eMAG preia pachetul majoritar de acțiuni al aplicației de food delivery EuCeMananc, brandul românesc de fashion Charmony lansează o colecţie de uniforme şcolare reversibile, Zitec încheie un parteneriat cu VTEX şi devine primul furnizor agreat din România al platformei de soluţii e-commerce în cloud, ANPC continuă sancţiunile cu Evomag, Jumbo, Ikea, Christian Tour, FAN Courier, Studio Moderna

 

→ Tranzacție: eMAG preia pachetul majoritar de acțiuni al aplicației de food delivery EuCeMananc, lider pe piața de food ordering din vestul țării

În urma tranzacției, eMAG va deține 54% din acțiuni. Antreprenorii fondatori vor conduce în continuare compania. Site-ul eucemananc.ro, respectiv aplicația EuCeMananc sunt dezvoltate și implementate de către SC HCL Online Advertising SRL. Fondatorii aplicației își propun acum să accelereze dezvoltarea business-ului.

Sursa – https://www.profit.ro/must-read/ultima-ora-tranzactie-emag-preia-pachetul-majoritar-de-actiuni-al-aplicatiei-de-food-delivery-eucemananc-lider-pe-piata-de-food-ordering-din-vestul-tarii-19108703


→ Un brand romanesc de fashion lanseaza o colectie de uniforme scolare reversibile

Noua colectie se adreseaza pentru inceput doar fetitelor, urmand in viitorul foarte apropiat sa fie lansate si variantele de uniforme pentru baieti, si vine in intampinarea lor cu 10 modele de uniforme scolare reversibile, ce pot fi accesorizate diferit. Uniformele scolare sunt disponibile exclusiv online, in magazinul brandului Charmony.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/retailarena/244436/un-brand-romanesc-de-fashion-lanseaza-o-colectie-de-uniforme-scolare-reversibile.html


→ ANPC continua sanctiunile, cu Evomag, Jumbo, Ikea, Christian Tour, FAN Courier, Studio Moderna

Dupa ce a sanctionat Altex & Flanco pentru practici inselatoare, ANPC a dat un avertisment companiilor Evomag, Jumbo, Ikea, Christian Tour, FAN Courier & Studio Moderna. ANPC a observat o serie de nereguli in cadrul companiilor mentionate: produse si colete livrate mai tarziu decat stipula contractul, conformitatea produselor aflate in garantie, refuzul dreptului de denuntare a contractului in 14 zile.

Sursa – https://ecompedia.ro/anpc-continua-sanctiunile-cu-evomag-jumbo-ikea-christian-tour-fan-courier-studio-moderna/


→ Zitec incheie un parteneriat cu VTEX si devine primul furnizor agreat din Romania al platformei de solutii e-commerce in cloud

Zitec, lider pe piata de IT & Digital Marketing din Romania, specializat in dezvoltarea de solutii si servicii de transformare digitala, este, incepand cu luna septembrie, partener oficial VTEX, furnizor global al platformei unificate de comert pentru companii mari si una dintre cele mai importante platforme e-commerce din lume.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/244565/zitec-incheie-un-parteneriat-cu-vtex-si-devine-primul-furnizor-agreat-din-romania-al-platformei-de-solutii-e-commerce-in-cloud.html


→ eMAG testeaza facilitatea „Fulfillment”, primul serviciu logistic integrat dedicat vanzatorilor din marketplace

Proiectul-pilot este gratuit pentru un număr de aprox. 50 de selleri și 50.000 de produse, în anumite condiții. Investiția eMag in acest proiect pilot este de 1,25 mil EUR. eMAG transferă expertiza operațională dobândita în zona logistică prin vânzarea produselor proprii și către partenerii din Marketplace, astfel încât clienții să poată beneficia de servicii îmbunătățite.

Sursa – https://nocash.ro/emag-testeaza-facilitatea-fulfillment-primul-serviciu-logistic-integrat-dedicat-vanzatorilor-din-marketplace/


→ Criteo: Când Amazon va ataca România retailerii vor avea nevoie de tehnologie ca să reziste

Murat Kalafat, director pentru Europa de Est şi Turcia al Criteo: “Google şi Facebook aspiră 70% din bugetele publicitare, dar userii nu petrec 70% din timp pe site-urile lor. Retailerii online din România ar trebui să testeze noi tehnologii de promovare şi ţintire. Amazon va intra direct pe piaţă şi va lupta cu toată forţa pentru a atrage o pondere cât mai mare din tranzacţiile din comerţul electronic”.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/unicornul-francez-criteo-cand-amazon-va-ataca-direct-romania-retailerii-vor-avea-nevoie-de-tehnologie-ca-sa-reziste-18373292


→ Raport european: românii cumpără puțin online, plătesc ramburs și preferă AliExpress

Dintre românii cu acces la Internet, doar 26% au cumpărat ceva online anul trecut, se arată în European Ecommerce Report 2019, un studiu realizat de Ecommerce Europe în colaborare cu EuroCommerce. Astfel, țara noastră se situează pe penultimul loc, înainte de Ucraina, în clasamentul țărilor europene analizate. Pe primul loc se află Elveția.

