Elefant.ro introduce în punctele de livrare conceptul Elefant Beauty, activitatea Uber şi Taxify este restrânsă începând de joi, produsul George al BCR are în România o serie de adaptări locale, Asociaţia Română de Blockchain va lansa în curând spre consultare publică un proiect care va sta la baza reglementării domeniului

 

→ elefant.ro introduce în punctele de livrare conceptul Elefant Beauty

Retailerul online elefant.ro anunță că o parte dintre spațiile utilizate până în prezent doar pentru livrarea comenzilor online vor avea și spații dedicate unui nou concept de retail, denumit Elefant Beauty. Produsele expuse vor putea fi cumpărate pe loc.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/elefant-ro-introduce-in-punctele-de-livrare-conceptul-elefant-beauty-19002563


→ Activitatea Uber si Taxify, restransa incepand de joi

Potrivit ordonantei de urgenta adoptata la finalul lunii martie, taximetristii cu licente valabile sunt singurii care mai au dreptul sa desfasoare activitati de transport de persoane, cu exceptia soferilor de autobuz si a celor angajati la firme de rent-a-car. In schimb, soferii de Uber si de Taxify ar urma sa fie sanctionati, incepand de joi, 16 mai daca sunt prinsi transportand pasageri contra cost.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Auto/241020/activitatea-uber-si-taxify-restransa-incepand-de-joi-utilizatorii-risca-sa-nu-mai-gaseasca-masini-sau-sa-astepte-foarte-mult.html#gref


→ Ana-Maria Ghiurca (BCR): Romania este singura tara in care George nu este doar un internet banking

Ce se stie mai putin despre George este ca produsul lansat in Romania cuprinde o serie de adaptari locale, incluzand contul deschis 100% online si cardul cu 0% comisioane, in vreme ce in alte tari George functioneaza ca un internet banking. Astfel ca cea de-a doua campanie, cu focus pe digital onboarding, prezinta feature-urile produsului ca level ups in universul bankingului online ilustrat ca un joc video. Despre ansamblul comunicarii lui George si etapele celor doua campanii, de la brief la rezultate, vorbeste Ana Maria Ghiurca (Head of Online Marketing BCR & George Passionate).

Sursa – https://www.iqads.ro/articol/46347/de-la-cine-e-la-ce-ne-a-pregatit-ana-maria-ghiurca-bcr-romania-este-singura-tara


→ Adrian Stratulat, director executiv Asociatia Romana de Blockchain: vom lansa in curand spre consultare publica un proiect care va sta la baza reglementarii domeniului

Reprezentantii Asociatiei Romane de Blockchain (ARB) spun ca in prezent se concentreaza pe elaborarea unui document care sa poata reprezenta o baza pentru viitoarea legislatie care va acoperi domeniul, Adrian Stratulat, directorul executiv al ARB, a precizat ca documentul va contine doar propuneri pentru reglementarea DLT (Distributed Ledger Technology), fara a lua in calcul partea legata de emiterea de criptomonede. “Ne concentram initial pe STO-uri (n.red. “security token offering” ) si crearea unui cadru pentru pietele de capital digitalizate. Vrem sa construim si un glosar de termeni astfel incat, atunci cand vor exista acte aditionale peste acest framework initial, sa existe un limbaj comun. Aceasta este de fapt una dintre problemele de ordin legislativ in prezent: trebuie sa cream termeni in romana care sa fie recunoscuti de cei care legifereaza, si prin care sa putem explica atat semnificatia tehnica, cat si cea practica”, a explicat Adrian Stratulat, care este si COO al companiei Swazam.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/adrian-stratulat-director-executiv-asociatia-romana-de-blockchain-vom-lansa-in-curand-spre-consultare-publica-un-proiect-care-va-reglementa-domeniul/


