băncile care lucrează în acest proces.(Sursa).


Amazon a lansat o linie de productie pentru produse de infrumusetare

Amazon are acum o marcă de infrumusetare care este vândută exclusiv prin intermediul pieței sale. Linia, cunoscută sub numele de Fast Beauty Company, este prima marcă de infrumusetare care a intrat pe piață de la programul de accelerare a mărcii Amazon, care îi ajută pe fondatori să creeze branduri private de etichete care să fie vândute exclusiv pe piața sa.(Sursa)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.