Guvernul SUA declanşează o acţiune de amploare împotriva vânzării de produse contrafăcute, Statista prezice că vânzările grocery online se vor dubla în SUA în 2021, Flipkart lansează 100 de roboţi, comerţul online din Belgia atinge 7 mld EUR în 2018

Altaba îşi va întrerupe operaţiunile

Altaba este o companie creată de Yahoo prin care acesta a achiziţionat participaţii în Alibaba şi Yahoo Japonia. Altaba s-a format în 2017 în urma achiziţiei AOL de către Yahoo. Compania a creat ulterior conglomeratul Oath. Acţiunile în Alibaba şi Yahoo Japonia vor fi vândute de către Altaba, care a fost până acum al doilea cel mai mare acţionar în cadrul gigantului e-commerce chinez. (sursă)


Coreea de Sud lansează servicii comerciale 5G

Coreea de Sud lansează cea mai recentă tehnologie wireless concomitent cu lansarea de către Samsung a smartphone-ului Galaxy S10, terminal dotat 5G. Coreea de Sud se află în competiţie cu SUA, China şi Japonia pentru aducerea cât mai rapidă pe piaţă de tehnologii 5G, în special pentru zonele de smart cities şi maşini  economice. Verizon va lansa în curând servicii 5G în două oraşe din SUA. (sursă)


SUA semnează un memorandum cu scopul de a combate vânzările online de bunuri contrafăcute

Preşedintele Donald Trump a nominalizat platformele online ale Amazon, EBay şi Alibaba drept principale zone de acţiune de combatere a vânzării de către comercianţ terţi de produse contrafăcute. Casa Albă a declarat că va strânge date referitoare la această situaţie pentru a găsi vinovaţii şi cea mai bună modalitate de a acţiona împotriva acestora . (sursă)


Statista: cumpărăturile online grocery se vor dubla în SUA până în 2021

Conform unui raport Statista, vânzările grocery online pe piaţa americană vor ajunge de la 14,2 miliarde USD în 2017 la 29,7 miliarde USD în 2021. Principalele motoare de creştere vor fi giganţii retail online. Momentan, deşi există o creştere a acestui segment, consumatorii adoptă relativ lent cumpărăturile online grocery. Dintre adulţii din SUA, 77% nu au utilizat serviciile de livrare grocery, iar 81% nu au făcut deloc cumpărături grocery online, conform unui sondaj Offers.com realizat pe 2000 de respondenţi.  (sursă)


Flipkart lansează 100 de roboţi într-unul din depozitele sale din Bengaluru

Roboţii, numiţi vehicule ghidate automatizate (AVG), vor lucra într-un areal limitat şi vor utiliza tehnologie de evitare a tehnologiilor pentru a se putea mişca eficient. AVG vor avea drept sarcină preluarea produselor de pe benzile industriale, scanarea acestora şi asocierea într-un slot precodificat. Roboţii Flipkart pot procesa în prezent în jur de 4500 de colete pe oră. (sursă)


Olanda are 5 milioane de cumpărători cross-border

5 milioane de olandezi au făcut cumpărături online cross-border în 2018, o creştere de 32% faţă de anul precedent, conform celei mai recente ediţii a Thuiswinkel Markt Monitor. Sumele cheltuite online transfrontalier au crescut de la 765 milioane EUR la 880 de milioane EUR. Aceste sume corespund unui procent de 3,7 din toţi banii cheltuiţi online anul trecut de consumatorii olandezi.  (sursă)


E-commerce-ul atinge 7 miliarde EUR în Belgia în 2018

Este vorba de o creştere de 20% faţă de anul precedent, când comerţul online din Belgia a atins 5,8 miliarde EUR. Valoarea medie a coşului de cumpărături a crescut cu 3,31% în 2018, atingând 100,05 EUR în 2018, faţă de 97 EUR în 2017. Numărul de retaileri online belgieni a crescut cu 18% faţă de 2017, atingând o cifră de 24.000. (sursă)

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.