→ Conferința Academiei de eCommerce: Construirea de punți în comerțul electronic

Cea de-a patra ediție anuală a Conferinței Academiei de eCommerce va avea loc la Ruse pe 7 iunie 2019. În acest an, evenimentul va reuni peste 400 de specialiști din 5 țări și se va desfășura într-una dintre cele mai emblematice clădiri din Bulgaria – ” Dohodno Zdanie”. Ca subtitlu al conferinței, organizatorii au ales “Building eCommerce Bridges” (Construirea de punți în comerțul electronic), fiind așteptați vizitatori nu doar din Bulgaria, ci și oaspeți din România, Grecia, Israel și Ucraina. Forumul va avea loc pe 7 iunie 2019 la Ruse, iar invitații la eveniment vor putea asculta prelegerile și vor putea lua legătura cu lectorii, specialiști cu experiență și personalități de top în domeniu: Radoslav Krumov – reprezentant al unei companii de curierat de top din Bulgaria, Martin Bogdanov – expert în sfera instrumentelor de plată online, Kiril Dinov – manager de dezvoltare într-o platformă vastă de optimizare a vânzărilor, din România, Elsa Florea – șeful departamentului internațional al unei companii care vânzări online pe nouă piețe și câțiva vorbitori internaționali pe teme legate de vânzările pe eBay și Amazon.

Sursa – https://ecomnews.ro/2019/05/14/conferintei-academiei-de-ecommerce-construirea-de-punti-in-comertul-electronic/


→ SEO e o investiție pe termen mediu și lung. Răzvan Gavrilaș despre factorii de ranking în e-commerce

Atunci când îți lansezi un magazin online nou și pornești de la zero strategia de optimizare SEO, vei începe să vezi rezultatele după cel puțin șase luni. Răzvan Gavrilaș, founder cognitiveSEO & BrandMentions spune că trebuie să aștepți între șase luni și un an să vezi trafic real care ar fi echivalentul din PPC. În e-commerce, SEO este o investiție pe termen mediu și lung. “Factorii on-page și cei off-page sunt în continuare la fel de importanți pentru SEO. Ce s-a schimbat în 2018 este că sistemul de ranking Google a devenit Mobile-first index, adică mai întâi îți scanează site-ul și ți-l analizează să vadă dacă poate fi vizualizat corect pe un device mobil și aceea este varianta pe care o consideră chiar și pe desktop când rankează site-urile”.

Sursa – https://www.gpec.ro/blog/razvan-gavrilas-cognitiveseo-seo-e-o-investitie-pe-termen-mediu-lung


→ Adobe Romania depaseste pragul de 600 angajati si are 100 noi pozitii deschise pentru angajare anul acesta

Adobe Romania, prezent de 13 ani pe piata locala, a depasit luna aceasta pragul de 600 de angajati si are in prezent 100 de pozitii deschise pentru recrutarea de noi membri in echipa. Pozitiile deschise in prezent pentru recrutare vizeaza atragerea de talent preponderent din zona tehnica si de inginerie software. „Echipa din Romania a crescut constant in ultimii ani, iar obiectivul nostru este sa atragem permanent cei mai buni oameni disponibili pentru angajare, top 5%. Produsele la care lucram au impact global, fapt care aduce atat provocari tehnice, pe care cei mai buni oameni le cauta in proiectele lor, dar si responsabilitatea fata de milioane de clienti care ajung sa le foloseasca”, declara Cris Radu, Sr. Director of Engineering si Site Leader Adobe Romania.

Sursa – https://ecomnews.ro/2019/05/16/adobe-romania-depaseste-pragul-de-600-angajati-si-are-100-noi-pozitii-deschise-pentru-angajare-anul-acesta/


→ BNR: Firme-gigant la nivel mondial se pregătesc să intre pe piața bancară din România și vor produce adevărate cutremure

Băncile trebuie să-și revizuiască atitudinea față de clienți și să-și întărească prezența din mediul online, întrucât concurența se va înteți foarte mult în perioada următoare, odată cu intrarea pe această piață a unor firme-gigant, care vor produce adevărate cutremure, a declarat, miercuri, Eugen Rădulescu, directorul Direcției de Stabilitate Financiară din cadrul BNR.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/bnr-firme-gigant-la-nivel-mondial-se-pregatesc-sa-intre-pe-piata-bancara-din-romania-si-vor-produce-adevarate-cutremure-19004494


→ Grupul polonez LPP a deschis cel de-al 50-lea magazin in Romania

Retailerul polonez a inaugurat cel de-al 50-lea magazin al retelei din Romania, in centrul comercial Shopping City Center Sibiu. Pentru 2019, retailerul si-a propus sa continue expansiunea pe piata romaneasca, avand ca obiectiv sa isi consolideze prezenta prin intermediul canalului e-commerce, anuntand deja constructia unui centru de distributie in Romania, dedicat operatiunilor online.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/fashion-route/241011/grupul-polonez-lpp-a-deschis-cel-de-al-50-lea-magazin-in-romania.html


