Marius Costin, CEO PayU, afirmă că jucătorii din eCommerce ar trebui să se extindă internaţional, evoMAG estimează pentru această primăvară o creştere a vânzărilor de aproximativ 50% pentru produsele din categoria casă şi grădină, WatchShop.ro schimbă identitatea de brand şi vrea creştere de 20% anul acesta, ECOMpedia intervievează GadgetWay.ro

 

→ Marius Costin, PayU: Jucatorii din eCommerce ar trebui sa se extinda international

Marius Costin, CEO al procesatorului de plati PayU, ar aprecia mult daca Romania ar putea adresa problema logisticii, una extrem de complexa, dar si-ar dori si simplificarea taxelor si, spune el, “as incuraja jucatorii locali sa iasa in afara tarii – chiar avem servicii foarte bune de eCommerce si e pacat sa nu profitam!”, spune Marius Costin.
Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/239917/marius-costin-payu-jucatorii-din-ecommerce-ar-trebui-sa-se-extinda-international.html


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu GadgetWay.ro

GadgetWay.ro a aparut online in noiembrie 2014 si vinde pe Internet gadgeturi si jucarii smart pentru intreaga casa si familie: de la smartwatch-uri, bratari de fitness si creioane 3D, la roboti pentru curatat jgeabul si picina, GPS-uri pentru animale de companie si kit-uri robotice pentru copii. Violeta si Dan Tataru, fondatori GadgetWay.ro, au povestit cum au pornit la drum in e-commerce, ca vand produse in exclusivitate in Romania (importate doar de ei, pentru care asigura service si garantie) si de ce mai au de lucrat la pagina de Facebook si versiunea de mobile.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-gadgetway-ro/


→ Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG: Ne aşteptăm la o creştere de circa 50% a vânzărilor de produse pentru casă şi grădină în 2019

Retailerul electro-IT online evoMAG estimează pentru această primăvară o creştere a vânzărilor de aproximativ 50% pentru produsele din categoria casă şi grădină, ca urmare a scăderii preţurilor cu circa 20%, în fiecare an, şi a faptului că primăvara începe sezonul „grădinăritului” şi al muncii agricole, potrivit reprezentanţilor evoMAG. „Ne aşteptăm la o creştere de circa 50% a vânzărilor de produse pentru casă şi grădină în 2019, urmare a scăderii preţurilor articolelor specifice categoriei, a diversificării ofertei şi a cererii mai mari. Am introdus această categorie pe evoMAG.ro în urmă cu 3 ani şi, în prezent, listăm peste 10.000 de produse la categoria Casă, Decoraţiuni & Bricolaj. Până la finalul acestui an avem în plan diversificarea ofertei cu peste 5.000 de produse ”, a spus Mihai Pătraşcu.

Sursa – https://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/mihai-patrascu-ceo-evomag-ne-asteptam-la-o-crestere-de-circa-50-a-vanzarilor-de-produse-pentru-casa-si-gradina-in-2019-18016529


→ WatchShop.ro schimba identitatea de brand si vrea crestere de 20% anul acesta

WatchShop.ro, magazin online de ceasuri originale, relanseaza imaginea de brand, cu un nou logo si un nou slogan si investeste in imbunatatirea experientei de cumparare a clientilor. Compania estimeaza o crestere a afacerilor de 20% in 2019. Procesul de rebranding, care face parte din strategia de extindere a companiei, a inceput in vara anului trecut si are loc in anul in care WatchShop.ro aniverseaza 10 ani pe piata.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/fashion-route/239971/watchshop-ro-schimba-identitatea-de-brand-si-vrea-crestere-de-20-anul-acesta.html


→ Televizoarele Diamant revin în România

În 2018, NOD a obținut brandul Diamant de la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM). Despre revenirea mărcii Diamant pe piață s-a vorbit încă de la începutul anului. Din martie, au început să fie listate în magazine, în special eMAG, și aici e important să ții minte acest nume. Marca Diamant e acum controlată de Network One Distribution (NOD). Aceeași companie le importă și le listează în magazinele din România.

