Revolut a fost desemnată Lansarea Anului în 2018 la Gala NOCASH, cel mai mare magazin online de țesături din România a deschis un showroom în Timișoara, Bringo aniversează doi ani pe piața online de FMCG din România, Raluca Radu, country manager Answear.ro, ar recomanda proprietarilor de magazine online fashion să investească şi în promovarea brandului

 

→ La fix un an de prezenta pe piata romaneasca, Revolut a fost desemnata Lansarea Anului in 2018, la Gala NOCASH

Ieri, 9 mai, in cadrul celei de-a XVIII editiii a Galei NOCASH, eveniment anual de traditie in cadrul caruia se acorda premiile de excelenta din industria serviciilor financiare si de plati, Revolut a fost desemnata Lansarea Anului in 2018, de catre specialistii din industrie. La aceasta categorie au mai fost nominalizate BCR – cu platforma George si Orange Money. Dintre cei aproape 60 de specialisti care au votat, doua treimi au optat pentru Revolut. De mentionat ca, pentru a asigura un plus de obiectivitate, specialistii nu au putut vota in favoarea propriului serviciu sau produs. Prezenta la festivitatea de decernare a premiilor Galei NOCASH, country managerul Revolut – Irina Scarlat, a anuntat depășirea pragului de 250.000 de utilizatori, la un an de la lansarea pe piața din România. “In aceasta perioada, românii au economisit peste 10 milioane de RON folosind pușculițele digitale Vaults și au tranzacționat peste 1 miliard de EUR prin intermediul aplicației.”, a spus aceasta.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/la-fix-un-an-de-prezenta-pe-piata-romaneasca-revolut-a-fost-desemnata-lansarea-anului-in-2018-la-gala-nocash/


→ Cel mai mare magazin online de țesături din România a deschis un showroom în Timișoara

Etesaturi.ro, a deschis de curând la Timișoara un showroom cu țesături pentru ocazii, dar și pentru ținute casual, perdele, draperii, țesături pentru tapiserie, țesături din bumbac pentru lenjerii de pat și multe altele. Fiind în plin sezon de nunți și banchete, cei de la etesaturi.roau pregătit peste 400 de modele de dantele și broderii care să satisfacă și cele mai exigente gusturi: dantele 3D, dantele cu paiete, broderii pe tulle, dantele cu mărgele și perle, dantele Chantilly etc.

Sursa – http://www.tion.ro/cel-mai-mare-magazin-online-de-tesaturi-din-romania-a-deschis-un-showroom-in-timisoara/2246100


→ Bringo, de doi ani un jucător puternic pe piața online de FMCG din România

Bringo este o aplicație inedită pe piața românească. Există aplicații similare, precum Instacart în Statele Unite și altele în Europa, dar nici una la nivelul acesta. Conceptul nu este doar unul de curierat clasic, ci de asistent personal de cumpărături. Bringo este un agregator de magazine offline. Orice magazin fizic poate fi prezent în Bringo, cu condiția să aibă o minimă capacitate de a transmite stocuri și prețuri cu frecvența cu care acestea se schimbă și evoluează. Principalul diferențiator este rapiditatea. Cumpărătorul are acces la toată gama de produse de hypermarket, la exact prețul din hypermarket, în 90 de minute. Clientul poate comunica în timp real cu livratorul telefonic, prin mesaje, poate trimite fotografii cu produsele etc.

Sursa – https://www.gpec.ro/blog/interviu-catalin-samara-bringo-aplicatia-inedita-de-shopping-online-din-romania


→ In ce ar trebui sa investeasca proprietarii de magazine online de fashion pentru a-si creste afacerea

Raluca Radu, country manager Answear.ro ar recomanda proprietarilor de magazine online de fashion care vor sa isi creasca businessul sa investeasca si in promovarea brandului, nu doar in performance marketing. “As investi acum cat piata nu este inca atat de aglomerata. Curand vor avea de dus lupte cu jucatori mult mai mari si va fi mult mai greu sa isi faca vocea auzita, spune Raluca Radu“.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/fashion-route/240751/in-ce-ar-trebui-sa-investeasca-proprietarii-de-magazine-online-de-fashion-pentru-a-si-creste-afacerea.html


→ Guvernul Romaniei a aprobat o politica publica legata de e-commerce

La finalul lunii aprilie, Guvernul Romaniei a aprobat o politica publica legata de comertul electronic in tara noastra. Documentul este rezultatul unui proiect al MCSI, cu o valoare de 3,8 milioane lei (din care 3,1 milioane sunt fonduri europene). Ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, Alexandru Petrescu, a dat mai multe detalii legate de actul care „isi propune sa contribuie la dezvoltarea economica si cresterea competitivitatii generale a Romaniei. Pe baza politicii publice elaborate, MCSI va promova, pana la sfarsitul anului 2019, strategia in domeniul comertului electronic, prin hotarare de Guvern, asigurand astfel cadrul pentru implementarea masurilor prevazute in planul de actiuni aferent politicii publice.

Sursa – https://ecompedia.ro/guvernul-romaniei-aprobat-o-politica-publica-legata-de-e-commerce/


→ Edenred deschide un centru internațional de inovație digitală în România și începe recrutări

Furnizorul de carduri și tichete de masă Edenred deschide un centru de inovație digitală în România, pentru care își propune să recruteze, în următorii 2 ani, 200 de programatori IT, care să dezvolte platforme globale și soluții pentru subsidiarele companiei din alte țări.

