eMAG atacă piaţa medicamentelor OTC şi farmaciile clasice, Floria.ro aniversează 9 ani, BeKid.ro este primul magazin online din România care introduce căutarea vocală, un studiu Volt Finance arată că Revolut este cel mai inteligent serviciu de banking din ţară

 

→ eMAG atacă piaţa medicamentelor OTC şi farmaciile clasice, devenind şi farmacie online

„Este o categorie de focus pentru noi în viitorul apro­piat şi lucrăm intens în 2019 să punem bazele proiectului. Ne dorim să avem toată gama de produse de sănă­tate şi nu­tri­ţie, inclusiv medicamentele fără prescripţie sub re­gim de far­macie online“, a spus pentru ZF Iulian Stanciu, CEO al eMAG. În total, piaţa de medicamente a ajuns în 2018 la 16 miliarde de lei, în creştere cu 13%.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/emag-cel-mai-mare-retailer-online-ataca-piata-medicamentelor-otc-si-farmaciile-clasice-devenind-si-farmacie-online-18247139


→ 9 ani de Floria.ro, in cifre

3,8 milioane de flori au fost comandate si livrate prin intermediul florariei online Floria.ro, care a implinit ieri 9 ani de la lansare, anunta compania, intr-un comunicat de presa. In cifre, acesti 9 ani au insemnat, pentru magazinul virtual: cele mai populare flori comandate raman trandafirii, peste 1,5 milioane fiind livrati in tara si in strainatate; cel mai comandat aranjament – buchetul zilei, o creatie proprie pregatita zilnic de designerii florali, din flori de sezon (peste 11.000 de comenzi); cea mai spectaculoasa comanda – un client si-a surprins partenera de viata cu 9 buchete a cate 101 trandafiri, o inima din trandafiri si o sampanie, livrate toate in aceeasi zi.

Sursa – https://ecompedia.ro/9-ani-de-floria-ro-cifre/


→ Primul magazin online din Romania care introduce cautarea vocala

BeKid.ro este primul magazin din E-Commerce-ul romanesc care a introdus cautarea vocala. Astfel, parintii care vor sa cumpere jucarii, carucioare, scutece, biberoane sau alte produse destinate copiilor, vor putea cauta produsele dorite discutand la propriu cu telefonul mobil.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/242981/primul-magazin-online-din-romania-care-introduce-cautarea-vocala.html


→ Care este cel mai inteligent serviciu de banking din tara? Revolut, spune echipa de analisti a Volt Finance

A fost testat online banking-ul de la cele mai importante patru bănci din România, care au împreună o cotă de piaţă de circa 52%. ING, BT, George al BCR şi Raiifeisen au fost comparate cu Revolut, pe dimensiunea a 5 funcţionalităţi din digital banking: cont curent, plăţi, transferuri, credite şi consultanţă.

Sursa – https://nocash.ro/oglinda-oglinjoara-cine-este-cel-mai-inteligent-serviciu-de-banking-din-tara-revolut-spune-echipa-de-analisti-a-volt-finance/


→ Studiu eComJobs: De ce au nevoie magazinele online de Employer Branding?

De ce avem mai multe cv-uri la o companie și la altele mai puține, având în vedere că este vorba despre același post? Răspunsul este simplu – aplicanții de astăzi vor să lucreze pentru o companie cunoscută, cu o imagine și o reputație bună în piață, ce oferă beneficii diverse, orientați spre a investi în angajați, cu valori asemănătoare lor. Și așa ajung companiile cu un employer brand mai slab (sau deloc cunoscut) să ofere salarii cu 5-10% peste media pieței, tocmai pentru a atrage candidați.

Sursahttps://www.ecomjobs.ro/blog/2019/07/24/de-ce-au-nevoie-magazinele-online-de-employer-branding/


→ ANSWEAR.ro anunta o crestere de 50% in primul semestru al anului 2019

Moda este pariul câştigător şi în 2019 pentru retailer-ul ANSWEAR.ro, ce anunţă o creştere a veniturilor de 50% în primul semestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. „Al patrulea an de existenţă al companiei marchează o ascensiune impresionantă”, potrivit comunicatului de presa al companiei. Anul acesta 70% din totalul comenzilor ANSWEAR.ro au fost trimise de pe telefonul mobil sau tabletă.

Sursa – https://nocash.ro/answear-ro-anunta-o-crestere-de-50-in-primul-semestru-al-anului-2019-70-dintre-comenzi-vine-de-pe-mobil-si-tableta/


→ Berza, Fashion Days: Estimăm că vom ajunge pe profit anul viitor

Magazinul online de modă Fashion Days, cel mai mare de pe piața de profil din România, va ajunge pe profit anul viitor, a declarat Robert Berza, manager general al companiei, care apreciază că online fashion înseamnă sub 8-10% din întreaga piață de fashion din România, adică peste 250 de milioane de euro, segment care crește cu 15%, iar 10% dintre comenzi sunt „uitate” de clienți.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/berza-fashion-days-estimam-ca-vom-ajunge-pe-profit-anul-viitor-segmentul-de-online-fashion-inregistreaza-cea-mai-mare-crestere-de-pe-piata-in-online-cam-10-dintre-comenzi-sunt-uitate-de-clienti-19066610


→ Lensa se extinde in Cluj-Napoca si isi asteapta clientii cu reduceri de pana la 40%