Sursa – https://playtech.ro/2019/televizoarele-diamant-revin-in-romania-de-ce-si-ce-sunt-de-fapt-acestea/


→ Utilizatorii tichetelor de masa emise de Edenred Romania vor putea face plati mobile prin Apple Pay

Edenred România, cea mai mare companie emitentă de carduri și tichete de beneficii pentru salariați, va lansa serviciul Apple Pay pentru tichetele de masă digitale pe care le emite în România, anunta compania. «Ecosistemul beneficiilor pentru angajați este acum preponderent digital. Tichetele de masă sunt cel mai utilizat beneficiu extra-salarial din România, iar utilizatorii cardurilor de masă Edenred vor putea face plăți mobile cu ApplePay », spune Dana Sîntejudean, Director General Edenred România & Moldova.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/utilizatorii-tichetelor-de-masa-emise-de-edenred-romania-vor-putea-face-plati-mobile-prin-apple-pay/


→ Retailerul ceh de mobilă Bonami țintește venituri anuale de 10 milioane de euro în România, de peste 2 ori mai mari

Retailerul ceh de mobilă și accesorii Bonami țintește, în acest an, venituri de 10 milioane euro în România și prognozează că piața locală va avea o contribuție de circa 15% la veniturile totale ale companiei, estimate la 60 milioane euro.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/retailerul-ceh-de-mobila-bonami-tinteste-venituri-anuale-de-10-milioane-de-euro-in-romania-de-peste-2-ori-mai-mari-18962769


→ Hendi se extinde pe piata locala si deschide primul magazin

Hendi, producator si distribuitor de echipamente nealimentare pentru industria de catering si horeca, deschide primul magazin in Romania. Situat in Otopeni, magazinul are 310 mp si 2500 de produse la vanzare. „Ne continuam ritmul de crestere de anul trecut pe primele trei luni ale acestui an, ritm dat de toate canalele de vanzare, inclusiv de canalul online”, a declarat Alina Arhire, General Manager Hendi Romania.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/239985/hendi-se-extinde-in-romania-si-deschide-primul-magazin.html


→ Retailerul Notino intră într-un nou mall din București

Grupul Notino, retailer online ce comercializează parfumuri și produse de beauty din Europa, a înregistrat o cifră de afaceri de 328 de milioane de euro în 2018, o creștere de 18,5% față de cele 273 de milioane de euro înregistrate în 2017, cel mai bun rezultat financiar obținut de companie în cei 15 ani de activitate.

Sursa –https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/retailerul-notino-intra-intr-un-nou-mall-din-bucuresti-compania-ceha-a-inregistrat-anul-trecut-cele-mai-bune-vanzari-de-la-infiintare-18961228


→ Avia Motors, Ciprian Belu: Promovarea in mediul online a devenit indispensabila

Avia Motors, dealer Skoda, Seat, VW, Piaggio si masini rulate prin Das Welt Auto, cu vanzari de peste 4.000 de vehicule second-hand din 2006 pana in prezent, realizeaza peste 20% din vanzari prin platforma de anunturi Autovit.ro. In ultimii 3-4 ani promovarea in mediul online a inceput sa fie din ce in ce mai importanta, spune Ciprian Belu, directorul de vanzari Avia Motors – Das WeltAuto.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/antreprenori-autovit/239882/avia-motors-ciprian-belu-promovarea-in-mediul-online-o-consider-indispensabila.html


→ Rareş Bănescu, CEO: Retargeting.biz: Vrem să atragem o finanţare de 4-5 mil. euro.