Sursa – https://www.trusted.ro/blog/2019/09/11/european-ecommerce-report-2019/


→ PIATRAONLINE lansează DreamBuilders – proiectul de amenajare interioară care transformă orice casă în acasă

PIATRAONLINE, cel mai mare magazin din România de produse din piatră naturală, lansează DreamBuilders, un ghid digital de amenajare interioară destinat tuturor persoanelor care doresc să își modifice locuința. DreamBuilders by PIATRAONLINE este prezentat sub forma unui studiu de caz al cărui subiect este amenajarea unui apartament. În proiect este implicată echipa de montaj PIATRAONLINE, experți care urmăresc traseul amenajării unei locuințe de la stadiul de idee la acela de „acasă”.

Sursa https://ecomnews.ro/2019/09/09/piatraonline-lanseaza-dreambuilders-proiectul-de-amenajare-interioara-care-transforma-orice-casa-in-acasa/


→ KeysFin: Comerțul online duce piața electro-IT&C la un maxim istoric

Piața de electro-IT&C din România se află pe un trend ascendent, datorat în mare parte e-commerce-ului. Cifra de afaceri a comercianților de produse electro-IT&C locali a crescut cu 8% în 2018 față de anul anterior și cu 37,6% față de 2014. Pentru anul în curs se estimează un avans de 7,5%, astfel că piața va depăși 36 miliarde de lei, un maxim istoric care nu a mai fost atins până acum, conform studiului KeysFin.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/comertul-online-duce-piata-electro-it-c-la-un-maxim-istoric-19109887


→ Fundatia eMAG da startul inscrierilor in programului Hai la Olimpiada!

Fata de anul trecut, reteaua s-a extins de la 34 la 52 de centre, aflate in 26 orase – Alexandria, Bucuresti, Baia Mare, Barlad, Bistrita, Beclean, Brasov, Buzau, Cluj-Napoca, Constanta, Drobeta Turnu Severin, Hunedoara, Husi, Iasi, Nasaud, Oradea, Piatra Neamt, Ramnicul Sarat, Radauti, Sangeorz-Bai, Suceava, Targoviste, Targu Mures, Timisoara, Vatra Dornei si Vaslui.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Social/244369/fundatia-emag-da-startul-inscrierilor-in-programului-hai-la-olimpiada-investitiile-in-program-urca-la-500-000-euro.html


→ Qbis lanseaza WebDo, o platforma integrata pentru afaceri online

Compania autohtona Qbis anunta lansarea WebDo.com, platforma web cu servicii digitale integrate pentru antreprenori si IMM-uri. WebDo este rezultatul unei munci de 20 de luni, a unei echipe de specialisti IT din Romania, Marea Britanie, Brazilia si Ucraina; investitia a fost de 4 milioane de lei. Qbis estimeaza un numar de 500 de utilizatori inregistrati pana la final de 2019.

Sursa – https://ecompedia.ro/romania-qbis-lanseaza-webdo-o-platforma-integrata-pentru-afaceri-online/


→ eMAG inaugurează cel de-al patrulea Apple Shop

eMAG, cel mai mare retailer online local, inaugurează cel de-al patrulea Apple Shop în showroomul din Băneasa. Apple Shop eMAG Băneasa va include și un stand mobility la etaj, care reprezintă o extensie a spațiului de la parter. În noul spațiu, clienții pot beneficia de servicii precum service și instalare, garanție extinsă și creditare pe care eMAG le oferă.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/emag-inaugureaza-cel-de-al-patrulea-apple-shop-19105743


→ foodpanda lanseaza noul serviciu de livrare a cafelei in Bucuresti

Incepand cu luna aceasta, clientii foodpanda.ro, cea mai mare platforma de food ordering din Romania, au acces la un nou serviciu prin intermediul platformei: livrare de cafea de la peste 40 de cafenele partenere. Pentru inceput, serviciul este disponibil doar in Bucuresti, acesta urmand sa fie disponibil si in orase precum Cluj-Napoca, Iasi sau Timisoara.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/244335/foodpanda-lanseaza-noul-serviciu-de-livrare-a-cafelei-in-bucuresti.html


