Geta Energeta devine prima platformă pentru servicii de audit și certificare energetică, Ministerul Finanțelor va lansa o aplicație și va moderniza site-ul propriu și pe cel al ANAF cu fonduri UE, Miniprix lansează Seva, prima aplicaţie de smart donation, conform Vola.ro, Untold și Electric Castle au crescut cu 40% numărul biletelor de avion vândute pentru Cluj-Napoca

 

→ Geta Energeta: prima platformă pentru servicii de audit și certificare energetică

Geta Energeta este prima și singura platformă de comerț online din România destinată serviciilor de audit și certificare energetică prestate la nivel național. Sub deviza „Uniți prin energie verde!”, Geta Energeta se alătură obiectivului național de promovare a acțiunilor de creştere a performanţei energetice a clădirilor. Ideea platformei Geta Energeta s-a născut în vara anului 2018. Un an mai târziu, este gata de debut și pornește la drum cu o finanțate de 50.000 de euro, obținută în programul factory by RAIFFEISEN BANK. Fondatorii platformei susțin că prin acest proiect își asumă datoria de informare publică privind schimbările legislative, politicile și programele în vigoare, precum și despre noutățile din tehnologie și practicile privind eficiența energetică.

Sursa – https://ecomnews.ro/2019/08/08/geta-energeta-prima-platforma-pentru-servicii-de-audit-si-certificare-energetica/


→ Finanțele, cu fonduri UE, vor lansa o aplicație și vor moderniza site-ul propriu și pe cel al ANAF pentru a permite și terților să dezvolte aplicații cu acces în SPV

Finanțele intenționează să își lanseze propria aplicație, dar aceasta va fi mai mult cu titlu de exemplu, obiectivul noilor mecanisme fiind să dea posibilitatea pieței să dezvolte, în condiții de securitate, servicii pentru plătitorii de taxe și impozite.

Sursa – https://www.profit.ro/taxe-si-consultanta/plata-datoriilor-catre-anaf-contul-bancar-printr-aplicatie-finantele-fonduri-ue-vor-lansa-aplicatie-vor-moderniza-site-ul-propriu-cel-anaf-permite-tertilor-dezvolte-aplicatii-acces-spv-19081670


→ Miniprix lanseaza Seva, prima aplicatie de smart donation

Miniprix, unul dintre cei mai longevivi retaileri romani de fashion, lanseaza prima aplicatie de smart donation. Cei care vor sa doneze haine si incaltaminte o pot face cu ajutorul aplicatiei Seva, ce foloseste tehnologia blockchain. Seva ofera solutia inteligenta post consum care conecteaza donatori, curieri, institutii de asistenta sociala si beneficiari.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/243396/miniprix-lanseaza-seva-prima-aplicatie-de-smart-donation.html


→ Vola.ro: Untold și Electric Castle au crescut cu 40% numărul biletelor de avion vândute pentru Cluj-Napoca

La Cluj-Napoca au loc două dintre cele mai mari festivaluri din țară, Electric Castle și Untold, iar publicul lor optează în număr din ce în ce mai mare să ajungă la festival cu avionul, astfel că în săptămânile festivalurilor aeroportul „Avram Iancu” din Cluj-Napoca a înregistrat cu până la 40% mai mulți călători decât într-o perioadă normală, conform estimărilor Vola.ro.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/turism/agentie-de-turism-untold-si-electric-castle-au-crescut-cu-40-numarul-biletelor-de-avion-vandute-pentru-cluj-napoca-19081491


→ Robert Berza, Fashion Days: Creştem şi anul acesta cu 30%, peste nivelul pieţei

Piaţa locală de fashion online este estimată în prezent la circa 250-300 mil. euro, ceea ce reprezintă aproximativ 9-10% din întreaga industrie de profil. Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din Ro­mânia, are în plan să-şi ma­joreze anul acesta veniturile locale cu 30%, peste nivelul pieţei de profil, urmând să depăşească astfel pragul de 300 milioane lei pentru cifra de afaceri.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/robert-berza-fashion-days-crestem-si-anul-acesta-cu-30-peste-nivelul-pietei-18264090


→ Tehnologia „voice assistants” pentru comert electronic a ajuns si in Romania

FamShop, platformă românească de automatizare a comerțului online introduce funcția de interacțiune vocală cu vizitatorii magazinelor online. Functia presupune înlocuirea proceselor precum folosirea tastaturii la căutarea produselor sau folosirea click-urilor la navigarea dintr-o pagină în altă, fiind printre primele platforme din țară care oferă suport pentru această tehnologie.

