Kaufland introduce serviciul de livrări rapide prin Glovo, ContentSpeed despre ce costuri implică lansarea unui magazin online, livrarea în Pachetomat™ este cel mai nou trend în comerţul electronic din România, online-ul s-a apropiat de magazinele specializate pe piaţa de electro-IT

 

→ Kaufland introduce serviciul de livrări rapide la domiciliu prin parteneriatul cu Glovo

Începând din august 2019, Kaufland România introduce serviciul de livrări rapide la domiciliu prin parteneriatul cu Glovo. Serviciul de livrare rapidă este disponibil în primă fază în București, urmând ca până la finalul acestui an să fie analizată lansarea și în alte orașe ale țării. Astfel, curierii Glovo asigură livrări în toată Capitala fiind deserviţi de 5 magazine Kaufland.

Sursa – https://www.retail-fmcg.ro/e-commerce-2/kaufland-parteneriat-cu-glovo.html


→ ContentSpeed: Ce costuri implică lansarea unui magazin online

„Una dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim în echipa ContentSpeed este legată de costul deschiderii unui magazin online. Răspunsul este unul mai complex decât speră cei care pun această întrebare. Acest cost depinde de mai mulți factori, dar evident că investiția în începerea unei afaceri online poate fi estimată dacă luăm în calcul ceea ce presupune.În primul rând, depinde foarte mult de tipul de afacere online pe care o construiești, dar este bine să pornești bugetarea magazinului online de la un plan de business bine pus la punct. Acest plan de afaceri te ajută să îți clarifici atât nevoile tale actuale, cât și nevoile afacerii tale în viitor. Totuși, vestea bună este că, de obicei, deschiderea unui magazin online nu se va compara cu deschiderea unui nou magazin fizic din punct de vedere al costurilor”, declară Doina Vîlceanu, Chief Marketing Officer în cadrul ContentSpeed, liderul pieței locale de software pentru sectorul de eCommerce.

Sursa – https://ecomnews.ro/2019/08/13/contentspeed-ce-costuri-implica-lansarea-unui-magazin-online/


→ Livrarea in Pachetomat™ este cel mai nou trend in comertul electronic din Romania

Un Pachetomat™ scoate din scena factorul uman si rezolva cea mai spinoasa problema a curieratului – asa zisul “the last mile”. Un Pachetomat™ este un dulap inteligent, pozitionat in zone cu trafic pietonal intens, care contine mai multe celule de depozitare.  In aceste celule, curierul livreaza coletele comandate online, destinatarii putand sa-si ridice comenzile cand vor ei.

Sursa – https://www.gomag.ro/blog/livrarea-in-pachetomat-romania/


→ Radiografia pieţei de electro-IT: Online-ul s-a apropiat ameninţător de magazinele specializate

Online-ul va încheia 2019 la un pas de 40% cotă de piaţă, cât magazinele fizice specializate, arată estimările jucătorilor de pe piaţa de electro-IT. Hipermarketurile se menţin, pe când micii independenţi îşi continuă declinul. În 2012-2019 liderii Altex şi Flanco au deschis magazine în oraşe de 20.000-30.000 de locuitori, iar magazinele online şi-au extins livrarea în toată ţara.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/radiografia-pietei-electro-it-online-ul-s-apropiat-amenintator-magazinele-specializate-controland-circa-40-vanzari-aceasta-industrie-3-4-mld-euro-lupta-jucatorii-specializati-altex-flanco-magazinele-18278811


→ Noua platformă NEO de la Banca Transilvania, comparabilă cu aplicațiile FinTech

„NEO, noua platformă de Internet Banking şi Mobile Banking, este în etapa de testare finală cu utilizatori reali, iar în perioada imediat următoare va fi lansată o versiune private beta pentru o parte dintre clienți. Ca utilizare, va fi comparabilă cu aplicațiile FinTech, iar din punctul de vedere al funcționalităților, va aduce o experiență unică în România în ceea ce priveşte serviciile bancare”, explică BT.