→ Vânzările de cărți pentru copii au crescut cu aproape 50%

Libris.ro a anunțat că a înregistrat o creștere de aproape 50% în rândul cărților pentru copii comandate în perioada 15 mai – 15 august, față de perioada similară a anului trecut. Cele mai comandate au fost ”Harry Potter și piatra filozofală”, „Animale vorbitoare” și ”Erus și Valea Răbdării”. ”Aceeași tendință s-a înregistrat și la bibliotecile școlare, semn că interesul pentru cărți este într-o continuă creștere”, precizează compania.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/librarie-online-vanzarile-de-carti-pentru-copii-au-crescut-cu-aproape-50-19105143


→ Framboise.ro: Online-ul este cel mai important canal de vânzare, cu o pondere de 70%

Atelierul de modă Framboise, fondat în 2013 de către Andreea Pârvan şi Mădălina Dobre, ţinteşte pentru anul acesta o creştere a afacerilor de 30%, până la 800.000 lei. Valoarea medie a unei comenzi plasate pe Framboise.ro se situează la 600 de lei. “Rezultatele financiare de la jumătatea anului ne confirmă că ne îndreptăm în direcţia bună”, a declarat Andreea Pârvan.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/atelierul-de-moda-framboise-online-ul-este-cel-mai-important-canal-de-vanzare-cu-o-pondere-de-70-valoarea-medie-a-unei-comenzi-plasate-pe-framboise-ro-se-situeaza-la-600-de-lei-18343110


→ Banca Transilvania lansează opțiunea de deschidere și alimentare online a contului de capital social pentru firme

Deschiderea contului online se face în 5 pași, fiind necesară încărcarea online a unei poze cu actul de identitate al administratorului, completarea datelor de companie și de contact, transferul banilor (între 200 și 1000 de lei) dintr-un cont al BT sau al altei bănci și semnarea documentelor printr-o semnătură electronică, furnizată gratuit de către bancă.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/banci/banca-transilvania-lanseaza-optiunea-de-deschidere-si-alimentare-online-a-contului-de-capital-social-pentru-firme-19104328


→ Atu Tech: Piaţa echipamentelor de securitate pentru casă din România se ridică la circa 30 mil. euro

„Estimam piaţa echipamentelor de securitate pentru casă la circa 30 mil. euro, dar cu un mare potenţial de creş­tere conform ultimului studiu făcut de noi şi care ne-a arătat că doar 20% dintre ro­mâni au instalate sisteme de securitate“, a declarat Sorin Fe­lea, cofondator Atu Tech. Magazinul on­line a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 7 mil. Euro, creştere de 21% faţă de 2017.

Sursa – https://www.zf.ro/business-hi-tech/atu-tech-piata-echipamentelor-de-securitate-pentru-casa-din-romania-se-ridica-la-circa-30-mil-euro-18373294


→ Tranzacția prin care Edenred cumpără Benefit Online a intrat în analiza Concurenței

Tranzacția prin care furnizorul de carduri și tichete de masă Edenred cumpără Benefit Online, una dintre cele mai mari platforme de beneficii extrasalariale flexibile din România, fondată cu 6 ani în urmă de antreprenorii Adrian Sârbu și Stelian Bogza, a intrat în analiza Consiliului Concurenței. Benefit Online are astăzi circa 100.000 de utilizatori activi, din peste 250 de companii.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/tranzactia-prin-care-edenred-cumpara-benefit-online-a-intrat-in-analiza-concurentei-19110148


→ Aegon România a înregistrat în primele 7 luni din 2019 o creştere cu 30% a numărului de utilizatori pe platforma sa online

Aegon România, compania de asigurări de viaţă, parte a grupului financiar internaţional Aegon, a înregistrat în primele şapte luni ale anului 2019 o creştere de 30% a utilizatorilor pe platforma online de administrare a asigurărilor dedicată clienţilor săi, 24Aegon.ro, potrivit informaţiilor transmise de companie.