Sursa – https://nocash.ro/tehnologia-voice-assistants-pentru-comert-electronic-a-ajuns-si-in-romania/


→ Raiffeisen Bank lansează aplicația RaiPay pentru plăți cu telefonul mobil

Raiffeisen Bank lansează RaiPay, aplicația Android prin care clienții săi pot plăti contactless cu telefonul la comercianți. RaiPay permite adăugarea prin NFC a cardurilor Raiffeisen Bank de debit sau de credit și realizarea plăților la POS, inclusiv a plăților în rate fără dobândă.  Aplicatia RaiPay a fost dezvoltata la nivelul grupului Raiffeisen Bank International și va fi folosită şi în Cehia, Bulgaria și Serbia.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/raiffeisen-bank-lanseaza-aplicatia-raipay-pentru-plati-cu-telefonul-mobil-19081522


→ Helmuth Duckadam are magazin online

Legendarul portar al echipei de fotbal a României s-a lansat în afaceri pe Internet. La Duckadam.ro, fostul jucător vă propune o linie completă de îmbrăcăminte, încălțăminte, echipament și accesorii sport pentru portari, dar și pentru sportivi în general. Pînă la sfîrșitul lunii august, clienţii beneficiază de reduceri la toate produsele din shop-ul lui Helmuth Duckadam.

Sursa – https://www.trusted.ro/blog/2019/08/08/inovatii-online-perpetoo-turo-robinhood-duckadam-seva-miniprix/


→ O noua banca mobila intra in Romania

A venit bunq în România, cel putin cu reclamă plătită pe site-urile unor agentii de presa, potrivit unor surse din piata. Bunq este o bancă mobilă olandeză, activă internațional, cu sediul în Olanda. bunq oferă o gamă de servicii financiare online prin aplicaţia proprie. Clienții pot solicita bani de la prieteni, împărți plata facturilor și efectua plăți în timp real. IMM-urile pot să deschidă şi ele un cont bunq.

Sursa – https://nocash.ro/o-noua-banca-mobila-intra-in-romania/


→ Serviciul de curătenie Cleany.ro atrage 150.000 euro de la portalul imobiliar Casta

Agenția imobiliară Casta.ro investește 150.000 euro în serviciul de curățenie Cleany.ro, care va deveni Casta Clean. Serviciul este disponibil în București și Cluj. “Investiția din partea Casta ne va permite să accelerăm procesul de expansiune a serviciilor noastre în București și în alte orașe, dar și să creăm o platformă pentru proprietari combinând serviciile oferite”, spune Alex Pană, fondator Cleany.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/serviciul-de-curatenie-cleany-ro-lansat-de-doi-studenti-din-dorinta-de-a-scapa-de-gura-mamei-atrage-150-000-euro-de-la-portalul-imobiliar-casta-19078843


→ Carrefour vrea ca la finalul lui 2019 aplicaţia Bringo să fie disponibilă în 36 de oraşe

„În România, subsidiara noastră Bringo a dezvoltat o soluţie ce permite clienţilor să comande de pe smartphone orice articol din oferta hipermarketurilor Carrefour, iar comanda urmează a fi livrată la domiciliu în mai puţin de 90 de minute. Această soluţie este utilă în special celor care ajung târziu acasă sau care nu pot pleca oricând de la domiciliu“, spun oficialii Carrefour într-un raport al grupului.

Sursa – https://www.zf.ro/companii/carrefour-vrea-ca-la-finalul-lui-2019-aplicatia-bringo-sa-fie-disponibila-in-36-de-orase-18264123


→ Romanii de la TPS Engage se extind in Coreea de Sud

TPS Engage, startup-ul romanesc devenit cel mai mare marketplace contextual pentru Digital Out of Home (DOOH) din CEE, a acceptat invitatia guvernului Coreei de Sud de a participa intr-un program de localizare. Au fost selectate doar 40 de startup-uri din intreaga lume, iar TPS Engage este singura companie cu origini romanesti din proiect.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/243426/romanii-de-la-tps-engage-se-extind-in-coreea-de-sud.html


→ Familia Lazăr a pariat după criză pe magazinul-meseriasului.ro, platformă online cu materiale de construcţii şi merge spre afaceri de 0,5 mil. lei

Afacerea a debutat în 2010, atunci când piaţa construcţiilor începea să vadă primele semne de revenire după criză. Soţii Lazăr au decis în urmă cu 9 ani să rişte şi să deschidă un magazin online de materiale de construcţii, profitând de experienţa din domeniul IT. Astfel a luat naştere magazinul-meseriasului.ro şi a avut în 2018 afaceri de 380.000 lei.