Sursa – https://www.startupcafe.ro/afaceri/banca-transilvania-platforma-internet-neo.htm


→ BCR a introdus plata cu telefonul mobil: 20.000 de persoane şi-au activat deja serviciul George Pay

BCR, a doua cea mai mare bancă după active, a introdus posibilitatea plăţiilor cu telefonul mobil prin tehnologia NFC, circa 20.000 de persoane activându-şi deja serviciul de plată denumit George Pay. Serviciul de plată cu mobilul al BCR se activează din aplicaţia de online banking George şi poate fi accesat gratuit de clienţii băncii.

Sursa – https://www.zf.ro/banci-si-asigurari/bcr-a-introdus-plata-cu-telefonul-mobil-20-000-de-persoane-si-au-activat-deja-serviciul-george-pay-18281969


→ Tezyo deschide primul magazin in Buzau

Grupul Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata romaneasca de incaltaminte, a deschis primul magazin Tezyo in Buzau, ajungand astfel la o retea de 37 de magazine deschise la nivel national. „Deschiderea unui nou magazin in Buzau reprezinta un pas firesc, iar pe langa extinderea pe piata, ne vom concentra pe continuarea dezvoltarii tezyo.ro”, a declarat Filip Schwartz, fondatorul grupului Otter Distribution.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/retailarena/243618/tezyo-deschide-primul-magazin-in-buzau-ajungand-la-o-retea-nationala-de-37-de-magazine.html


→ Cristina Ţuţuianu a creat un magazin online pentru artizani şi aşteaptă afaceri de 40.000 de euro în primul an

HaidiHai.ro a fost lansat în iunie 2018, cu o investiţie iniţială de 10.000 de euro. Magazinul online creat de Cristina Ţuţuianu, specialist în consultanţă şi scrierea proiectelor cu finanţare europeană, a avut o cifră de afaceri de 25.000 de euro în primele şase luni ale anului 2019 ajungând după primul an de activitate la vânzări de 40.000 de euro.

Sursa – https://www.zf.ro/un-start-up-pe-zi/cristina-tutuianu-a-creat-un-magazin-online-pentru-artizani-si-asteapta-afaceri-de-40-000-de-euro-in-primul-an-18278591


→ 113.500 clienti au folosit ING Pay si au efectuat peste 5 mil. tranzactii in primul an de la lansare

Baza de clienți activi a crescut la 1,35 milioane clienți până în iunie 2019, în timp ce ING continuă să primească cel mai mare scor de satisfacție al clienților de pe piață, potrivit băncii. Numărul de clienți care încasează venituri recurente într-un cont al băncii a crescut cu 110.000 sau cu 18%, ceea ce înseamnă, practic, că mai mult de 1 din 8 români își încasează salariul într-un cont ING.

Sursa – https://nocash.ro/113-500-clienti-au-folosit-ing-pay-si-au-efectuat-peste-5-mil-tranzactii-in-primul-an-de-la-lansare/


→ Producătorul pantofilor Smiling Shoes face 1,1 mil. lei cu un showroom şi un magazin online

Compania realizează în atelierul propriu de producţie de la Târgovişe 12-17 perechi de pantofi pe zi, în funcţie de sezon. Preţul pentru o pereche de încălţări variază de la 450 de lei până la 1.200 de lei. Familia Naduh, implicată în producţia de încălţăminte încă din anii ‘90 şi ajunsă deja la a doua generaţie, a obţinut anul trecut afaceri de 1,1 milioane de lei din businessul de pantofi Smiling Shoes.

Sursa – https://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/producatorul-pantofilor-smiling-shoes-face-1-1-mil-lei-cu-un-showroom-si-un-magazin-online-exportul-reprezinta-15-din-business-18275003


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Rhizome.ro

Rhizome.ro a aparut in vara lui 2018 „din nevoia de a aduce ceva nou pe piata din Romania, pe segmentul de Fashion – articole vestimentare care respecta ultimele tendinte, realizate din materiale high-end, dar la preturi rezonabile”, ne-a povestit Ciprian Pasnicu, Owner Rhizome.ro. Afacerea virtuala  tocmai si-a deschis si primul showroom fizic, in Bucuresti. Pasnicu povesteste ce companie de curierat recomanda si cum a fost primul an de business.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-rhizome-ro/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.