„Suntem în discuţii cu un fond de in­ves­tiţii. Ne-au dat un mail, au venit la Bu­cureşti, ne-am văzut, iar ulterior am vorbit şi cu un alt fond mai mare, dar încă nu s-a luat nicio decizie. Vorbim de o finanţare de 4-5 mil. euro care nu se întâmplă peste noapte, însă suntem aproape să ob­ţinem aceas­tă inves­tiţie la valoarea actuală a com­paniei de 16 mil. euro“, a spus la ZF Live Rareş Bănescu, fondator şi CEO al Re­tar­geting.biz.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/zf-live-rares-banescu-ceo-retargeting-biz-vrem-sa-atragem-o-finantare-de-4-5-mil-euro-compania-este-evaluata-in-prezent-la-16-mil-euro-18022380


→ Libra Internet Bank lanseaza o platforma de Open Banking dedicata segmentului business: FinTech-ul romanesc Keez face prima implementare

Prima versiune a solutiei lansate de Libra Internet Bank este deja functionala si se concentreaza pe firmele de contabilitatea care pot folosi platforma pusa la dispozitie de banca pentru a prelua in mod automat situatia soldurilor si istoricul tranzactiilor clientilor sai (alte firme, care in prealabil acorda aceste drepturi de acces firmei de contabilitate).

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/239891/libra-internet-bank-face-echipa-cu-fintech-ul-romanesc-keez-si-lanseaza-un-concept-de-open-banking-destinat-firmelor-de-contabil.html


→ Dan Tudose, manager al E-acumulatori.ro: Un sistem fotovoltaic costă aproximativ 5.000 de euro şi poate asigura între 70% şi 80% din necesarul de energie al unei locuinţe

E-acumulatori.ro, plat­for­ma online care distribuie baterii, acu­mulatori, sisteme fotovoltaice şi so­luţii de stocare de energie, de ali­men­tare pentru maşini electrice şi pentru domeniul IT&C, a încheiat anul 2018 cu afaceri de 8 milioane de lei fără TVA, în creştere cu apro­xi­mativ 17% faţă de anul 2017, iar pentru anul în curs reprezentanţii estimează o creştere de 20%, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Dan Tudose, manager al E-acumulatori.ro. „Vindem în jur de 100.000 de ite­muri pe an. În 2018 cifra de afa­ceri a fost de 8 milioane de lei fără TVA, pot să spun că am avut o creş­te­re continuă şi bazată pe un efort vali­dat de piaţă şi că am urmărit opor­tu­nităţile. Acum fiind în dome­niul energiei regenerabile putem să ne îndreptăm către sistemele foto­vol­taice, iar oportunităţile vin abia de acum înainte pentru noi. Pentru anul 2019 estimăm o creştere de 20% a cifrei de afaceri“, a spus Dan Tudose.

Sursa – https://www.zf.ro/companii/energie/zf-live-dan-tudose-manager-al-e-acumulatori-ro-un-sistem-fotovoltaic-costa-aproximativ-5-000-de-euro-si-poate-asigura-intre-70-si-80-din-necesarul-de-energie-al-unei-locuinte-18011340


KitchenShop a investit 150.000 de euro intr-o platforma unde pasionatii de gatit pot face bani din publicarea propriilor retete

Cu ocazia aniversarii a 10 ani de la inaugurarea primului magazin, KitchenShop a lansat website-ul gatesc.ro, o platforma online care ofera sansa de a castiga bani in schimbul publicarii retetelor culinare..Banii acumulati din publicarea acestor retete se transforma in puncte care pot fi folosite in magazinele KitchenShop sau pe kitchenshop.ro pentru achizitii.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/239874/kitchenshop-a-investit-150-000-de-euro-intr-o-platforma-unde-pasionatii-de-gatit-pot-castiga-bani-din-publicarea-propriilor-rete.html


→ Clientii ING Pay si-au migrat pe telefon aproape jumatate din platile cu cardul