→ Fashion ROute 2019: speakeri de top de la care vei afla solutia castigatoare in fashion

Editia din acest an a Fashion Route isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. De la avansul tehnologic, evolutia eCommerce-ului, personalizarea si oferirea unei experiențe si pana la sustenabilitate, industria de fashion trebuie sa tina cont de toate aceste realitati si trenduri si sa se reconfigureze.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/fashion-route/241050/de-ce-sa-vii-la-fashion-route-2019-speakeri-de-top-de-la-care-vei-afla-solutia-castigatoare-in-fashion.html


→ TransferGo a primit o finanţare de 3,4 milioane de dolari de la fondul de investiţii Seventure Partners

TransferGo, companie de transferuri online internaţionale rapide, a primit o finanţare de la Seventure Partners, unul din cele mai importante fonduri de investiţii din Europa. Investiţia urmează seriei B de finanţare, încheiate cu succes la finalul anului 2018. TransferGo a atras o finanţare totală de 17,5 mil USD, fondurile urmând să fie folosite pentru inovaţie şi extinderea la nivel global.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/transfergo-a-primit-o-finantare-de-3-4-milioane-de-dolari-de-la-fondul-de-investitii-seventure-partners-18129952


→ Cătălin Maftei, CEO şi fondator C Solution: În 2019 ajungem la o investiţie totală de 700.000 euro pentru proiectul Poşta Panduri

C Solution SRL, care de­ţine platforma plăţionline.ro şi Poşta Panduri, a alocat în perioada 2015-2019 un buget total de investiţii de 700.000 de euro pentru proiectul de pachetomate care se vor re­găsi la finalul acestui an în 140 de locaţii din întreaga ţară. Până anul acesta, inves­tiţia fusese de circa 400.000 euro.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/catalin-maftei-ceo-si-fondator-c-solution-in-2019-ajungem-la-o-investitie-totala-de-700-000-euro-pentru-proiectul-posta-panduri-18129466


→ Mariana Constantinescu Brădescu, director general: Piatra Online, cu o cifră de afaceri de 6 mil. euro în 2018, vrea să se extindă în franciză la Craiova, Constanţa, Cluj şi Iaşi

Piatra Online a ajuns la o cifră de afaceri de 6 milioane de euro în 2018, cu o creştere a profitului de aproximativ 11%, iar ideea de franciză a luat amploare în urma unei nevoi de extindere, astfel că reprezentanţii companiei vor să atace alte patru oraşe din ţară, vizate fiind Craiova, Constanţa, Cluj şi Iaşi.

Sursa – https://www.zf.ro/constructii-imobiliare/zf-live-mariana-constantinescu-bradescu-director-general-piatra-online-cu-o-cifra-de-afaceri-de-6-mil-euro-in-2018-vrea-sa-se-extinda-in-franciza-la-craiova-constanta-cluj-si-iasi-18126345


→ Vânzările Vegis.ro au crescut cu 10% în T1/2019, la 3,8 mil. lei

Magazinul online Vegis.ro, specializat în comercializarea de produse bio, vegane şi naturiste, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an venituri totale de 3,8 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2018, românii testând tot mai mult varietăţile gamelor de produse natu­riste şi bio, fie că este vorba de alimente, cosmetice sau produse de curăţare a casei.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/vanzarile-vegis-ro-au-crescut-cu-10-in-t1-2019-la-3-8-mil-lei-18126343


→ Radu Ciorbă, fondator Volt şi Ocean Credit: Un număr de 15.000 de clienţi au luat circa 25.000 de credite online pe trei luni prin platforma Ocean Credit într-un an şi jumătate

„Produsul a fost lansat în 2016, dar acum suntem la al doilea tip de produs. Primul a fost o încercare, era acel credit până la salariu, dar am lansat acest overdrive instant pe 3 luni, iar în prezent avem circa 50.000 de conturi des­chise şi 15.000 de cli­enţi care au luat apro­xi­mativ 25.000 de credite. În medie un credit este de 2.000 de lei“, a spus Radu Ciorbă.