Sursa – https://www.zf.ro/banci-si-asigurari/aegon-romania-a-inregistrat-in-primele-7-luni-din-2019-o-crestere-cu-30-a-numarului-de-utilizatori-pe-platforma-sa-online-18394736


→ Cat costa 1.000.000 de vizualizari pe YouTube

Tot mai multe companii sunt interesate de dezvoltarea de strategii YoutubeAds si video content, arata concluziile agentiei romanesti de marketing online Canopy. Cum prezenta publicului din Romania in platforma Youtube creste de la an la an, interesant de stiut este ca poti atinge 1.000.000 de vizionari ale anuntului tau cu un buget aproximativ de 4.500 de euro in platforma Youtube, arata datele oferite de Canopy.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/New-Media/244281/cat-te-costa-1-000-000-de-vizualizari-pe-youtube.html


→ ING anunță schimbări la plățile cu cardul și online

Autorizarea plăților cu cardul în magazine sau pe siteuri va avea o autentificare mai strictă, iar clienții va trebui să facă mai mulți pași pentru o plată, din 14 septembrie, când trebuie aplicat și în România un nou Regulament UE, conform modificărilor pregătite de ING Bank, care va schimba contractele cadru aplicabile serviciilor de plată pentru clienți.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/banci/ing-anunta-schimbari-la-platile-cu-cardul-si-online-pin-ul-trebuie-tastat-si-la-unele-plati-sub-100-lei-iar-ultimele-4-cifre-din-cnp-vor-fi-cerute-la-platile-online-19111319


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu Rangali.ro

Rangali.ro a aparut in 2008 si vinde online cosmetice, produse alimentare si de curatenie, jucarii, accesorii copii, textile, parfumuri bio/eco, avand o sectiune dedicata produselor romanesti si una – Sf. Munte Athos. Claudia Nicolae, General Manager si Fondator Rangali.ro, a povestit cum a pus bazele afacerii sale online, cat la suta din vanzari vin de pe mobile, cum isi promoveaza e-shop-ul si cate mii de produse organice si naturale vinde.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-rangali-ro/


→ Naspers listează activele internaționale, inclusiv participația de la eMAG. Evaluare de 100 miliarde dolari

Prosus, noua companie include, pe lângă participația de 80% la cel mai mare retailer online din România, pachetul de 31% deținut la Tencent, evaluat la 120 miliarde de dolari, precum și deținerile la platformele de anunțuri, turism, educație, socializare și livrări mâncare din portofoliu, printre care OLX, Avito, mail.ru, letgo, PayU, Swiggy, iFood, DeliveryHero, Udemy și MakeMyTrip.

Sursa – https://www.profit.ro/insider/retail/naspers-listeaza-astazi-activele-internationale-inclusiv-participatia-emag-evaluare-100-miliarde-dolari-posibila-propulsare-direct-locul-3-topul-celor-mari-companii-listate-amsterdam-19110522


→ S-a lansat primul chatbot care emite polite de asigurare din Romania

ASIROM anunţă o premieră pe piaţa locală: lansarea asistentului virtual Clara, primul chatbot inteligent care emite poliţe de asigurare de călătorie. Clara a fost dezvoltată în colaborare cu Druid. Parteneriatul cu Druid a venit pe fondul dorinţei ASIROM de a oferi clienţilor o alternativă 100% digitală de a emite poliţe de asigurare de călătorie în maximum 10 minute, de pe orice dispozitiv conectat la Internet.

Sursa – https://nocash.ro/s-a-lansat-primul-chatbot-care-emite-polite-de-asigurare-din-romania/


→ Agenţia de turism eSky: În doi ani piaţa online de vacanţe o va depăşi pe cea offline

„Românii sunt printre cei mai activi utilizatori de smartphone-uri, iar statisticile internaţionale ne aşază pe locuri fruntaşe în lume la viteza internetului. În plus, am îmbrăţişat rapid ideea de a cum­păra online. Din 2015, peste 50% din rezervările realizate prin intermediul eSky au fost făcute fie de pe aplicaţia noastră de mobil, fie de pe versiunea de mobil a site-ului“, a spus Marius Turbatu.

Sursa – https://www.zf.ro/companii/agentia-de-turism-esky-in-doi-ani-piata-online-de-vacante-o-va-depasi-pe-cea-offline-18344118


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu IndiraBijoux.ro

Indirabijoux.ro a aparut in martie 2017 si vinde online bijuterii din argint, simple sau cu pietre semipretioase. Elena Popa, fondator IndiraBijoux.ro, a povestit cum a pus bazele magazinului ei virtual inspirata de pasiunea ei pentru bijuteriile de argint, cat de mare a fost investitia initiala, de unde isi cumpara produsele, de ce a inlocuit anul trecut firma de curierat cu una mai scumpa si cum isi gestioneaza pagina de Facebook.

Sursa – https://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-indirabijoux-ro/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.