Lensa, unul dintre cele mai cunoscute branduri de optica din Romania, se extinde si in afara Bucurestiului si deschide primul sau showroom la Cluj-Napoca. Acesta este dedicat in exclusivitate brand-ului propriu, Polarizen, si a presupus o investitie initiala de 45.000 euro.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/243002/lensa-se-extinde-in-cluj-napoca-si-isi-asteapta-clientii-cu-reduceri-de-pana-la-40.html


→ FINQware primește banii de la GapMinder

Fondul de investiții GapMinder, finanțat în majoritate prin fonduri UE, lansat în România la începutul anului trecut, a vărsat 180.000 euro, ca investiție, în FINQware, un marketplace pentru furnizorii de servicii bancare. Firma îi are printre fondatori pe Cosmin Cosma, fost la Garanti și Volksbank, și Dănuț Covalciuc, fost la Libra Internet Bank.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/disruptive-corner/finqware-primeste-banii-de-la-gapminder-19067189


→ BizTool Match – angajeaza specialisti pentru proiectele tale

BizTool.ro, marketplace-ul de servicii powered by start-up.ro, isi extinde functionalitatile prin BizTool Match. Platforma BizTool.ro este un marketplace cu specialisti aprobati si recomandati, care ajuta antreprenorii sa gaseasca persoane specializate in marketing, web development, mobile development, SEO, continut, grafica sau chestiuni juridice, care pot furniza solutii pentru afacerea ta.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Start-Up/242957/biztool-match-angajeaza-specialisti-pentru-proiectele-tale.html


→ Magazinul online de sisteme de securitate Atu Tech ţinteşte venituri de 9 milioane de euro în 2019

Atu Tech (A2T.ro), unul dintre cele mai mari magazine online de sisteme de securitate din România, are în plan să-şi majoreze anul acesta vânzările cu aproape 30%, urmând ca cifra de afaceri să ajungă astfel la circa 9 milioane de euro. În primele şase luni ale acestui an, magazinul online a avut deja vânzări cu 35% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2018.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/magazinul-online-de-sisteme-de-securitate-atu-tech-tinteste-venituri-de-9-milioane-de-euro-in-2019-18250427


→ Adoptia BT Pay – 2.000 de descarcari/zi

Peste 75% din tranzacțiile de cumpărături ale clienților Băncii Transilvania în România sunt tranzacții contactless cu cardul, telefonul şi cu accesoriile BT Pay. De asemenea, volumul plăților contactless efectuate de clienții BT s-a dublat față de perioada similară a anului trecut, trend susținut inclusiv de noile modalități de plată, cum sunt: wallet-ul BT Pay, Apple Pay, respectiv prin smartwatch – Fitbit Pay şi Garmin Pay.
Sursa – https://nocash.ro/adoptiabt-pay-2-000-de-descarcari-zi-300-000-de-clienti-au-aplicatia-de-plata-pe-telefon-dublu-fata-de-decembrie-2018-%ef%bb%bf/


→ Uniqa Asigurări a investit câteva sute de mii de euro într-un serviciu digital de soluţionare a daunelor Casco

Uniqa Asigurări, divizia locală a grupului austriac cu acelaşi nume, a introdus un serviciu digital care permite soluţionarea în maximum 30 de mi­nute a daunelor care nu depăşesc 500 de euro acoperite de po­­liţa auto faculta­ti­vă Casco. Accesarea ser­viciului digital de noti­ficare şi despăgubire se poate efectua prin intermediul site-ului asigurătorului.

Sursa – https://www.zf.ro/banci-si-asigurari/uniqa-asigurari-a-investit-cateva-sute-de-mii-de-euro-intr-un-serviciu-digital-de-solutionare-a-daunelor-casco-18248375


→ Prima companie fintech de micro-factoring online din România tinteste finantari de 15 mil. euro pentru 2019

Startup-ul Instant Factoring anunta ca, în primul semestru al anului, volumul solicitărilor de finanțare procesate a crescut de cinci ori comparativ cu al doilea semestru din 2018. Pentru cea de-a doua jumătate a anului, compania estimează menținerea tendinței  de creștere a volumul finanțărilor acordate. „Obiectivul financiar pentru anul 2019 este reprezentat de atingerea unui volum de finanțări acordate microîntreprinderilor din România în valoare de 15 milioane euro.”, precizeaza compania.

Sursa – https://nocash.ro/prima-companie-fintech-de-micro-factoring-online-din-romania-tinteste-finantari-de-19-mil-euro-pentru-2019-dupa-numai-doi-ani-de-la-infiintare/


→ Cupio, cel mai vândut brand de produse pentru manichiură din România

Cupio a fost desemnat cel mai vândut brand de produse pentru manichiură din România, conform datelor companiei Market Vector, care a analizat vânzările pe anul 2018 în magazinele şi centrele comerciale din ţară. În acest moment compani deţine un magazin online cu peste 36.000 de clienţi înregistraţi şi 11 magazine fizice.

Sursa – https://www.retail-fmcg.ro/retail/cupio-manichiura.html


INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Lensa.ro

Lensa.ro a aparut in mai 2013 si vinde pe Internet ochelari de soare, de vedere, lentile de contact si colorate, solutii si accesorii. Daniel Craciun, Business Manager Lensa.ro, a povestit cum a inceput afacerea cu 500 €, cati angajati are, cat de mare este bugetul investit in Facebook si ca 82% din traficul total de pe site vine din mobile.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-lensa-ro/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.