Sursa – https://www.zf.ro/banci-si-asigurari/zf-live-radu-ciorba-fondator-volt-ocean-credit-numar-15-000-clienti-au-luat-circa-25-000-credite-online-trei-luni-platforma-ocean-credit-intr-an-jumatate-medie-credit-2-000-lei-18126277


→ Piata cardurilor in 2018: gradul de utilizare a crescut cu peste 20%, atat pe tranzactii cat si pe volume

Romania a incheiat anul 2018 cu 17,4 mil. de carduri in circulatie, care au generat aproape 900 mil. de tranzactii, in valoare de aproximativ 300 mld. lei. Cresterea fata de anul precedent este de 6% pe carduri, 23% la numar de tranzactii si 21% pe volumele tranzactionate. Pe carduri de credit, portofoliul a atins un maxim istoric, la 2,9 mil. unitati, in crestere – pe sold – cu 84.000 de unitati fata de decembrie 2017. Pe acest segment al pietei, influenta bancilor a fost mai puternica in ceea ce priveste cresterea portofoliului. Doar programul de co-branded al Raiffeisen Bank, in parteneriat cu eMag, a generat emiterea a 25.600 de carduri de credit in 2018.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/piata-cardurilor-in-2018-gradul-de-utilizare-a-crescut-cu-peste-20-atat-pe-tranzactii-cat-si-pe-volume-romanii-au-tranzactionat-cu-peste-10-mld-euro-mai-mult-pe-card-in-2018-fata-de-2017/


→ Robert Anghel, ING: “pana la finalul anului, peste 15% dintre platile facute la nivelul bancii vor fi mobile, realizate atat prin ING Pay cat si prin Apple Pay”

Utilizarea Apple Pay in detrimentul ING Pay, nu reprezinta un risc pentru banca ci mai degraba o oportunitate ce va face ca peste 50% dintre platile realizate la nivelul bancii sa fie mobile, a declarat Robert Anghel, Head of Mobile Payments la ING. Banca olandeza a lansat ING Pay in Romania in urma cu 9 luni, fiind inregistrate pana in prezent peste 4 milioane de plati, a caror valoare totala depaseste 250 de milioane de lei.

Sursa – https://www.nocash.info.ro/robert-anghel-ing-pana-la-finalul-anului-peste-15-dintre-platile-facute-la-nivelul-bancii-vor-fi-mobile-realizate-atat-prin-ing-pay-cat-si-prin-apple-pay/


→ Creșterea beneficiilor extra­salariale naște businessuri noi. Studiu de caz: BenefitOnline.ro

Lansată oficial la începutul lui 2014, printr-o investiție inițială de 200.000–300.000 de euro, BenefitOnline.ro a devenit între timp cea mai mare platformă online de beneficii extra­salariale din România, fiind accesată de aproape 120.000 de angajați din peste 250 de companii. În momentul de față, are șase acționari. Ca strategie ac­tu­ală de dezvol­tare, pe de o parte tes­tează piața din străi­nă­tate, iar pe de alta se axează pe ex­tinde­rea gamei de beneficii incluse în plat­formă.

Sursa – https://www.newmoney.ro/cresterea-beneficiilor-extra%C2%ADsalariale-naste-businessuri-noi-studiu-de-caz-benefitonline-ro/


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Elegance-Decor.ro

Elegance-decor.ro a intrat oficial in e-commerce-ul romanesc in martie 2019, transformand site-ul de prezentare al companiei intr-un magazin online care se doreste a fi un adevarat hub si o sursa de inspiratie pentru toti cei interesati de home&deco si pasionati de frumos, spune Ana Gagiu, Managing Partner Elegance Decor. Magazinul virtual vinde profile de interior si exterior, vopsea si tencuiala, tapet, panouri decorative, corpuri de iluminat si textile, lucrandu-se activ la dezvoltarea zona de „Portofoliu” („pentru ca cei care ne viziteaza sa poata vedea in detaliu proiectele amenajate cu produsele noastre. Mai avem de lucru la site, insa pasul cel mare a fost facut”), spune Ana Gagiu. Aceasta ne-a povestit cum a pornit la drum cu 300 lei si a ajuns la o afacere cu 22 de angajati.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-elegance-decor-ro/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.