Sursa – https://www.zf.ro/business-construct/familia-lazar-a-pariat-dupa-criza-pe-magazinul-meseriasului-ro-o-platforma-online-cu-materiale-de-constructii-si-merge-spre-afaceri-de-0-5-milioane-de-lei-18265417


→ Hainele imping piata de eCommerce: 2 din 3 romani cumpara online

Daca in noiembrie 2017, 57% dintre romanii utilizatori de internet faceau lunar cumparaturi online, in prezent procentul acestora atinge nivelul de 66% – arata cel de-al patrulea val al studiului cantitativ „Digital Evolution: Connected Consumer Monitor”, (esantion reprezentativ la nivel national de 1061 respondenti, utilizatori de internet, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions in mai 2019.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/243423/hainele-imping-piata-de-ecommerce-2-din-3-romani-cumpara-online.html


→ Trei tinere cu experienţă în domeniul consultanţei au investit 12.000 de euro în producţia de tricouri care transmit mesaje prin QR code

Mariana Solonari, Alina Ieremciuc şi Mirela Irindea au decis să îşi lase în urmă joburile din domeniul serviciilor de consultanţă şi să pornească un business propriu în producţie. Ele au vrut să aducă pe piaţă un produs diferit şi au optat pentru tricouri care transmit mesaje prin QR code. Într-un an compania îşi propune să vândă circa 2.000 de tricouri.

Sursa – https://www.zf.ro/un-start-up-pe-zi/un-start-up-pe-zi-trei-tinere-cu-experienta-in-domeniul-consultantei-au-investit-12-000-de-euro-in-productia-de-tricouri-care-transmit-mesaje-prin-qr-code-18265508


→ Pana in iunie 2020, mobile banking-ul va deveni modalitatea principala de a face banking la distanta pentru clientii BRD de online

Intre iunie 2016 si iunie 2019, BRD Groupe Societe Generale a inchis 119 unitati, potrivit raportului semestrial 2019 al bancii si a crescut gradul de echipare pentru clientii persoane fizice. Explicatia: cererea tot mai mare pentru MyBRD Net si MyBRD Mobile. Numarul cumulat al contractelor de internet & mobile banking a crescut la peste 1,7 mil. in ultimii 2 ani.

Sursa – https://nocash.ro/pana-in-iunie-2020-mobile-banking-ul-va-deveni-modalitatea-principala-de-a-face-banking-la-distanta-pentru-clientii-brd/


→ Travelminit.ro: 192.000 de nopţi plătite cu vouchere de vacanţă în vara anului 2019

Conform platformei de rezervări hoteliere Travelminit.ro în sezonul de vară 2019 s-au înregistrat peste 190.000 de nopţi plătite cu vouchere de vacanţă, cu 269% mai mult decât anul trecut, când au fost doar 52.000 de nopţi plătite cu tichete. Litoralul, Valea Prahovei, staţiunile balneare şi principalele oraşe din ţară sunt în topul destinaţiilor alese de români pentru vacanţa de vară în România.

Sursa – https://www.businessmagazin.ro/actualitate/travelminit-ro-192-000-de-nopti-platite-cu-vouchere-de-vacanta-in-vara-anului-2019-18265202


→ Angajat în eCommerce: O zi la agenția de SEO DWF

Cine sunt și cum s-au cunoscut fondatorii DWF – Mihai Vinatoru și Sorin Draghici – cum au pornit împreună la drum în anul 2013, care le sunt provocarile de zi cu zi, cum arată sediul în care își desfășoară cei 28 de angajați activitatea, beneficii, ce planuri au (de mărire a echipei, de creștere a business-ului) în acest an – toate acestea (și multe altele) în noul reportaj Angajat în eCommerce.

Sursa – https://www.ecomjobs.ro/blog/2019/08/04/angajat-in-ecommerce-o-zi-la-agentia-seo-dwf-video/


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Pestre.ro

Pestre.ro vinde, in peisajul e-commerce autohton, produse pentru casa, curte, terasa (mobilier, gratare, electroncasnice, hamace, corpuri de iluminat, sisteme de climatizare, sanitare), gradina si ferma (seminte, plante, masini unelte, pesticide, ingrasaminte), echipamente de constructii, produse sportive si camping, echipamente HoReCa. Adrian Dogaru, Sales & Marketing Director, a povestit cum a inceput afacerea axata initial pe mediul rural (si cum a ajuns la peste 200.000 de produse listate pe site), de ce nu poti castiga teren in e-commerce fara sa investesti sustinut si cum isi promoveaza afacerea online.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-pestre-ro/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.