Sursa – https://www.profit.ro/insider/it-c/edenred-deschide-un-centru-international-de-inovatie-digitala-in-romania-si-incepe-recrutari-18996980


→ Primul trimestru din 2019, cel mai bun din ultimii 10 ani pentru piata auto

Trendurile din piata s-au reflectat si pe platforma Autovit.ro, unde, in primul trimestru din 2019, au fost publicate peste 54.000 de oferte. Martie a fost luna in care s-au inregistrat cele multe oferte listate in platforma si, totodata, luna cu cei cei mai multi cumparatori activi – peste 65.000 de persoane au contactat vanzatorii de pe Autovit.ro pentru a stabili o tranzactie.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Auto/240726/primul-trimestru-din-2019-cel-mai-bun-din-ultimii-10-ani-pentru-reinmatriculari-si-vanzari-de-masini-noi.html


→ Business, lentile colorate si…sushi! Business romanesc care tinteste “fanii Halloween” din UK

Cristian Movila este pasionat de offroad. Si de comert online. Si de sushi, manuind cu pricepere cele doua betigase traditonal japoneze, precum un maestru Miyagi al eCommerce-ului, in timp ce imi povesteste despre noul business inceput cu cei doi actionari ai Lensa. Voriso este un nou retailer online de lentile de contact, tintit catre pietele internationale.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/240758/business-lentile-colorate-si-sushi.html


→ Catalin Pozdarie, CEO Hervis Romania: Îmbinarea dintre magazinele de tip online şi cele de tip offline reprezintă viitorul comerţului

Îmbinarea dintre magazinele de tip online şi cele de tip offline reprezintă viitorul comerţului. Conceptul omnichannel este un drum pe care toţi vom merge mai devreme sau mai târziu, a spus Catalin Pozdarie, CEO Hervis Romania, prezent la evenimentul ZF Retail 2019.

Sursa – https://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/catalin-pozdarie-ceo-hervis-romania-imbinarea-dintre-magazinele-de-tip-online-si-cele-de-tip-offline-reprezinta-viitorul-comertului-18121928


→ Edvin Abdulachim, director comercial ALTEX: Noi nu ne încadrăm în trendurile care arată scăderi, noi chiar am înregistrat o creştere semnificativă în T1 pe toate categoriile de produs

„Creşterile noastre sunt foarte mari pe segmentul electrocasnice mici şi mari şi cred că noi am avut succes cu modelul omnichannel. S-ar putea ca anumiţi jucători din piaţă să fi pierdut un pas în acest trend. Ne-am gândit că e mai bine să îi lăsăm pe ei (n.r: clienţii) să aleagă online sau offline. Să convingi clienţii să treacă la online sau offline cred că e o luptă prea costisitoare. Oferim posibilitatea clienţilor să poată migra într-o parte sau în alta fără să avem bariere”, a declarat Abdulachim.

Sursa – https://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/edvin-abdulachim-director-comercial-altex-noi-nu-ne-incadram-in-trendurile-care-arata-scaderi-noi-chiar-am-inregistrat-o-crestere-semnificativa-in-t1-pe-toate-categoriile-de-produs-18121930


→ Gala NOCASH: expertii au votat pentru serviciile de plati instant si plati biometrice

Auchan si Transfond sunt marii castigatori ai sectiunilor Premiera Anului si respectiv Partenerul Anului, in industria serviciilor financiare si de plati, pentru activitatea din 2018, premii acordate aseara in cadrul celei de-a XVIII-a editii a Galei NOCASH. Auchan a castigat detasat sectiunea pentru lansarea primului sistem de plata biometric (well.com) implementat de un comerciant in Romania, in parteneriat cu Oney Bank. Dintre cei aproape 60 de specialisti care au votat, doua treimi au optat pentru Auchan. La aceasta categorie de premii au mai fost nominalizate ING Bank, pentru eliminarea casieriilor fizice, si Banca Transilvania, pentru lansarea chat-botilor in comunicarea cu clientii (robotii Livia pentru persoane fizice si Raul pentru persoane juridice) Transfond a fost desemnat Partenerul Anului pentru dezvoltarea solutiei ce permite lansarea comerciala de catre banci a serviciului de Plati Instant, prin care romanii vor putea face transferuri interbancare – “account to account” – in limita a sub 50.000 lei/tranzactie, in mai putin de 10 secunde. Intre timp, serviciul a fost deja lansat de CEC Bank si Banca Transilvania.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/gala-nocash-expertii-au-votat-pentru-serviciile-de-plati-instant-si-plati-biometrice/


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Complice.ro

Complice.ro a aparut in mediul e-commerce romanesc in decembrie 2015, si a mai „suferit” modificari importante pana in august 2016, cand s-a inceput promovarea prin AdWords, a povestit Oana Pascu, fondator Complice.ro. Site-ul vinde cadouri experientiale pentru doamne, domni, cupluri, copii, parteneri de afaceri si mediul corporate, care pot fi alese si in functie de sarbatorile importante din an, dar si in functie de tipul de experienta (culturala, de dezvoltare personala, etc.). Descoperiti mai jos cat de devreme i-a venit ideea de business, de unde a facut rost de fonduri si care sunt cele mai importante momente de sarbatoare pentru care fac pe complicii si ofera cadouri memorabile.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-complice-ro/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.