Aproximativ 45% din plăţile efectuate de clienţii ING care au instalat aplicaţia de plată cu mobilul -ING Pay- au fost migrate de pe card pe telefon, ceea ce arată că serviciile de plată cu mobilul nu reprezintă o funcţionalitate exotică, ci una folosită recurent de clienţi, potrivit lui Robert Anghel, head of mobile payments în cadrul ING Bank România. „Faptul că 45% din plăţi sunt trans­ferate pe telefon arată că ING Pay nu este un produs exotic, o func­ţio­na­litate pe care o iau, o în­cerc şi apoi o dau de­opar­te, ci este un serviciu folosit zi de zi. În situaţiile în care clienţii nu plătesc cu telefonul am observat re­mar­ca ur­mă­toare: este multă lume în spatele meu la casă, dacă nu o să meargă apli­ca­ţia şi atunci clienţii aleg să plătească cu cardul. Clienţii trebuie să ştie că apli­caţia funcţionează la toate POS contact­less din România“, a explicat Robert Anghel.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/clientii-ing-pay-si-au-migrat-pe-telefon-aproape-jumatate-din-platile-cu-cardul/


→ Vlad Diaconu, theStartups: e-fulfillment, componenta cheie a eCommerce-ului

Seria de articole despre cum sa-ti construiesti o afacere de e-commerce de succes se incheie cu cea de-a sasea componenta-cheie: e-fulfillment-ul. Aceasta este o solutie bazata pe integrari si automatizari, care ne ajuta sa gestionam tot ce tine de depozitarea si logistica produselor din magazinul nostru online.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/239806/vlad-diaconu-thestartups-e-fulfillment-componenta-cheie-a-ecommerce-ului.html


→ Slovenii de la Alveus au vândut în 2018 chiuvete şi baterii de bucătărie de 4,4 mil. euro în România prin distribuitori ca Dedeman, Leroy Merlin şi eMag

„Anul 2018 a fost unul extrem de bun pentru Alveus România. Am reuşit să relan­săm site-ul alveus.ro, iar pentru acest an avem în lucru magazinul online chiuvetaalveus.ro, un proiect ce va fi operaţional în curând. Pentru acest an ne-am propus o creştere de 10% a afacerilor derulate în România, bazată atât pe creşterea organică a partenerilor, cât şi pe produsele noi pe care le vom adăuga gamei existente“, spune Radu Ilie, general manager la Alveus România.

Sursa – https://www.zf.ro/business-construct/slovenii-de-la-alveus-au-vandut-in-2018-chiuvete-si-baterii-de-bucatarie-de-4-4-mil-euro-in-romania-prin-distribuitori-ca-dedeman-leroy-merlin-si-emag-18022211


→ Magazinul online Biomania.ro a încheiat 2018 cu afaceri de 3 mil. lei şi estimează un plus de 15% în 2019

Magazinul online specializat în comer­cia­lizarea de produse bio Biomania.ro a încheiat anul 2018 cu afaceri de 3 milioane de lei, în creştere cu 22% faţă de anul 2017, însă pentru anul în curs reprezentanţii companiei nu sunt la fel de optimişti, astfel că estimează o majo­ra­re a cifrei de afaceri pentru anul 2019 de 10-15%, a spus pentru ZF Nicoleta Micu, ma­naging partner Bio Mania SRL, care ad­ministrează magazinul online biomania.ro. „Suntem destul de pesimişti pentru 2019 din cauza condiţiilor economice ge­ne­rale, însă sperăm să înregistrăm o creştere de cel puţin două cifre a vânzărilor, com­pa­rativ cu anul 2018. Aşadar, un procentaj es­ti­mativ de creştere pentru 2019 ar fi de 10-15%“, a explicat Nicoleta Micu.

Sursa – https://www.zf.ro/un-start-up-pe-zi/cand-pesimismul-inseamna-crestere-de-doua-cifre-magazinul-online-biomania-ro-a-incheiat-2018-cu-afaceri-de-3-mil-lei-si-estimeaza-un-plus-de-15-in-2019-18022209

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.